Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1961
når du skal ete hasjen... er det no feil måte og spise den på?

eller blir det det samme om du tar og svelgern hel eller hakkern i små bite og svelger det?
Det er neppe farlig på noen måte. Men er nok lurt å hakke den opp litt, og være litt sulten, hvis du vil det skal virke fort.

Men jeg er n00b på det området. Vent til sp3q svarer
skal jo i magasekken der hvor thc'en blir tatt opp i blodstreamen, så jeg ser ikke noe feil måte og spise den på. eneste er vell litt kjipt og sitte og tygge på en klump og få biter i halsen som setter seg fast, o.l. Skal du spise brunt, lag vaffelrøre. så tar du og blander opp hasjen i smøret til smøret får en brunfarge. mekker vaffelene på normal måte, muligens fyrer en jonas mens du venter på at effektene vil kicke inn. ikke spis noe på noen timer da det tar kortere tid. også. husk, får du noja, sett deg og se på noe vakkert med rolig musikk. noen som blir det av hasj. uans, lykke til osv
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Hmmmz. hvorfor i h**** skal man SPISE hasj?? Hva skjedde med gode gamle RØYKE? Noen fiks ide en eller annen har fått? Har sett flere poster på forumet her med det som subjekt, hvorfor???
Better than thou.
Uansett, du kan lage kakao og røre den rundt i drikken til den oppløses og så drikke den. Tar en stund før det kicker inn, men da varer rusen lenge. Kan gjøre det samme med te og sikkert alle andre varme drikker også.
ville ikke testet og forstoppe mine blodårer med seig olje,
og jeg vil ikke tro man får noe effekt p den måten. Men med kjemikaler som kokain vil fumke..
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Opprinnelig postet av PiMpCaNe
når du skal ete hasjen... er det no feil måte og spise den på?

eller blir det det samme om du tar og svelgern hel eller hakkern i små bite og svelger det?
Vis hele sitatet...
Altså, du har skrevet uttallige mange pm'er til meg nå ang. dette emne.
Jeg har prøvd å svare deg så godt jeg kan, og JA, når jeg sier at man må kutte hasjen opp i bitte små biter, så vil det jo være selvforklarende at man ikke svelger 2-3g helt??
Det vil da bli feil, hvorfor vet jeg ikke? sannsynligvis for at det har vanskeligere for å fordøye og få ut thc fra en klump enn en bitte liten bit.. eller mange bitte små biter...

Uansett.. du har allerede postet en post ang. Spising av hasj. Jeg ser du er rimelig ny her, derfor ber jeg deg om ikke å poste en NY tråd ang. dette,da det allerede er en ny og rimelig aktiv tråd oppe å går. Post heller spørsmålet ditt der. ok?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du kan gå på et Apotek å kjøpe petroliumseter eller vis du snusker(aceton,neglelakkfjerner).Så yller du en kopp kvartfull+
ca.4-5g gall.Rør det ut til en suppe å hell forsiktig på et tefat som står på plata med svak varme.La det treffe midten av tefatet
Det som skjer nå er at canabinolen legger seg rundt asjettkanten
som et lag med ren oil.Grisete å mekke men for en VIRKNING.