Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 3786
hei

går på vgs og jeg har snakket med en jente fra klassen min i 4 måneder nå siden skolestart i august

kjente hun ikke før dette. hun begynte å snakke med meg etter noen dager skolestart

jeg ble raskt forelsket i hun. og jeg har alltid lurt på hvordan hun ser på meg. om hun ser på som en stygg venn eller om hun er tiltrukket av meg..

jeg har ikke vært med hun i fritiden, men vi er ofte sammen på friminuttene på skolen og snakker hele tiden

etter skolen idag, så gikk jeg med hun til buss stoppet og vi snakket om random ting, så ble det noen sekunder stillhet og det var da spurte jeg henne rett ut: "vil du kysse" eller "skal vi kline" eller noe lignende. jeg er så desperat på å ha intim kontakt med hun at jeg bare spurte henne rett ut: kan jeg kysse deg

og hun svarte nei

og nå er jeg jævla deprimert. det ødela ikke bare dagen min, det ødela livet mitt. det føles som jeg har nådd bunnen av all bunn

hun er den eneste jenta jeg noen gang har snakket med i mitt liv, som har gitt meg oppmerksomhet. jeg trodde hun likte meg, men hun knuste hjertet mitt

nå blir det jævla kleint å se hun framover. har fått bekreftet at hun ser på meg som en venn, ikke mer. hun er ikke tiltrukket av meg (ellers ville hun kysset meg), men jeg er jævla tiltrukket av hun. jeg føler meg ydmyket, ødelagt. er det beste å gjøre å unngå/ignorere hun fremover? vurderer nesten å droppe ut av skolen pga dette og hun
Hold litt avstand, så vil du se at det gir seg. Dette vil ikke være siste gangen, sånn er det bare. Det føles kjipt ja, men du er back on track ganske snart.

Å spørre rett fram om du kunne kysse henne er en langt bedre strategi enn mange på din alder klarer å mønstre. Imho fortjener du (i disse dickpick-tider) kudos for dette.

Livet er tidvis kjipt i denne alderen, men tro meg - om ti år betyr dette nada
jeg forstår ikke hvorfor hun begynte å snakke med meg hvis hun ikke er tiltrukket av meg?

det var hun som kom til meg, satt ved siden av meg og pratet til meg de første dagene på skolen da vi startet i august. det var slik vi ble skolevenner. hun som begynte å snakke til meg

trodde på starten det er fordi hun er tiltrukket av meg, men det er sikkert på grunn av at hun så jeg var hele tiden alene og stille og hun ville bare være snill

hun gjorde at jeg ble forelsket i hun, for så å knuse hjertet mitt

faen jeg hater kvinner/jenter
Vel, du opplever kjærlighetssorg. Det er vondt, veldig vondt. Men du kan ikke la det ødelegge for skolegangen din, dette er noe som vil gå over og det vil bli en erfaring som du vil kunne lære av og ta med deg videre i livet. Finn deg gjerne noen venner å snakke med, om ting blir veldig ille så kan du kanskje prate litt med en kontaktperson på skolen?

Veldig ofte så opplever man at ting går skeis og en tenker at nå er alt over, og bare noen uker senere så ser man tilbake på det og innser at det slettes ikke var så ødeleggende for livet som en tidligere hadde tenkt seg. Stå på, ikke la noen ødelegge for deg og ditt liv. Alt ordner seg til slutt skal du se.
Sitat av deprimert Vis innlegg
jeg forstår ikke hvorfor hun begynte å snakke med meg hvis hun ikke er tiltrukket av meg?

det var hun som kom til meg, satt ved siden av meg og pratet til meg de første dagene på skolen da vi startet i august. det var slik vi ble skolevenner. hun som begynte å snakke til meg

trodde på starten det er fordi hun er tiltrukket av meg, men det er sikkert på grunn av at hun så jeg var hele tiden alene og stille og hun ville bare være snill
Vis hele sitatet...
Altså, folk snakker med folk uten å ha seksuelle og romantiske motiver. Du kan anta at hun liker deg som person, hun var neppe venn med deg bare for å være grei.

