Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1669
Hei! Jeg er muligens i en gråsone når jeg spør etter dette, men om det er uakseptabelt så får bare admins slette dette.

Jeg har brukt utrorrent til å laste ned torrents så lenge jeg kan huske. For en tid siden så kom jeg over en sak dær det sto at dette egentlig var et tungvint program. Så da lurer jeg på om noen har noen andre anbefalinger til program for å laste ned torrents?

Jeg har søkt både på google og hær på forumet, men jeg finner ikke noe som appelerer til mitt spørsmål.

Takk for svar
Et tungvint program? Selv vet jeg ikke om noe som er enklere å bruke enn uTorrent.
Sjæf
Trådstarter
54 6
Jeg er enig, men jeg lurte på om noen hadde andre noen andre programmer som var verdt å sjekke ut
Deluge er jo greit, så slipper en å slå av reklame manuelt.
Sjæf
Trådstarter
54 6
Skal sjekke det
qBittorrent er det jeg skiftet til da Utorrent ble ubrukelig på grunn av bloatware og annet snusk. Utorrent er ikke å anbefale lenger.
µTorrent 2.2.1 er en versjon som anbefales av mange private trackers. Siste versjonen før µTorrent begynte å bli ubrukelig. Bruker den de få gangene jeg skal laste ned noe fra Windows og ikke bruker seedbox
Sist endret av Venteboller; 10. oktober 2015 kl. 16:41.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Begynte ikke µTorrent å bruke pcen din til å mine bitcoins?
Sitat av Venteboller Vis innlegg
µTorrent 2.2.1 er en versjon som anbefales av mange private trackers. Siste versjonen før µTorrent begynte å bli ubrukelig. Bruker den de få gangene jeg skal laste ned noe fra Windows og ikke bruker seedbox
Vis hele sitatet...
yes bruker selv utorrent 2.2.1, virker som en sikker versjon, og som du sier at flere private trackere foretrekker denne versjonen siden nyere utgave kan melde fra om feil om opplastninger osv!
Sitat av Zherxyl Vis innlegg
Deluge er jo greit, så slipper en å slå av reklame manuelt.
Vis hele sitatet...
Bruker også Deluge, veldig greit og ingen reklame og slikt