Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1283
Igår var jeg på byn. Hadde kjøpt veldig mye cannabis og vi stakk på narch til en kis. Vi kom ganske sent hjem men når vi først vi var fremme fyrte vi opp en spliff. Ble ganske på bæret alle sammen, og de jeg var med begynte å fyre opp mange linjer med kola. De ble helt ute av kontroll og var sugen på å diskutere rusproblemene sine. De har jo tydeligvis problemer, men måten de satt der og var så ute etter å diskutere narkotika, uten noe tankegods eller handlingskraft bak, kun tomme ord og meninger. Måtte sitte og høre på det en hel natt.

Prøvde å dra over samtalen på noe annet, men han ene kisen klarte alltid å drive samtalen over på klaging på damen og hvor bad han ville slå opp med hun, han har gjort det siden januar og narkoproblemene sine. Blir utrolig irritert over folk som må suge til seg oppmerksomheten på den måten og lade hele kvelden negativt istedenfor å gjøre noe som er chill og bare nyte øyeblikket.

Jeg har gitt meg med alt utenom cannabis og alkohol og er relativt stolt over meg selv. Så jeg var ikke så interessert å sitte der med de i en grøft og klage. Attpåtil så tok de å rullet en ny spliff med min cannabis. De var så jævlig idioter å ta cola i spliffen når jeg hater cola og hadde sagt det til dem tidligere på kvelden. Det fikk jeg vite etter spliffen var røykt. Jeg synes dette var meget urimelig mot meg. De hadde prøvd å presse på meg cola hele kvelden men jeg ville bare ikke.

Vet ikke hvor jeg vil med dette, men når man er ruset, hva pleier dere å gjøre på? Er dere veldig opptatt av å snakke om rus? Jeg ruser meg fordi jeg liker det og synes det er behagelig og derfor mener jeg settingen bør være behagelig også

Litt usikker på om jeg feilpostet den men gjerne flytt den.
Sist endret av pumkin22; 8. september 2013 kl. 18:48.
Hører på musikk, muncher og snakker om hva enn som måtte falle inn i hodet mitt. Setting er 100%, uten riktig setting kan man la være å ruse seg. Det er ihvertfall min mening.
Finn deg andre folk å henge med på narch
I mine øyne hørte dere ikke sammen den kvelden, sier seg vel egentlig selv at når du er ute etter en cannabis rus så er ikke en gjeng aper på kokain i rommet den perfekte setting for deg, rusen kan jo ikke sammenlignes.

Personlig setter jeg godt pris på et narchspiel med litt rocketobakk, men da med folk i samme setting.
Merker det bare på hvis det kommer en full kar på narch som ikke har røyka,med høyt lydnivå hvor demper på stemningen det blir =)
Først av alt er røyking av kokain ekstremt bortkasta. I pulver form brenner mesteparten bare opp og man får liten til ingen effekt, skal det røykes bør det lages freebase.

Ot: Når vi ruser oss snakker vi veldig mye om musikk og kan tendere til og bli over analytiske. Fun but pointless
Finn deg andre folk å henge med på narch
I mine øyne hørte dere ikke sammen den kvelden, sier seg vel egentlig selv at når du er ute etter en cannabis rus så er ikke en gjeng aper på kokain i rommet den perfekte setting for deg, rusen kan jo ikke sammenlignes.

Personlig setter jeg godt pris på et narchspiel med litt rocketobakk, men da med folk i samme setting.
Merker det bare på hvis det kommer en full kar på narch som ikke har røyka,med høyt lydnivå hvor demper på stemningen det blir =)
Jeg nevnte det flere ganger, men det som skjedde var at de snudde om på situasjonen og sa at det var jeg som var stressfaktoren på en måte. Jeg satt på musikk og ingen klarte å bare slå seg til ro med det. Synes at det var veldig urimelig. Det er ikke folk jeg har tanke om å være med i framtiden.
Jeg holder meg til alkohol, men har vært med personer som var ruset på andre stoffer, uten at noen egentlig var særlig interessert i å prate om noe annet enn hvordan de følte seg og hvordan de opplevde ting. Ingen forsøk på dype samtaler eller lignende, heller at de sammenlignet med hva de forventet og hva de opplevde. Disse er/var riktig nok ganske nye til de aktuelle stoffene, så det er vel bare naturlig.

Annet enn det så er det rett og slett en personlige side å være slik. Noen klager og jamrer ruset eller edru, andre klager ikke uansett. Det høres dog veldig konterproduktivt å ruse seg for å prate om problemene det gir, da har man jo absolutt null utbytte.
Vel, det spørs på rusen og formen jeg får. Normalt sett går det mest i pepper her, og da har lett for og stuke meg bort, gjerne på idiotiske ting som candy chrush etc. eller så opplever jeg en svært stor trang til å rydde/vaske ALT. Men normalt sett blir jeg veldig pratesyk, og overraskende ærlig. Kan ofte diskutere og dele opplevelser fra andre rusmidler, men like ofte blir det svært tilfeldig hva temaet er. Sist fikk vi for oss og leke blindebukk, så man vet aldri helt.

På MDMA derimot er det noe helt annet, jeg blir mye mer oppmerksom på de rundt meg og må stadig fortelle hvor glad jeg er i dem, gjerne mens vi omtrent sitter oppi hverandre og klemmer. Og etter disse nyttige samtalene hvor vi utdyper vår kjærlighet ovenfor hverandre blir det normalt sett dansing i form av og snurre rundt på gulvet og le. Er generelt sett bare lykkelige, og svever fornøyd rundt.
Sist endret av wopah; 9. september 2013 kl. 17:44.