Det kan jo også hende hun er/var litt småforelsket i deg, og så ble det litt bardust og kleint. Det fornuftige her er å snakke med henne, beklage om hun hun synes det ble kleint og si at du gjerne vil være venner fortsatt, eller ikke, om det er det som er best for deg.

faen jeg hater kvinner/jenter
Vis hele sitatet...
Det er nok litt tidlig å avskrive jenter totalt. Det er virkelig fælt å bli avvist, det er ikke det. Men det går over.
Sitat av deprimert Vis innlegg
jeg forstår ikke hvorfor hun begynte å snakke med meg hvis hun ikke er tiltrukket av meg?

det var hun som kom til meg, satt ved siden av meg og pratet til meg de første dagene på skolen da vi startet i august. det var slik vi ble skolevenner. hun som begynte å snakke til meg

trodde på starten det er fordi hun er tiltrukket av meg, men det er sikkert på grunn av at hun så jeg var hele tiden alene og stille og hun ville bare være snill

hun gjorde at jeg ble forelsket i hun, for så å knuse hjertet mitt

faen jeg hater kvinner/jenter
Vis hele sitatet...
Godt mulig hun var interresert i deg, men du må nesten ta initiativ med gang. Hvis ikke havner du fort i "friend zone". Hun må skjønne at du ønsker mer enn vennskap for hvis ikke så begynner hun å se på deg som en venn. Og da er det ikke rart ting ikke går som du ønsker. Du ville ikke kyssa en kompis ville du? Fordi er du friend zoned så ser hun på deg på samme måte. Og å faktisk spørre om å kysse en jente = automatisk rejection. Aldri spør bare gjør det. Og nei, ikke prøv å kyss hvem som helst når som helst.

Blir uansett for dumt å "hate jenter" pga dette. Mest sannsynlig ble du rejected pga deg selv, ikke fordi hun er "ditt og datt". Det er uansett ikke verdens undergang, finnes milliarder av jenter og det vil alltid være millioner som er bedre enn hun forgje du var forelska i.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
kom deg ut i gamet igjen, beste råd er å erstatte dårlige minner med nye gode minner
...Er ikke akkurat det beste å gå rett på "Skal vi kline" etter å ha småpratet, i offentligheten i tillegg. Burde være litt mer privat, kanskje? Nå som bomben er sluppet er det ingen vei tilbake, det beste er å forklare situasjonen og evt. beklage for at du kom så brått på.

Lykke til
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
...Er ikke akkurat det beste å gå rett på "Skal vi kline" etter å ha småpratet, i offentligheten i tillegg. Burde være litt mer privat, kanskje? Nå som bomben er sluppet er det ingen vei tilbake, det beste er å forklare situasjonen og evt. beklage for at du kom så brått på.

Lykke til
Vis hele sitatet...
Tja. Jeg synes måten han gjorde det på var direkte, modent, modig og romantisk.

Prøv heller igjen i morgen: gå rett bort til hun (gjerne fremfor flere andre), si du er hodestups forelsket i henne og si at tilbudet om klinings består ut uken.

Tøft! Jeg heier på deg TS. Ikke gi opp crushet ditt!!
Litt av en incel innstilling du har. Hater jenter fordi ble avvist heh. Sånn er livet bro, det skjer hvert eneste menneske på jorda og kommer til å skje igjen, så ikke ta det så jævla personlig eller legg så mye hat på den som avviser. Vennskap er også en fin ting, og du kommer til å utvikle deg til å være en bitter creep om du tror at alle jenter som snakker med deg vil være intim med deg.

Kan godt være at denne jenta likte deg som noe mer enn venn, og det er det du burde spurt om lenge før spør om å kysse. Du gikk fram på helt feil måte for det er endel steg fra det å være nysgjerrige på hverandre, til å flørte, og fra å flørte til å kysse.

Slapp av, livet ditt er ikke ødelagt. Dette er glemt om noen uker. Ta det som en mann og si til hun "sorry hvis du syns det var upassende, men jeg har vært interessert i deg lenge. Har kanskje misforstått kontakten vi har hatt, men om du kunne tenke deg å gi meg en sjanse vil jeg gjerne ta deg med på date en dag"

Damer liker menn som sier rett ut at de er interessert, menn som vil investere tid i å date ordentlig, ikke menn som bare presser med å kysse og være intime.

