Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1806
Anonym bruker
"Tykk Gjørs"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vurderer å bruke øyedråper mot røde øyne når jeg røyker weed. Noen som har erfaring med dette og kan si hvor effektivt det er?

Funker det med vanlige øyedråper eller må jeg kjøpe en spesiell type? I så fall, hvilken anbefaler dere?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sist jeg gjorde det brukte jeg et produkt som hette "clear eyes". Om vanlig øyedråper funker tror jeg ikke. Har aldri prøvd det da.
hørt at clear eyes funka for mange også, men opplevde ikke noe endring på meg selv el andre av det personlig.
kan lese litt her f eks, men er nok best å bare ikke røyke seg sååå fjern om man må møte foreldre el.l rett etterpå, av fler grunner enn bare litt røde øyne.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På apotek heter min favoritt "Cleye" er av merket clear eyes. Drar innom apotek og hvis jeg ikke finner dem spør jeg etter øyedråper for røde øyne.

Jeg kjenner igjen navn og innpakning, ofte anbefaler de noe annet. Men jeg sier det rett ut; jeg skal ha får røde øyner etter bruk av cannabis.

Påse at du ikke overdriver bruk, og ikke mer enn 10 dager på rad.
Jeg kan røyke meg så skakk som bare det, dryppe i øynene, 10-15min senere ser det ut som jeg aldri har rørt hasj/weed. Har prøvd uendelig mange typer og imo er disse anbefalt av meg.
Psykedelisk bakverk
Den jeg og alle bekjente bruker er denne; https://sunkost.no/produkter/personl...per-euphrasia/
Ser ut og kjennes som man har polert øynene etter bruk
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, men ikke kast bort pengene dine på noe annet enn Clear Eyes Redness Relief. Tror ikke du får kjøpt Clear Eyes med redness relief i norske apotek - men kan kjøpes veldig billig på eBay.
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Den jeg og alle bekjente bruker er denne; https://sunkost.no/produkter/personl...per-euphrasia/
Ser ut og kjennes som man har polert øynene etter bruk
Vis hele sitatet...
Jeg går også god for denne. Det har vært den faste øyedråpa gjennom flere år, veldig bra og har aldri opplevd noen problemer med denne.
Fåes kjøpt på Sunkost helsekost, koster rundt 140 kr
Sitat av FlyvendeVaffel Vis innlegg
Den jeg og alle bekjente bruker er denne; https://sunkost.no/produkter/personl...per-euphrasia/
Ser ut og kjennes som man har polert øynene etter bruk
Vis hele sitatet...
Kan også gå god for denne, bruker heller den enn clear eyes faktisk.
Flere kompiser bruker den også.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spersallerg på apotel funker også ganske godt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Påse at du ikke overdriver bruk, og ikke mer enn 10 dager på rad.
Jeg kan røyke meg så skakk som bare det, dryppe i øynene, 10-15min senere ser det ut som jeg aldri har rørt hasj/weed. Har prøvd uendelig mange typer og imo er disse anbefalt av meg.
Vis hele sitatet...
Helt enig med denne.