Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  32 8737
Hey, skal på teltur og har 2 typer alkohol som jeg vurderer..

http://www.vinmonopolet.no/vareutval...01&fylke_id=11

OG

http://www.vinmonopolet.no/vareutval...02&fylke_id=11


Hva blir jeg mest full av?
den nederste linken med høyest alkohol % ofc.
Sist endret av matsiiiii; 26. juni 2012 kl. 01:06.
på heltid
iSkurk's Avatar
Sikkert den øverste og, men vodka og brennevin er fort gjort og "blacke ut" på, da gjør du ting du neppe ville gjort edru
Unnskyld at jeg sier det, men det er da ikke rakettforskning og skjønne at man blir mer full jo høyere prosenten er? Noe sier meg at du ikke får kjøpt noe over 22% uansett...
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
den nederste linken med høyest alkohol % ofc.
Vis hele sitatet...
Feil, man blir ikke fullere av høy alko %, men han slipper og drikke like mye for og bli full.

jeg ville ha gått for den med høyest alko% fordi det er lett og blande godt med. men hvis du skal drikke rent vill jeg anbefale deg den første du linket til
Trådstarter
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Sikkert den øverste og, men vodka og brennevin er fort gjort og "blacke ut" på, da gjør du ting du neppe ville gjort edru
Vis hele sitatet...
Hehe, ikke tenk på det tåler en del

Sitat av LP88 Vis innlegg
Unnskyld at jeg sier det, men det er da ikke rakettforskning og skjønne at man blir mer full jo høyere prosenten er? Noe sier meg at du ikke får kjøpt noe over 22% uansett...
Vis hele sitatet...
Noe som sier deg at jeg ikke er over 21? helt sant
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Feil, man blir ikke fullere av høy alko %, men han slipper og drikke like mye for og bli full.

jeg ville ha gått for den med høyest alko% fordi det er lett og blande godt med. men hvis du skal drikke rent vill jeg anbefale deg den første du linket til
Vis hele sitatet...
Man blir selvfølgelig fullere av høyere prosent! Prøv å drikk en 0,5 flaske 20%, kontra en 0,5 flaske 60%, hvis du mener man ikke blir fullere av 60%, så er det noe rart her
70cl smirnoff north blir du ikke ''hyttetur'' dritings på, da må du ha 2-3 flasker av den omså mer!
Den nederste definivt! Du spyr før du drikker deg full på North, er som å drikke saft med sukker i
Sist endret av P3rn; 26. juni 2012 kl. 01:19.
Vodka er bedre enn smaksatt, utvannet vodka.
Den undervurderte
Altså, du blir ikke fullere på den med mest alkoholprosent, du må bare drikke mindre enn det du vanligvis ville ha gjort, men jeg ville ikke gått for smirnoff north, smaker py og helvette.. Trenger ikke elg i skogen hvis du kjøper en sånn, du kommer til å elge for alle.
Sitat av LP88 Vis innlegg
Man blir selvfølgelig fullere av høyere prosent! Prøv å drikk en 0,5 flaske 20%, kontra en 0,5 flaske 60%, hvis du mener man ikke blir fullere av 60%, så er det noe rart her
Vis hele sitatet...
Hvis du drikker samme mengde er det logisk at du blir fullere ja, men du blir fortsatt like full på 60% sprit og øl. bare du heller ikke ned på med 6 liter sprit. selv om du gjør det med øl.

Personlig ville jeg ha anbefalt absolut vodka, 40% sprit til en billig penge og fin flaske.
Smirnoff North vil du ihvertfall ikke drikke ei hel flaske av for deg selv. Da kommer det fortere ut enn hva det kom inn, for å si det sånn.

Og det med hvor beruset du blir, har med flere ting enn kun alkoholprosenten. Hvor mye du har drukket før, hvor fort du drikker, om du har spist mye/lite også videre.
Alkoholisert gamer
Sitat av seppoen Vis innlegg
Noe som sier deg at jeg ikke er over 21? helt sant
Vis hele sitatet...
Er bare 20 år for å kjøpe de sterke sakene på polet..
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Feil, man blir ikke fullere av høy alko %, men han slipper og drikke like mye for og bli full.

jeg ville ha gått for den med høyest alko% fordi det er lett og blande godt med. men hvis du skal drikke rent vill jeg anbefale deg den første du linket til
Vis hele sitatet...
Kan du lese?