Sier hun nei takk til date så fair nok, det kan ikke klaffe med alle og det er derfor kjærlighet er så spesielt og unikt når det først klaffer. Da får du tenke ok bedre lykke neste gang Ikke gå i kjellern for det her, ingen krise.
Sist endret av celtseus; 11. desember 2019 kl. 01:23.
Hei trådstarter. Det virker som på meg at tenåringshormonene i kroppen din løper litt løpsk. Du må huske på at du er i en fase av livet ditt hvor absolutt alt er rart, kleint, forvirrende og merkelig. I et tenåringsliv er det naturlig at mange forskjellige følelser blir forsterket til det tusende, derfor er det viktig å ha litt is i magen før en lar følelsene få fullstendig kontroll.

Det virker også som du har et litt rar tankegang i hvordan relasjonen mellom en gutt og en jente skal være. Jenta du var tiltrukket til skylder deg absolutt ingenting selv om hun ser på deg som "bare en venn". Du har heller ingen grunn til å være sur på henne fordi du ble tiltrukket uten at hun følte noe tilbake. Dette er følelser som du må håndtere, og det er ikke hennes ansvar.

Mitt råd til deg er å snakke med henne om situasjonen, selv om det føles skikkelig kleint å pinlig der og da, er det bedre enn å ha en klein stemning mellom dere resten av skoletiden. Bare slapp av gutt. Dette er noe alle har glemt i løpet av et par dager.
Når reaksjonene dine går så raskt fra himmel til helvete så er du nødt til ta tak i deg selv. Du kan ikke tillate deg selv slike reaksjoner, det får deg til å fremstå som svak og emosjonelt ustabil, noe som er frastøtende for de fleste.

Tenk deg om, prøv å se situasjonen fra forskjellige perspektiver, og når du omsider kommer til det punkter hvor du har slått fra deg den idiotiske konklusjonen om at du er et offer fordi du ble avvist, kan du ta en prat med henne.

Jeg ville ha startet samtalen med å gjøre det klart at du forstår at hun ikke er interessert, dette letter stemningen ved at hun ikke føler seg presset, og gir henne også muligheten til å forklare hvordan hun oppfattet situasjonen. Det er godt mulig at hun følte dette var ubehagelig, og at det var du som satte henne i en kjip situasjon.

Det neste steget er det vanskeligste, det er å frivillig gjøre deg sårbar. Dersom du har en kjip livssituasjon, lav selvtillit, ingen venner, sliter med sosiale situasjoner osv, og du har baller nok til å snakke om det til noen, så vil det i de fleste tilfeller vinne deg en venn.


Alternativt så kan du droppe ut av skolen og heller bli en historie, han weirde fyren som hoppet rett fra bekjentskap til kyss, for så å forsvinne fra jordens overflate ved avvisning.

Jeg vet at folk gjerne utviser litt takhøyde når man er i den alderen du er i, og du kommer sikkert til å bli litt glupere etterhvert. Men jeg synes allikevel det bør understrekes at med mindre du går litt i deg selv og jobber med selvinnsikt og empati, så vil du i beste fall ende opp som bitter, ulykkelig og avstøtende.

Du har alt å vinne på å slutte å se på deg selv om et offer.
Sitat av stepry Vis innlegg
Når reaksjonene dine går så raskt fra himmel til helvete så er du nødt til ta tak i deg selv. Du kan ikke tillate deg selv slike reaksjoner, det får deg til å fremstå som svak og emosjonelt ustabil, noe som er frastøtende for de fleste.

Tenk deg om, prøv å se situasjonen fra forskjellige perspektiver, og når du omsider kommer til det punkter hvor du har slått fra deg den idiotiske konklusjonen om at du er et offer fordi du ble avvist, kan du ta en prat med henne.

Jeg ville ha startet samtalen med å gjøre det klart at du forstår at hun ikke er interessert, dette letter stemningen ved at hun ikke føler seg presset, og gir henne også muligheten til å forklare hvordan hun oppfattet situasjonen. Det er godt mulig at hun følte dette var ubehagelig, og at det var du som satte henne i en kjip situasjon.

Det neste steget er det vanskeligste, det er å frivillig gjøre deg sårbar. Dersom du har en kjip livssituasjon, lav selvtillit, ingen venner, sliter med sosiale situasjoner osv, og du har baller nok til å snakke om det til noen, så vil det i de fleste tilfeller vinne deg en venn.


