Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 5057
Det har seg sånn at fetteren min har blitt veldig interessert i rusmidler, og nå har han ringte meg og spurt meg og jeg kunne fikse litt heroin for han (Jeg er rusavhengi, og brukte Heroin daglig fra til august i fjord)

Selvfølgelig har jeg bare lyst til og si nei, men han vet hvor det selges henn i oslo. Og få tak i det er ikke noe froblem, så derfor syntes jeg det skal komme fra meg.

Men jeg tenkte at vis jeg sa at jeg kunne ordne dette for han, men i stedet for at jeg gir har heroin, så gir jeg han noe annen som en VELIG likt heroin. Han har lyst til og teste og jage dragen, men det gjør ikke noe om det smaker huggorm,det gjør jo heroin allerede uannsett. Det han betaler for heroinen, kommer jeg til og sette over på kontoen hans når han drar eller om den muligens dårlig planen svikter

Det viktiske er at dette stoffer smelter i aluminiums folie, og ikke bare brent med en gang, da han har sett meg røyke det før.

Hadde jo også vært en VELDIG stor fordel at dette ikke er noe serlig farlig,
Men og trekke noe røyk ned i lungene vil jo aldri være sundt uansett, men det finnes være ting.


Så til slutt, dette er ikke noe jeg gjør for og være drittsekk med fetteren min, men etter 3 år (og det er lite iforhold til mange andre) vet jeg hvordan heroin fucker opp:
- Seg selv psykisk og fysisk (jeg selv har ikke merker så velig mye til det fysiske, men helsa har vært på bånn).
-Trenger ikke si så mye mer her; FAMILIE , og venner

Så takk til de som har giddet og lese gjennom posten min, så skal jeg forsøke og lete på google om se om jeg finner noe der.

Tenkte bare jeg skulle ta et lite eksepel her: (Baserer det på egen kunnskap)

Som "nybegyner" er en kvarting 0,25g, noe du sjelden får dersom du handler på gata. I starten kunne en kvarting være nok hele dagen, men da vare jeg ikke fysisk avhengi.

Når jeg først ble fysisk avhengi MÅTTE jeg har 1000 kr pr dag kun for og vær frisk. +- 2000 for og bli frisk og i tillegg rust. Jeg brukte alle pengene jeg hadde tilgjenglig. Hadde jeg har 100000 så hadde jeg nok brukte dem opp på 1-3 dager. Men back til spørsmålet.

Har tatt litt amfetamin, og har ingen og snakke med så da går det ut over dere.

Takk
Sist endret av Kastrup; 14. januar 2013 kl. 01:58. Grunn: mer
Usikker på om du får knust opp no subutex og fyrt det opp så det smelter. Har aldri prøvd. Men det er nok det nærmeste du kommer heroin. Ufarlig er det nok ikke, men det finner du heller ikke tror jeg
Lost
Kastrup's Avatar
Trådstarter
det kan hende jeg har formultert spørsmålet helt feil.
Hele greia er at han ikke skal blie ruset!
En "Selvmordsmann x 3" har ikke noe med rusmidler og gjøre i mitt syn

Det letteste hadde bare vært og snakket han ut av det, men vi har pratet om det mange ganger, over lenger perioder, så det går nok ikke.

Hva er det disse tullingene på plata bruker og selvge som heroin?
har klart og kjøpt det en gang, den var helt litt herion (rockform), puttet den på sølvpapiret og det smakte lakris/mint, men oppførte seg som dop.
Noen som vet?
Brunt sukker og noe som smaker møkk?
Hva om han tar stoffet du gir han, ikke kjenner effekt, får tak i ordentlig heroin uten at du vet det og da tar overdose når han skal kompensere for manglende effekt?
Men hvis han har vært med deg når du har røyka Heroin, så har vel en viss greie på hvordan det lukter.
Jeg kommer ikke på noe som lukter som heroin, å hvertfall ikke som ser ut og oppfører seg likt når det røykes :P

Mathias666 hadde jo et bra poeng
Personlig har jeg 0 peiling på heroin, men kan det gå an å karve opp noe hasj såpass fint at det ligner ihvertfall litt? Også kan du hive oppi noe krydder sann det får ei rar lukt og smak(f.eks kanel og karri).
Lost
Kastrup's Avatar
Trådstarter
Dette er et veldig spesielt tilfelle, fetteren min har utalige psykiske lidelser jeg ikke en gang viste fantes

Brunt sukker og noe som smaker møkk?
Vis hele sitatet...
Det kunne jo funka, men og treke "sukker-røyke" ned i lungene tror jeg ikke er noe bra i det heletatt

Hva om han tar stoffet du gir han, ikke kjenner effekt, får tak i ordentlig heroin uten at du vet det og da tar overdose når han skal kompensere for manglende effekt?
Vis hele sitatet...
Som jeg skrev i første tråden, at han er ikke smarteste kniven i skuffen, sier bare at det er sånn effekter er, neon kjenner det mer en andre. Kansje han legger fra seg de med heroin. Dersom han skulle fått ta i heroin og tatt en overdose, da har han mission sucsessfull. Har ikke muligheten til og følge etter han 24/7. Men erfaringsmessig er jeg ikke noe redd for det, for han bor langt nede i landet, alle vet hvem har er og at han ikke tørr og gå bor til fremmede.

