Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 30850
Er ute etter et oppblåsbart boblebad man kan lett blåse opp og fylle opp med vann og bobler relativt fort. Det må selvfølgelig tåle å bli brukt utendørs.

Noen som vet om noen sånne?

Budsjett: Så langt under 5000 kr som mulig.

Har funnet ett, og jeg vurderer å kjøpe det. Noen som har erfaringer med et sånt boblebad som i linken under? Eventuelt med leverandøren?

http://folkespa.no/
Ikke at jeg er noe ekspert på oppblåsbare boblebad, men den nettsiden lyste ikke akkurat av seriøsitet.
En kollega av meg kjøpte en slik på netthandelen.
Denne
Og han var mistenkelig fornøyd.
Vi har nesten samme. Den var en gave så vet ikke hvor den ble kjøpt, men den ser helt lik ut, bare i blå farge. Og den funker fett
Jeg holdt faktisk på å daue av latter når jeg såg for meg dette

Et boblebad man blåser opp! hahaha aldri hørt om!
faktisk smart å ha ett oppblåsbart boblebad i vårt klima. lett å pakke ned og lagre vinterstid. vinteren her tar råtta på det meste av ting som står ute. så er harryfaktoren litt høyere men det føles bedre i lommeboka og ikke minst du slipper å tenke påat det står ute om vinteren
Sitat av mrFreak Vis innlegg
En kollega av meg kjøpte en slik på netthandelen.
Denne
Og han var mistenkelig fornøyd.
Vis hele sitatet...
Er nok helt ok om man er 2stk, men ser man på bildet kan det da umulig være spesielt behagelig mtp benplass.! Til og med ekte kar til 5 pers kan være noe herk når det kommer til hvor man plasserer bena.

Så kommer selve massasjedelen, hvor mange dyser er det...er det varme eller kalde luftbobler osv osv.

Men man kan heller ikke forvente alt til en slik pris
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg holdt faktisk på å daue av latter når jeg såg for meg dette

Et boblebad man blåser opp! hahaha aldri hørt om!
Vis hele sitatet...
og problemet er?

ON TOPIC

onkel / tante / fetter / kusine har en sånn. De er strålende fornøyd. De brukte den veldig mye om vinteren, men fikk beskjed fra naboen som bor ca 30 m fra huset deres om å ikke bruke det sent om kvelden pga at de ristet, så hele huset deres bråka :/
Sitat av mortalf Vis innlegg
faktisk smart å ha ett oppblåsbart boblebad i vårt klima. lett å pakke ned og lagre vinterstid. vinteren her tar råtta på det meste av ting som står ute. så er harryfaktoren litt høyere men det føles bedre i lommeboka og ikke minst du slipper å tenke påat det står ute om vinteren
Vis hele sitatet...
Står ute om vinteren? Det er jo hele poenget med utendørs boblebad, at de faktisk står UTE. Vinteren har aldri tatt knekken på vårt bad, dessuten brukes det 10 ganger mer i vinterhalvåret enn i sommerhalvåret.

Første gang jeg faktisk leser at noen mener at boblebad ikke har noe ute på vinteren å gjøre. Da har man missforstått litt
Sist endret av tafsern; 26. august 2010 kl. 18:49.
Enig der.. Vi har to badestamper. En i fjæra og ved huset plassert ved siden av grillhytta. Det er digg å sitte ute en sommer kveld i stampen, men kan ikke måle seg med et bad i 4 minus .
Sitat av mortalf Vis innlegg
faktisk smart å ha ett oppblåsbart boblebad i vårt klima. lett å pakke ned og lagre vinterstid. vinteren her tar råtta på det meste av ting som står ute. så er harryfaktoren litt høyere men det føles bedre i lommeboka og ikke minst du slipper å tenke påat det står ute om vinteren
Vis hele sitatet...

Vi lar vår stå ute om vinteren også. Den tåler det, på hverandaen. Er flyyt å legge seg i et varmt boblebad når det er iskaldt ute
De selger slike på Fun Zone til et par tusen.

Trenger ikke å blåses opp. http://i698.photobucket.com/albums/v...0045967446.jpg
Sist endret av Wild; 27. august 2010 kl. 12:37.
De solgte slike på europris tidligere i sommer isåfall! Naboen hadde et sånt..kvaliteten virket helt ok!
Sitat av Wild Vis innlegg
De selger slike på Fun Zone til et par tusen.

Trenger ikke å blåses opp. http://i698.photobucket.com/albums/v...0045967446.jpg
Vis hele sitatet...
les på advarselen

ADVARSEL! Druknet er mulig.
Ikke stå på lokken. Lokken tåler ikke.
Unna barn. Barn eller andre noe får ikke være under lokken.
Fjerne vann---barn skal være druknet.
Badende skal falle ned, hvis lokken blir helt fjernet før badende går inn.
Lokkene som iike har trygd ell lite trygd er farlige.
Følg advarselen, ellers skal bli skadet eller druknet.
Den er ikke trygd lokken.
Holder den advarselen.
Lagd i kina.
Ta et vanlig oppblåsbart basseng, koble til kompressoren din å stikk noen hull i bunnen. Billig løsning som bare blir win!
Sist endret av Eaan; 27. august 2010 kl. 23:18.
1. Kjøp et vanlig oppblåsbart basseng på f.eks Brio.
2. Kjøp en løvblåser på Jernia.
3. Kombiner.
4. ????
5. PROFIT!

Virker litt fett med et oppblåsbart boblebad da
Sitat av mathsterk Vis innlegg
les på advarselen

ADVARSEL! Druknet er mulig.
Ikke stå på lokken. Lokken tåler ikke.
Unna barn. Barn eller andre noe får ikke være under lokken.
Fjerne vann---barn skal være druknet.
Badende skal falle ned, hvis lokken blir helt fjernet før badende går inn.
Lokkene som iike har trygd ell lite trygd er farlige.
Følg advarselen, ellers skal bli skadet eller druknet.
Den er ikke trygd lokken.
Holder den advarselen.
Lagd i kina.
Vis hele sitatet...
Tror ALDRI jeg har ledd så hardt!
Sitat av mrFreak Vis innlegg
En kollega av meg kjøpte en slik på netthandelen.
Denne
Og han var mistenkelig fornøyd.
Vis hele sitatet...
Nice! Ser ut for at dette er det samme boblebadet som jeg linket til, bare at på netthandelen blir det fort dyrere Får ringe folkespa og be de sende meg et basseng
Sitat av mathsterk Vis innlegg
les på advarselen

ADVARSEL! Druknet er mulig.
Ikke stå på lokken. Lokken tåler ikke.
Unna barn. Barn eller andre noe får ikke være under lokken.
Fjerne vann---barn skal være druknet.
Badende skal falle ned, hvis lokken blir helt fjernet før badende går inn.
Lokkene som iike har trygd ell lite trygd er farlige.
Følg advarselen, ellers skal bli skadet eller druknet.
Den er ikke trygd lokken.
Holder den advarselen.
Lagd i kina.
Vis hele sitatet...
Ja, hva faen??
▼ ... flere år senere ... ▼
Blåser liv i denne siden den snart er 10 år gammel og mye har skjedd i teknologien.

Noen som anbefaler noen spesielle? Ser mspa er de hardeste på markedsføringen, men ser Lay z spa med rimeligere alternativ. Ser også på modellene at noen er tykke, og andre er mer smale/tynne. Hva foretrekkes? Ser den ene produsenten (Lay z spa) av typen Helsinki hevder det er av samme materiale som produserer oppblåsbare surfebrett. De har jeg testa, og det er rimelig avstivet.

Erfaringer noen?