Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2079
Heisann! Fullførte igår en russesang for "A-Laget".

Jeg har aldri vært inni den russesang sjangeren, men ga den en try alikevel.

Gief feedback?

http://www.youtube.com/watch?v=q8we0...layer_embedded
Bortsett fra overgangen rundt 0:14, som jeg synes høres veldig jalla ut, har jeg ikke så mye å komme med. Høres vel ut som hvilke som helst annen russesang.. Altså ikke så veldig mye å skryve av.
Tja.. Helt greit men ikke stort mer.

Innledningen på starten er ganske kjedelig og forutsigbar, du kan blant annet gjør den mer melodiøs og få introen til å bygge opp spenning til det "tar av".

Sangen blir dessuten fort kjedelig da det er veldig lite utvikling lenger ut i sangen, du kunne blant annet ha sekvensert den opprinnelige melodien å lagd nye side tema.

Rent dynamisk synes jeg den er litt kjedelig da jeg føler den ikke bygger opp mot noe spesielt.
Sist endret av M. Inconnus; 30. mars 2011 kl. 17:48.
Kommer for treigt i gang. Hvis jeg drikker og det er god stemning hadde jeg bladd videre lenge før den endelig "nådde toppen".
Skal det være russe sang, må sangen starte litt fortere. Altså komme til selve sangen fortere !
Hvis du har mulighet så ville jeg lagt til noe stemmer e.l.
IT-Konsulent
Bruskork1's Avatar
Trådstarter
Flott med konstruktiv kritikk!

Russebussen digga den, så da er jo mitt oppdrag fullført. : ]