Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 935
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tenkt til å hotboxe på soverommet mitt en god del, men hva med røykalarmen? Jeg har en røyk alarm på soverommet mitt, går det ann å feste noe rundt den sånn at den ikke reagerer til røyken?

Å ta alarmen av er ikke et valg, dessverre.
Anonym bruker
"Ergerlig Rein"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Wrap den i matfolie og bruk litt tape. Pass på at alt er dekket til med plast.
Engangshanske.
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Svært sjelden at den går av, men det skjer en sjelden gang etter masse joiner. Bruk blå skopose
Jeg pleide før å sette en plastpose over, med en strikk rundt. Den gikk aldri.
pass på at alarmen ikke har sensor for mer enn røyk om du tenker dekke den til.
vet ikke hva de alarmene jeg tenker på reagerer på, men snakker av erfaring at noen ikke kan dekkes til uten at de går av, du finner de ofte i offentlige bygg og institusjoner..
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
På studentboligen jeg bor prøvde jeg først å ta ut sensoren, men da fikk jeg besøk siden de fikk det opp i sitt system. Etter det har jeg tatt en bolle, dekt den med bomull og festet den slik at den dekker til røykvarsleren.
Har dratt kondom over med god suksess flere ganger.
Hvorfor er det ikke ett valg å ta den ned?
Skal du hotboxe mye så er det nesten bedre å bare ta ut batteriet på den.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Hvorfor er det ikke ett valg å ta den ned?
Skal du hotboxe mye så er det nesten bedre å bare ta ut batteriet på den.
Vis hele sitatet...
Sikkert sentralstyrt sensor som er fastmontert. De har ingen batterier og systemet vil rapportere feil om du prøver å fjerne en detektor.
Hvorfor hotboxe på soverommet? Finn et skur eller noe, da slipper du noia for alarm og foreldre eller whatever. Da slipper du at lukta setter seg inne i tillegg.
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for svar, nå blir det party