Men har fått et tippsnå av en bekjent at slike "lakrisal" sånne medium lange rør med lakris/samiakk smak (stemmer dette) smelter fint på aluminiumsfoliet og ligner, og lukter drit etterpå. Er nok ikke akkurat noe sundt dette heller, men jeg tror dere fleste heler ville inhalert dette EN gang framfor heroin? Jeg hadde tatt heroin lett, men jeg rusavhengi
Er det ikke med H som med de fleste andre narkotiske stoffer at man kjenner kanskje ikke helt den virkningen man leiter etter første gang?
Om det er det så regner jeg med fyren vet det iom at han skal ruse seg på det, og isåfall vil han nok prøve igjen.
Tanken er veldig-veldig fin, TS. Men tror fyren får tak i og prøvd the real shit uansett hva enn du gjør, så bare fortsett og mas og be han droppe det. Det er nok dessverre det beste og eneste som noen mulighet for og ha noen virkning.
Tenk om han velger og skyte det, vilmdu virkelig at fetteren din skal skyte lakrisal i blodårene sine?

Ta heller og fortell han hvorformhan ikke skal prøve det!
tenk om han skulle fått veldig placebo effekt å syntes det var helt herlig, å fremdeles hooka mer?
Folk får jo Placebo av alt

Hockeypulver kan jo ligne LITT, men det lukter man fort..
Lost
Kastrup's Avatar
Trådstarter
Dere kjener ikke fetteren min, han kommer ikke til og prøve det "igjen" (jeg forteller han ikke at det kansje ikke funker første gang)

Noen av grunnen er at han bort langt ned på Sør- landet i en enda mindre bygd (der alle vet hjem han er) Sier ikke at dette ikke finnes narkotika i sørnorge, men jeg hadde blitt veldig overasket om han hadde greid og komme seg hjem med noe some helst av narkotika, kun fordi fyren ikke har noen sosiale antenner, og kan lett finne på og kalle den lokale dealeren " Wazz up, NIGGAH!
Eller bare står og stirrer, eller skal intervjue dem om deres politi erfaringer.
Det er helt umulig og vite hva han driver med eller gjør, for dette er så ekstremt absurd.

Dette må høres veldig dumt ut for dere som leser dette, men det er sånn hodet hans fungerer
Jeg har ikke røyka eller prøvet hero så kan ikke si hvilkene som ligner og lukter. Men vist du får takk i tramadol 50mg er bra nok også tar du vekk de kapslene som holder pulvrene inne også sniffer det. Selv om det kommer til å gjøre veldig vondt i nasa, eller du kan ta noe annet som ligner som du kan snorte. Ikke røyke bare lur fettern din lit og si at snorting er bedre eller noe.

Man kan si de som ikke har prøvd opiater eller syntetiske opiater tåler veldig lite av det for å få en pen dose. Noe av de samme reglene gjelder alt av russ i grunn.
Sist endret av kombaten; 14. januar 2013 kl. 06:54.
Sitat av kombaten Vis innlegg
Jeg har ikke røyka eller prøvet hero så kan ikke si hvilkene som ligner og lukter. Men vist du får takk i tramadol 50mg er bra nok også tar du vekk de kapslene som holder pulvrene inne også sniffer det. Selv om det kommer til å gjøre veldig vondt i nasa, eller du kan ta noe annet som ligner som du kan snorte. Ikke røyke bare lur fettern din lit og si at snorting er bedre eller noe.

Man kan si de som ikke har prøvd opiater eller syntetiske opiater tåler veldig lite av det for å få en pen dose. Noe av de samme reglene gjelder alt av russ i grunn.
Vis hele sitatet...
Snorte det funker jo bedre da.
Sitat av Kastrup Vis innlegg

Det kunne jo funka, men og treke "sukker-røyke" ned i lungene tror jeg ikke er noe bra i det heletatt
Vis hele sitatet...
Tviler på at heroinrøyk(?), eller røyk fra andre rusmidler er noe særlig bedre å trekke ned i lungene...
Gi han bøtte-skrap. Altså det brune belegget som klistrer seg på innsiden av bøtta etter du har røyka hasj X antall ganger fra den. Det både smaker møkk, og gir en rus-effekt så han tror han blir rusa av heroin
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Det beste du kan gjøre er å prøve å snakke han ut av det og si at du nekter å skaffe han det. Din handling ved å skaffe dette til han vil kanskje oppfattes som ett utrykk for at heroin er greit å bruke. Om han allikavel velger å kjøpe på egenhånd, vil det være hans problem.
Hvis du ikke tror han kommer til å prøve det igjen, hvorfor ikke bare la han prøve heroin denne ene gangen? Han vil mest sannsynlig ikke få det til / merke noe særlig første gangen anyways.
Jeg syns dette er veldig uansvarlig, og selv om han fint kan skaffe det selv syns jeg ikke at det er noe særlig å skulle introdusere ham til det. Greit, nok. Det er kjipt om han skulle ende opp med et dårlig produkt men du har jo selv erfart avhengigheten til stoffet og vet godt hvordan det der er. Vil du ha det på samvittigheten om noe skulle gå rett vest? Bare min personlige mening og ansvaret ligger hos deg/dere.

