Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 731
God kveld!
Jeg har da akkurat fått mitt lille "nettbrett" (samsung Galaxy note 8.0) tenkte jeg skulle installere snapchat. (Vet at det finnes tråder om både Andriod og snapchat men, men. Det får stå sin prøve )

jeg regnet med at det ikke skulle vare noe problem å installere men når jeg finner det på markedet så står det bare at enheten ikke støttes, eller noe i den duren. Så mitt spørsmål er om noen har hatt det samme problemet, og om noen vet hvordan det kan fikses. Og ja, jeg har installert nyeste Android versjon for brettet mitt.

På forhånd takk
Har en oppfatning av at snapchat ikke lar seg installere på nettbrett. Har et Nexus 7 brett med 3G, og snapchat lar seg ikke installere der heller. Godt mulig at bare mobiler er støttet, siden dette gjør snapchat mer tilgjengelig + du kan bare være innlogget på en enhet i gangen.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Min løsning er å ta backup av selve .apk-en til Snapchat og overføre den til nettbrettet.
Sjæf
Trådstarter
54 6
Takk for svar! kan du forklare litt mer om denne .apk, KFS?
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Det er installasjonsfilen. Har en backup liggende. Send meg en pm med epost så skal jeg sende deg den.
Sitat av Bintang Vis innlegg
Takk for svar! kan du forklare litt mer om denne .apk, KFS?
Vis hele sitatet...
Du tar backup fra en annen device (f.eks. en mobiltelefon) og overfører backup-filen til nettbrettet ditt. Backup-en av app-en vil være lagret som .apk-fil og fungere rimelig likt som en .exe-fil på en PC.

Du må "tillate ukjente kilder" i sikkerhetsinstillingene for å kunne installere fra .apk-filen.

Se denne guiden for backup: http://droidlessons.com/how-to-backu...m-to-apk-file/