Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2408
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk noen brett og noe låse diazepam, den ene var ksol. Har hatt mye bra erfaringer fra de tidligere, fikk dem på brett og de diazepamene var løse.Dette er en god kompis av meg, kjøpte 2 brett med ksol å 10 løse diaz, skulle være fra samme produsent som ksol. Jeg legger opp et bilde.

Jeg spiste 2 xanax, jeg kjenner noe. Men altså, etter 2 MG pleier jeg sove godt. Har hørt flere si dette, snakka med en annen kompis. Han sa han kom over noe men han fikk ikke funk i det hele tatt.

Kompisen min sa også jeg bare kunne levere tilbake å få pengene tilbake, men han skulle ta det jeg sa å gi beskjed om det kom inn flere klager. Jeg vet dette problemet er stort med rivotril.

Tar jeg 1 bikkjebein så er det overkill for meg, knekker den i to. En rivotril er også alt for mye for meg, sist jeg prøvde rivotril for 6måneder siden tok jeg 1. For før i tiden tok jeg 2-3 så var jeg borte i flere dager.
Jeg spiste 20 stykker den kvelden, våkna opp neste dag helt fin. Jeg bruker ikke mye benzo, men når jeg først skal kose meg så koser jeg meg, har null toleranse. Men for 7-10 år spiste jeg MYE. Så jeg vet hva jeg forventer. Men dette gjelder så mye mer en kun benzo, men benzo jeg lurer på her. Jeg har jo effekt. Absolutt, men 2 MG , føler som 0.5 men mye mindre av den Alprozopam euforien og nostalagien. Jeg velger ikke ta noe alkohol i tilfelle jeg feil kalkulerer, jeg har et par urinprøve tester jeg tenkte prøve se slår ut. Men jeg forstår bare ikke om det er meg eller markedet som har endret seg. Ksol er jo legemiddel firma som pfizer. Jeg legger opp et bilde her av produktet
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
https://imgur.com/RTr7DZM

Lagde ny konto kun for denne så han ikke kjenner meg igjen her, men poster anonymt. Takk, hehe!
Ja hei endelig fikk du ordna både bilde og å være anonym håper jeg var til hjelp da jeg minnet deg på å forte deg og slette innlegget for så å legge ut på nytt.

For meg ser det ut som ekte brett, men har aldri sett fra den spesifikke produsenten før... Sikker på du ikke har toleranse?
R.i.p 23.04.2021
Ser legit ut den
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter

Bare en ting til:
Kjenner han ikke igjen deg nå basert på bildet du lastet opp uansett?
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, jeg har ikke rørt benzo på 2 måneder nå! Men absolutt er som jeg skriver over her, jeg kjenner noe! Så absolutt, men 2MG med alprozopam ville sendt meg til willywonka og ville blitt der. Så det er noe som fungerer, men jeg mangler den bikkjebein følelsen. Jeg er vant med apotek fra Norge. Valiumene har jeg ikke prøvd enda, eller Diazepam som han kalte dem, jeg er vant til blå valium. Men det er lenge siden det også skjønner jeg!

Jeg vet dette ikke er BØFF eller rein bøff, men Alprozopam er vel det samme i hele verden. Å 2MG er 2 MG?
Har ikke inntatt noe annet en koffein i dag så det er nevnt, røyket en joint for 32 timer siden, thats it.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jo, men jeg har jo tatt denne praten med han før jeg skrev her. Å jeg har aldri fått noe dårlig før, kjent han i 15 år. Å skulle han være her inne på freak synes han vel bare det er morsomt
R.i.p 23.04.2021
De kan være gamle ,eller såkalte legit fakes som det florerer av. Det er fake med riktig virkestoff men istede for 1mg kanskje 0.7mg istede. Flere norske vendo på fks darknet som sier ret ut at apotekvarene dem har er legit fake . Produsert av kriminelle men med riktig virkestoff.man får enkelt kjøpt tomme pillebrett og folie til ale typer medisin. Så lenge de funker så spiller det ikke særlig mye om de er legit eller fake legit.
Sist endret av Tarm; 12. august 2020 kl. 00:49.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det florer jo av disse på gata i Oslo også fikk jeg høre fra de jeg har forhørt meg om som kjenner gate markedet. Der er prisen 30% mer en hva jeg betalte så. Så noen må jo vite noe tenker jeg??
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jo, for min del gjør det litt det. For er det riktig virkestoff så er det helt knall. Men de fleste jeg har snakket med på deepweb sier at det er virkestoff som ligner på det orginale. Det vil jeg helst vite, å lese meg opp på
R.i.p 23.04.2021
Da må du isåfall ta og sende en av dem in til lab analyse for og finne ut av det.
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja, på 30 piller ser jeg ikke vitsen med det. Men må da være flere en meg som har spist benzo i noen decades ? Kanskje benzo fungerer anderledes når man er fullt utvikling å blitt voksen. Hvem vet, tenkte noen kanskje delte samme erfaringer.

Ser jo på flashback hvor hardt dem går ut der. Men her på freak virker det som en egen liten boble, trygge lille norge
R.i.p 23.04.2021
Spist benzo i 18år ,på meg funker det aldri like bra som det gjorde før. Merker noe ja men blir ikke griseballe som andre folk blir. Kan let gå igjennom et bret ksalol på en dag ,mens andre spiser 2-3max og blir helt mongo. Samme med alkoholen. 18halvitere og jeg har samme formen som jeg fikk av nr2. Vet ikke hva det kommer av men evig toleranse? Reseptorer som er brent?
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Garantert fake med ukjent innhold, kansje det er noe rc benzo i de, kansje det er kvinnehormoner i de. Hvem vet?

Som du sier var det enklere å få tak i legit benzo for mange år siden, da måtte du passe på doseringen ellers får du jo billett til wonkaland uten hukommelse etterpå
Tror det er en kombinasjon av at Norske leger fikk strengere krav til og skrive ut slike preparater i haugevis, og pop kultur hyper opp xanax og piller så flere sjarlatan dealere utnytter dumme ungdommer sin naivitet med å selge fake piller, som gjør at det er vanskelig å oppdrive legit benzo i alle former. (kan nesten tro det var lobbyvirksomhet av sellout politikere som ønsker pillemarkedet åpent for utenlandske piller )
Tror ikke benzo rusen blir dårligere/annerledes jo eldre du blir, jeg blir like fucked som før i tiden viss jeg tar "norske"(apotek) benzodiazepiner, har desverre også prøvd utenlandske benzoer men føler det er placebo feeling på 90% av de. Eller 0.001 mg virkestoff.

Har lagt merke til mange kaller beograd piller for B-grade siden de er buff, de bruker si de vill ha A(potek)-grade Pfizer 2mg xanor :P
Når man tror på noe så får man ekstra effekt av den gode onkelen placebo. Men det svært mange ikke kjenner til er den onde fetteren til placebo, nocebo. Nocebo forsterker effekten av tvil. Altså, hvis du er skeptisk til at noe funker så får du mindre effekt.
Jeg går ut ifra at du kjenner på nocebo ksalolene På bildet er ekte og gode varer. Nyt!