Her er min tråd om heroin. Der står det en god del informasjon som kan komme til nytte. http://freak.no/forum/showthread.php?t=237331.

En rapport om min opplevelse av rusen, og det å la det skli litt ut av kontroll. Det vil si, vi tok for mye og det var snakk om hvit heroin nasalt. http://freak.no/forum/showthread.php?t=213959. Ikke noe jeg angrer på men absolutt noe jeg kan finne på å gjøre igjen. Grunnen til at jeg gjorde som jeg gjorde står i rapporten.

Andre lignende rusmidler er Oxycontin, OxyNorm, Subutex, Durogesic (anbefales ikke) and so on. For min del vil aldri disse gi den samme effekten/fengen etter å ha prøvd heroin men for de der ute som ikke har vært borti slikt er det mer enn bra nok. Og ruset blir du. Ingen tvil. På Subutex er du jo ganske ute av det i minst to til tre døgn (kommer an på dosering,dog).

Igjen, jeg syns dette er en ganske dårlig plan. Og hvorfor bruke "bare en gang, han får det nok ikke til" som et argument? Jeg mener, prøver du aldri vet du ikke hva du går glipp av, for å si det på den måten. Bare hele historien din om avhengighet som gjør at jeg hever brynet litt for at dere begge skal dra hverandre ned i et sort hull. Altså, gjør nå som dere selv vil. Jeg dømmer ingen. Dette er bare noe jeg ønsker at dere skal ha i bakhodet om det blir noe av eller ei.

Mvh

Lucy
Gi han skrap fra bong!
Sitat av Kastrup Vis innlegg
Det kunne jo funka, men og treke "sukker-røyke" ned i lungene tror jeg ikke er noe bra i det heletatt
Vis hele sitatet...
Jo, gjør dette. Når man inhalerer sukkerrøyk får man totalt hosteanfall og kommer ikke til å røyke mer... Men hvis formodning han skulle forsette så kunne du jo bare kjøpt en mikroskopisk del med heroin og lagt oppi.
Ikke deal for ham. Uansett hvordan du vrir og vender på det så er det feil å lange ham heroin. For det er jo det HAN tror at du gjør, da legitimerer du hans rusbruk og drar han ned i møkka. Rett som du sier at han ikke burde bruke når han er "selvmordkandidat x3", men du skal bare "lure" ham og gi ham noe som "ligner" på på heroin.

Tror du egentlig bare skal bøffe ut noe heroin jeg, og dealer allerede, men det er bare min mistenksomhet.
Så bruker du denne historien for å "fiske" utbøffingtriks (y)
hva med å blande H med Subuxone? mener å ha lest at den har noe type motgift mot H? men er ikke sikker
Sitat av moonunit Vis innlegg
hva med å blande H med Subuxone? mener å ha lest at den har noe type motgift mot H? men er ikke sikker
Vis hele sitatet...
Hvorfor i alle dager skal man det? Suboxone blir brukt som substitusjonsbehandling ved opiatavhengighet. Ja, det har en analgetisk, smertestillende og euforiserende effekt, men det hemmer jo også samtidig virkningen av mer de effektive opiatene (f.eks morfin og heroin). Nalokson blokkerer helt for opiater som morfin og heroin. Det tar faktisk noen et døgn etter inntak av Suboxone og Subutex før disse stoffene får sin virkning igjen.
Tanken var vel å røyke H uten at det virker,men å smake den latekssmaken av H.Eller eg har feil/misforstått
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hvorfor i alle dager skal man det? Suboxone blir brukt som substitusjonsbehandling ved opiatavhengighet. Ja, det har en analgetisk, smertestillende og euforiserende effekt, men det hemmer jo også samtidig virkningen av mer de effektive opiatene (f.eks morfin og heroin). Nalokson blokkerer helt for opiater som morfin og heroin. Det tar faktisk noen et døgn etter inntak av Suboxone og Subutex før disse stoffene får sin virkning igjen.
Vis hele sitatet...
Nalokson blokkerer virkningen av alle opiater, men er kun aktivt når det injiseres. Subuxone er laget med tanke på å hindre bruk ved injeksjon.
oxycodone smelter pa folien, man royker pillene
Sist endret av 999999999; 17. januar 2013 kl. 16:34.