Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 644
Når jeg skal ta opp til minidisk pleier jeg å sette opp en playlist med dem sangene jeg vil ha (selvsagt)... Men det som er stress er at alle sangene blir til èn sang når det er blitt tatt inn i minidisken. Det er ganske stress å klippe opp sangene etterpå.

Minidisken bytter "track" hvis det er 2 sekunders mellomrom til neste sang. Da slipper jeg det styret...

[COLOR=red]Det jeg lurte på var om det var en funksjon i winamp som man kunne styre tiden mellom hver sang?,[/COLOR]

Eller er det noen annen [COLOR=orange]lettt[/COLOR] måte å gjøre det på?

Ministry of Love
sptz's Avatar
sikker på at du har skrudd av crossfade i winamp?

er det ikke morro og bruke farger i postene sine? spesielt gult er en fin farge..
[COLOR=orange]Det blir så mye lettere å lese da vet du...[/COLOR]
hahah.. indeed codemaster!
Trådstarter
59 0
har ikke crossfade nei, farge brukte jeg bare for å illustrere den viktigste delen av posten. Det andre var ikke viktig


[ edit ]
men ok, hvis det betyr så mye for dere så skal jeg slutte
[ edit]
Sist endret av Roger; 27. april 2003 kl. 20:24.
Da kan du feks skrive i Understreket eller i Uthevet skrift kan du ikke?
jeg hadde akkurat samme problemet med det der, det jeg gjorde var og recorde en lyd på rundt 2 sekunder uten mic, så la jeg den lyden inn mellom hver sang slik at det ble 2-3 sekunder stille mellom hver sang..så var det bare og spille inn..
pass på at 'no gaps' ikke er krysset av..
Trådstarter
59 0
Opprinnelig postet av voktern
Da kan du feks skrive i Understreket eller i Uthevet skrift kan du ikke?
Vis hele sitatet...
uthevet og understreket er mye finere. så skal ikke plage dere.
Trådstarter
59 0
Opprinnelig postet av Joffe
jeg hadde akkurat samme problemet med det der, det jeg gjorde var og recorde en lyd på rundt 2 sekunder uten mic, så la jeg den lyden inn mellom hver sang slik at det ble 2-3 sekunder stille mellom hver sang..så var det bare og spille inn..
Vis hele sitatet...
tenkte akkurat på det før jeg refresha explorer
vi tenker likt