Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1047
Hola!

Jeg har nettopp laget en ny nettside for de som er intr i FPL (Fantasy Premier League Football)

League Prediction

Jeg laget den opprinnelig for meg og noen kompiser som spiller FPL denne sesongen, slik at vi kan få de siste nyheter, skader og andre rykter på en og samme side. Siden er responsiv, slik at man kan sitte på puben med å lese på tlf mens man ser på kamper og endrer taktikk Andre kan selvsagt legge til sine egne rykter, transfers, taktikk etc. Men postboksen kommer ikke opp før man er logget inn.

Enkel og grei side. Hadde vært fint med tilbakemeldinger hvis noen har noe å komme med

Noen husker kanskje at jeg hadde en VM prediction side i sommer, jeg jobber nå med å få til det samme på denne siden for årets Champions League turnering, jeg må bare vente på trekningen i morgen kveld, slik at jeg kan legge inn kampoppsett og annen informasjon. Helt gratis å være med, jo flere jo bedre (morsommere)

Ha en fin dag folkens!
Sist endret av Defman; 27. august 2014 kl. 14:39.