Alternativt så kan du droppe ut av skolen og heller bli en historie, han weirde fyren som hoppet rett fra bekjentskap til kyss, for så å forsvinne fra jordens overflate ved avvisning.

Jeg vet at folk gjerne utviser litt takhøyde når man er i den alderen du er i, og du kommer sikkert til å bli litt glupere etterhvert. Men jeg synes allikevel det bør understrekes at med mindre du går litt i deg selv og jobber med selvinnsikt og empati, så vil du i beste fall ende opp som bitter, ulykkelig og avstøtende.

Du har alt å vinne på å slutte å se på deg selv om et offer.
Vis hele sitatet...
Kunne hjulpet å vise litt forståelse for TS også da.

I den alderen han er i så er det fullt forståelig at han gjorde det han gjorde. Det burde da ikke være noe vits i å krisemaksimere for han og i tillegg ha en slik aggressiv og bastant tone. Ilegge noen skam og skyld i form av å kalle tankegangen hans for idioti er kanskje den mest ugunstigste veien å gå hvis du virkelig ønsker at han skal forbedre seg selv.
Sist endret av Sopphuet; 11. desember 2019 kl. 21:32.
Sitat av deprimert Vis innlegg
nå er jeg jævla deprimert. det ødela ikke bare dagen min, det ødela livet mitt. det føles som jeg har nådd bunnen av all bunn
Vis hele sitatet...
Her må jeg bare nyansere litt; du er ikke deprimert, du har bare opplevd din første kjærlighetssorg. Førstnevnte er en klinisk diagnose, mens det du opplever er en helt normal reaksjon på det å bli avvist. Gi det tid, så går det over. Første gangen er alltid verst. Få avklart mulige relasjoner videre med jenta og gå videre, du er ung (og sannsynligvis dum, pga. hormonene).
Håper for din egen del at du ikke opplever depresjon senere i livet for du er ikke deprimert grunnet dette. Folk slenger rundt ordet som en forkjølelse nowadays. Har dessverre ingenting å tilføye annet enn at du fremstår som en incel.
Sist endret av mr_rager; 11. desember 2019 kl. 23:24.
Her skal du få 4 tips for resten av livet ditt med kvinner.

Therationalmale.com
Blackdragonblog.com
Girlschase.com (Alle artikler kan leses ved bruk av inkognito)
Markmanson.com/Archive
Sitat av deprimert Vis innlegg
jeg forstår ikke hvorfor hun begynte å snakke med meg hvis hun ikke er tiltrukket av meg?

det var hun som kom til meg, satt ved siden av meg og pratet til meg de første dagene på skolen da vi startet i august. det var slik vi ble skolevenner. hun som begynte å snakke til meg

trodde på starten det er fordi hun er tiltrukket av meg, men det er sikkert på grunn av at hun så jeg var hele tiden alene og stille og hun ville bare være snill

hun gjorde at jeg ble forelsket i hun, for så å knuse hjertet mitt

faen jeg hater kvinner/jenter
Vis hele sitatet...
Om dette virkelig er alt som skal til for å få deg til å hate 50% av klodens befolkning så bør du vurdere å dra til psykolog. Du trenger åpenbart tykkere hud og å jobbe med de sosiale antennene dine før du er klar for å date noen som helst.
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Her skal du få 4 tips for resten av livet ditt med kvinner.

