Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1544
Noen som kan gi meg noe info om såkalt syntetisk syre? Har mulighet til og få tak i dette men vil gjerne ha litt info om det før jeg putter det i meg all info taes imot med stor takk
Du mener LSD? lysergsyredietylamid kalles "syre" og er et syntetisk fremstilt psykedelisk stoff. Alle andre substanser du kan komme over, som folk gjerne lurer kundene til å tro er "syre", er egentlig noe helt annet. 2c-c derivater f.eks (25cnbome) eller andre substanser.
"Syntetisk syre" som du kaller det kan være så mangt, og det er derfor helt umulig å gi noe informasjon. LSD er jo for såvidt syntetisk syre (i hvertfall halvsyntetisk), men mest sannsynlig er dette et RC. Dersom du skal hive i deg Research Chemicals så må minimumskravet være å vite navnet på substansen.
Du mener sikkert ett stoff fra NBOMe serien? Dette har blitt omtalt som "syntetisk syre".
Sist endret av Schizoma; 11. november 2013 kl. 21:28.
Eneste jeg vet om det sålangt, er at det er "lovlig" og kommer på papirlapper på 1x1 cm. Men det er ikke vanlig syre..
Hvis du stoler på vedkommende som tilbyr deg dette, grav etter litt info og derette vurder nøye om du vil innta stoffet. Men anbefaler ikke og ta noe du ikke er helt sikker på hva er..
Problemet er bare at det er noe en kompis har fått det a en kompis a han. Og han sitter bak lås og slå nå så er ikke så lett og få mere info fra han :/
Da må du nesten vurdere selv hva du vil gjøre. Som jeg nevnte ovenfor anbefaler jeg ikke og innta "randome" stoffer.
Når det kommer på blotters vil jeg tippe det er en av nbome stoffene. Les godt om de og spis for guds skyld bare en om gangen. Stoffet virker hakket mer ustabilt en vanlig syre og har sendt folk opp etter vegga med noia og panikkanfall.
Sist endret av Bothrops; 12. november 2013 kl. 08:40.
Ville holdt meg unna, værtfall vist du ikke vet hva det er.
Regner med det er nbome eller DOC. Vist du bestemmer deg for å ta det, så hold deg unna andre rusmidler(Cannabis går greit).

Husk at DOC kan vare i opptil 48 timer, er litt usikker på hvor lenge nbome varer.
Har ingen av dine bekjente eller bekjente av dine bekjente prøvd disse lappene med "synetisk syre"? Tviler liksom du er den første som kjøper dette. Spør dealeren din om han har prøvd disse selv, eller om en av hans kunder har prøvd disse.