Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1369
Noen her som har en fin spilleliste for en LSD trip pa spotify?

Takk
nå vet jeg ikke hvordan musikksmak du har og jeg har heller ikke spotify så vet ikke om de er der?

men søk opp shpongle hør album i rekkefølge gjerne, har noen timer musikk bare der
Infected mushroom - Heavyweight - Audiosurf

Søk etter det på youtube,Win!
Sitat av Bemu Vis innlegg
Infected mushroom - Heavyweight - Audiosurf

Søk etter det på youtube,Win!
Vis hele sitatet...
Har du trippet til infected mushroom noen gang? Jeg badtripper nesten allerede, i edru tilstand.

Sitat av skepsis Vis innlegg
nå vet jeg ikke hvordan musikksmak du har og jeg har heller ikke spotify så vet ikke om de er der?

men søk opp shpongle hør album i rekkefølge gjerne, har noen timer musikk bare der
Vis hele sitatet...
Detta hortes veldig aktuelt ut! Skal teste den imorgen, KP til deg da om jeg husker det
Sitat av Pancamo Vis innlegg
Har du trippet til infected mushroom noen gang? Jeg badtripper nesten allerede, i edru
Vis hele sitatet...
flere ganger,men ikke til bare musikken,man må ha audiosurf versjonen å se på å føle oppbyggingen av sangen..
Absolutt verdt en titt,aldri takkla infected før jeg oppdaga den selv..
Ikke prøvd på lsd, men har funka fett på andre stoffer

Detektivbyrån

Er mest brukt som ketamin musikk. Men er stilig på andre ting også
nå som Pink floyd er på spotify, så er jo det et huge +

Atom Heart Mother (sangen) er et must
Anbefaler Ott hvis du skal trippe. Begynn med The Queen of All Everything, chillere sang finnes ikke...
Har aldri prøvd LSD, men sjekk ut Deep Forest, det er det jeg hører på når jeg føler meg mest "i ett" med verden

http://www.youtube.com/watch?v=SUUOFnV4sI0
Shpongle, uten tvil den allerbeste for trips. Drumspyder er også fett, og prøv Daniel Waples' 'hang and violin' album. Hvis du har lyst på noe heavy, prøv terranoise, kashyyyk, parasense, psykovsky, mimic vat, psydefects, insector, crazy astronaut, cosmo.... Just ask if you want something more specific, I believe i'll be able to help you out