Therationalmale.com
Blackdragonblog.com
Girlschase.com (Alle artikler kan leses ved bruk av inkognito)
Markmanson.com/Archive
Vis hele sitatet...
Dette er vel noe av det siste jeg ville pekt en sårbar tenåring mot i dagens klima. Erfaring, sosialisering, normal folkeskikk og litt antenner er alt man trenger, ikke disse kvinnefiendtlige ekstremistbloggene. Rett og slett å vokse opp, disse kildene har ikke troverdighet på noe empirisk nivå, selv om det fikk deg til rydde rommet.
Sitat av SkurtNilsen Vis innlegg
Om dette virkelig er alt som skal til for å få deg til å hate 50% av klodens befolkning så bør du vurdere å dra til psykolog. Du trenger åpenbart tykkere hud og å jobbe med de sosiale antennene dine før du er klar for å date noen som helst.
Vis hele sitatet...
Denne brukeren posten en tilsvarende tråd i forrige uke, bare mye mer vulgær, grisete og preget av trolling.
Jeg tror man skal være litt forsiktig med ta disse innleggene for god fisk.
Lær deg om escalation ladder. Mest sannsynligvis hadde dama putta deg i friendzone da det hadde gått flere måneder uten at du hadde tatt initiativ til noe annet enn å snakke sammen i skoletiden. Gro litt mer baller og neste gang vær litt mer frempå og inviter med på fritidsaktivitet, eller henge sammen etter skolen. Hilsen en som hadde seg med ei i matteklassa på handicaptoalettet i storefri 1. vgs(dog etter at jeg spontant ringte henne etter skolen en dag og dro hjem til henne og endte opp med å ha meg med henne der).
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Hilsen en som hadde seg med ei i matteklassa på handicaptoalettet i storefri 1. vgs(dog etter at jeg spontant ringte henne etter skolen en dag og dro hjem til henne og endte opp med å ha meg med henne der).
Vis hele sitatet...
wow

hvordan?!

kan du fortelle mer om hvordan det skjedde?

hvilket land/rase er dere fra? hva rater du utseendet ditt og hennes? var hun din kjæreste? hvor godt kjente du hun før dere hadde sex? hvorfor i toalett på skolen? hvordan skjedde det? spurte du hun om å ha sex eller sa hun "bli med meg inn på toalett"

jeg er jævla nysjerrig
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
En ung mann er allerede en naturlig romantiker og sjekker - han må bare lære seg å slappe av og kontrollere det
Sitat av deprimert Vis innlegg
wow

hvordan?!

kan du fortelle mer om hvordan det skjedde?

hvilket land/rase er dere fra? hva rater du utseendet ditt og hennes? var hun din kjæreste? hvor godt kjente du hun før dere hadde sex? hvorfor i toalett på skolen? hvordan skjedde det? spurte du hun om å ha sex eller sa hun "bli med meg inn på toalett"

jeg er jævla nysjerrig
Vis hele sitatet...
Vel vi satt ved siden av hverandre i matteklassen. Snakka sammen og dreiv å småflørta litt. En dag skulle jeg sykle hjem fra skolen og hadde hatt en drittdag. Tryna på sykkelen, også kom jeg på at hu bodde i nærheten fra der jeg sykla, så ringte eller teksta henne, husker ikke, er over 10 år siden dette. Men i hvertfall endte det opp med at jeg dro hjem til henne. Var på rommet hennes og satt på senga og snakka sammen, ble til at vi snakka om typ sex og sånn, så sa hun at hun likte litt sjenerte/nerdete gutter og å ta jomfrudommen deres, og at hun brukte å ta initiativet. Så bare glapp det ut av meg og jeg sa "så en gutt har aldri tatt initiativet? jeg tar initiativet nå" også tok jeg hånda rundt henne eller noe, ble til at vi begynte å kline og før jeg visste ordet av det var vi nakne under dyna. Hun sa hun hadde hatt sex med noen på skolen når hun gikk på ungdomsskolen, så jeg sa, okei la oss gjøre det i midttimen engang. Så gjorde vi det :P

Leste mye PUA greier på den tida husker jeg. Mystery method, the game, reddit sin seduction subreddit og sånt. Greia med damer er bare vis at du gir litt faen og ikke vær for needy. Kødd litt med dem og ikke vær redd for å drite deg ut.

Vil si jeg er sånn 7-8/10. Jeg er etnisk norsk, blått hår, mørkebrunt hår, var vel sånn 180-ish høy på den tida. Hun var halvt thai, halvt norsk, lav og litt chubby - utseende sånn 6-7/10 ish.
Sist endret av Revbatim; 12. desember 2019 kl. 20:48. Grunn: fix
Sitat av deprimert Vis innlegg
wow

hvordan?!

kan du fortelle mer om hvordan det skjedde?

hvilket land/rase er dere fra? hva rater du utseendet ditt og hennes? var hun din kjæreste? hvor godt kjente du hun før dere hadde sex? hvorfor i toalett på skolen? hvordan skjedde det? spurte du hun om å ha sex eller sa hun "bli med meg inn på toalett"

jeg er jævla nysjerrig
Vis hele sitatet...
Du er jævla ung, slapp av og voks opp.