TS spør hvilken av de to man blir fullest av. Det er åpenbart for de fleste med barneskole matematikk hvilken av de som inneholder mest alkohol.

Greit å skrive andre tar feil når alt man skriver selv er feil.
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Kan du lese?

TS spør hvilken av de to man blir fullest av. Det er åpenbart for de fleste med barneskole matematikk hvilken av de som inneholder mest alkohol.

Greit å skrive andre tar feil når alt man skriver selv er feil.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg kan verken og lese eller skrive...

Jeg trodde det var almen kunskap at man ikke blir full på prosent men på dosering.

Jeg blir like full på 20% som på 60% jeg men jeg drikker 3 ganger så mye 20%.

(Dessuten tviler jeg på at du har lest nokk inlegg av meg til og kunne påstå at alt jeg skriver er feil, just sayin)
Sitat av StålSkuff Vis innlegg
Nei, jeg kan verken og lese eller skrive...

Jeg trodde det var almen kunskap at man ikke blir full på prosent men på dosering.

Jeg blir like full på 20% som på 60% jeg men jeg drikker 3 ganger så mye 20%.

(Dessuten tviler jeg på at du har lest nokk inlegg av meg til og kunne påstå at alt jeg skriver er feil, just sayin)
Vis hele sitatet...

Selvfølgelig kan man bli like full på 20% som på 60%, og det er mulig at man i teorien ikke blir full på prosent, men som jeg sa tidligere, hvis man drikker tilsvarende mengder 20% og 60% så blir man selvføgelig fullere på 60%, og da har man blitt fullere pga prosenten. Du snakker jo som om prosenten ikke spiller inn, og da blir ikke det du sier helt riktig, selvom det i teorien stemmer
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Om du kun skal kjøpe EN flaske vil du bli fullest av Smirnoff No. 21. Om du har penger nok til å kjøpe så mange flasker du vil kan du i teorien bli like full på begge to, men det vil være lettere på Smirnoff No. 21 da du ikke trenger å drikke like mye siden den har høyere alkoholprosent.

Og selvfølgelig har det med dosering å gjøre, man kan potensielt bli like full av øl som av sprit, men det er ikke det TS spør om...
Sitat av P3rn Vis innlegg
Den nederste definivt! Du spyr før du drikker deg full på North, er som å drikke saft med sukker i
Vis hele sitatet...
jeg har 2 erfaringer med det du sier, værste møkka som finnes.

Men av de to TS nevner, ville jeg selv valgt den med høyest alkohol % pga. egner seg best til blanding, fiks noe Rose Marry's Strawberry, sprite og den flaska
Sist endret av Luci Tristis; 26. juni 2012 kl. 10:58.
På hyttetur skal man faen meg drikke øl!

Anyway, du klarer å komme godt i siget på et par flasker North. Den andre har jeg aldri prøvd, så den har jeg ingen formening om. Om du skal bli kanon er det bare å drikke i seg alt sammen fort som bare juling. Effekten kommer som lyn i fra klar himmel.
Alkoholisert gamer
Sitat av fisk23 Vis innlegg
På hyttetur skal man faen meg drikke øl!
Vis hele sitatet...
Hvorfor akkurat øl? På hyttetur pleier jeg enten å drikke whiskey, eller blande meg drinker!

Til trådstarter: jeg hadde gått for den med høyest prosent.
Og en del forskjellige typer blandevann.
Søk opp oppskrifter på drinker på nettet og bland som en Gud!
Er det mulig. Dere vet begge kranglefanter at trådstarter lurer på hvilken flaske han skal drikke opp for å bli mest full, i hvertfall er det mest grunn til å anta det. Flisespikkeri og uhygge!
Så du ønsker å bli full?

Pass på at du ikke har spist på 5-6 timer og klar deg med minimalt av væske.
Løp en kort, men intens intervalltrening rett før festen. Svett så mye som mulig, viktig å få all rest av væske ut av kroppen!

Deretter er det bare å hive i seg. Du er sannsynligvis i grøfta etter 4.drinken.
Pointless? Jepp!
Basert på tittelen til tråden, samt innholdet i TS sin post, så antar jeg at h*n ikke er gammel nok til å kjøpe noen av delene. Dermed antar jeg at h*n blir lett full, og kan dermed kjøpe hvilken som helst av de to flaskene og fremdeles bli schitings.

Hvis ikke:
North er etter min mening noe dritt med mindre en faktisk blander det ut med ting som ikke smaker dritt. Bland det ut med Sprite og en skvett sitronsaft, så skal du nok være fri for den uhorvelige drittsmaken.

No. 21. har klassisk vodka-smak, så bland ut med appelsinjuice eller energidrikk og hiv nedpå, og du er full før du vet ordet av det.

Lykke til med fjortisfyllet!
Må bare advare trådstarter og dere andre; Hvis du blir lett kvalm, aldri rør smirnoff north.
Sitat av Fishduck Vis innlegg
Må bare advare trådstarter og dere andre; Hvis du blir lett kvalm, aldri rør smirnoff north.
Vis hele sitatet...
Jeg blir uvel etter en fem minutter i bil på svingete veier og litt for stor fart, men å drikke et par flasker North har aldri vært noe problem.
Sitat av fisk23 Vis innlegg
Jeg blir uvel etter en fem minutter i bil på svingete veier og litt for stor fart, men å drikke et par flasker North har aldri vært noe problem.
Vis hele sitatet...
Ett spørsmål: Hvordan?
Jeg synes det er noe dritt å drikke North med mindre den er ved frysepunktet til vanlig vann, og du har isbiter i. Ellers må det til med sprite og sitronsaft for å skjule smaken av rent hor og helvete som den bringer.

Jeg har dog lekt litt med tanken på å lage blåbærslush med North i da. Det virker ganske epic.
Trådstarter
Smirnoff north er noe piss. Jeg ble ikke dårlig, jeg ble ikke full før jeg fikk bacardi razz(beste spriten jeg vet om) av en kompis. Blandet north med sprite som ikke var noe bra. Neste gang blir det helt klart noen six-pack carls. Grunnen til jeg tok sprit er pga det ikke er like tungt å bære når du ska drasse med telt, mat osv
*insert tittel her*
Hiv nedpå en flaske med 40.. Da blir du fin i farta.
Bland med tranebærjuice og lime, og du glemmer at det inneholder alkohol. Da drikker man hele flasken før man rekker bli brisen. Forutsetter selvsagt at du liker tranebærjuice....
Dette var et dumt spørsmål sier seg selv at du blir mest full av det som har mest alkhol
Skål!
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Du blir selvsagt mest dritings av den på 37,5% alkohol, selvom den andre har 2dl mer..Dette er sikkert blitt nevnt flere ganger i tråden,uten at jeg gidder å lese gjennom alt.

Så til tankene rundt dette.. Å spørre om det du gjør i denne tråden, tilsier at du ikke er veldig gammel.. Siden du er veldig ung, ville det vert veldig dumt, og ikke minst livsfarlig å drikke en hel flaske brennevin!

Å bli så dritings som en helflaske hadde gjort deg, er ikke gøy..Det kan jeg garantere deg, det er selvsagt også meningsløst når det utsetter deg for livsfare...

Jeg hadde nedtur på noe hvitt pulver en gang, prøvde å bedøve meg med whiskey slik at jeg ikke fortsatte å være psykotisk utover kvelden... Det gjorde jeg ved å drikke en helflaske 0,7L Red Label på ca 50 minutter.. Jeg kasta heldigvis opp i skoen til min samboers veninne,(heldigvis for meg, ikke for henne) ellers hadde jeg vert dau nå.. Jeg har høy tolleranse og lang erfaring med alkohol, du kan selv tenke deg til hva som hadde skjedd med en fjortiss på førstegangs fylla..
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av ranman22 Vis innlegg
Jeg hadde nedtur på noe hvitt pulver en gang, prøvde å bedøve meg med whiskey slik at jeg ikke fortsatte å være psykotisk utover kvelden... Det gjorde jeg ved å drikke en helflaske 0,7L Red Label på ca 50 minutter.. Jeg kasta heldigvis opp i skoen til min samboers veninne,(heldigvis for meg, ikke for henne) ellers hadde jeg vert dau nå.. Jeg har høy tolleranse og lang erfaring med alkohol, du kan selv tenke deg til hva som hadde skjedd med en fjortiss på førstegangs fylla..
Vis hele sitatet...
Hva er det med jenter å spy på andre/andres eiendeler? Kan dem ikke bare gå ut så fort dem kjenner at det kommer no?