Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 3823
Flere enn meg her på forumet som nyter denne serien? Liker den så godt fordi man aldri helt trenger følge med 100%, noe som gjør den veldig avslappende og morsom å se på. Simpel og grei humor, som selv de dummeste forstår! Hva syns dere?

Min favorittepisode er forøvrig "Fish in a Drawer", der de paroderer CSI!


(Kommer garantert noen KP-hunters og ber meg søke)
Jepp, godhumør serie Enkel og grei underholdning.
Forøvrig synes jeg my name is earl og er fantastisk..
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Flere enn meg her på forumet som nyter denne serien? Liker den så godt fordi man aldri helt trenger følge med 100%, noe som gjør den veldig avslappende og morsom å se på. Simpel og grei humor, som selv de dummeste forstår! Hva syns dere?

Min favorittepisode er forøvrig "Fish in a Drawer", der de paroderer CSI!


(Kommer garantert noen KP-hunters og ber meg søke)
Vis hele sitatet...
Stor fan av Two and a half men, har sett alle sesongene tre ganger, pluss diverse episoder på tv3, og viasat.
Har en følelse av at dem spiller inn siste sesongen nå, kanskje nest siste.
Begrunner det ikke på grunn av spoilers.
Spoilere kan skrives hvis du skriver følgende over :

HTML-kode

SPOILER


Så kom med dine teorier!
Nje... er ikke mye som slår Kongen av Queens!!!
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Spoilere kan skrives hvis du skriver følgende over :

HTML-kode

SPOILER


Så kom med dine teorier!
Vis hele sitatet...
Vel kan jo ta med dem som ikke ødelegger noe uansett da.

Jake har mistet en del sjarm når han har blitt eldre. Han spiller rollen utrolig bra, men dessverre blir han voksen han også.

Charlie Sheen er igjen på rehab, han har hatt et par forferdelige år i media, med vold og narkotika bruk. Dette har hatt en veldig dårlig innvirkning på seerne.

Halve Sesong 6 og halve 7 ble dårlig likt av seerne etterhvert. Skjønner sikkert hvorfor når du ser dem, og dem siste episodene utarter seg til det samme dilemma.

Men jeg håper selvsagt at jeg tar feil
Sist endret av FarmerJoe; 3. februar 2011 kl. 01:07.
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av FarmerJoe Vis innlegg

Charlie Sheen er igjen på rehab, han har hatt et par forferdelige år i media, med vold og narkotika bruk. Dette har hatt en veldig dårlig innvirkning på seerne.

)
Vis hele sitatet...
Syns det bare gjorde serien bedre jeg. Han parioderer bare sitt virkelige liv.
Samme utbrukte sex-vitsene episode etter episode, men liker det jeg. Fin serie å bare slappe helt av til. Alltid gøy å se på en fyllik
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Syns det bare gjorde serien bedre jeg. Han parioderer bare sitt virkelige liv.
Samme utbrukte sex-vitsene episode etter episode, men liker det jeg. Fin serie å bare slappe helt av til. Alltid gøy å se på en fyllik
Vis hele sitatet...
Syntes det jeg også, men dessverre, så har ikke alle samme mening som deg og meg om dette.
Two and a half men får meg ikke til å le, ikke en gang når jeg er såkalt drittstein.
Jeg syns situasjonene i denne serien blir så utrolig tørre og overfladiske.
Liker heller ikke karakterene i dette showet.

Det er lite som slår Seinfeld for min del.
Alle de syke diskusjonene med enda sykere argumenter som faktisk også gir mening, ja, det er min greie.
Mer seriøse serier med komiske scener får meg også til å le.
Se på denne scenen fra The Wire feks: http://www.youtube.com/watch?v=KQbsnSVM1zM

Altså humor som ikke er så forbanna tilgjort og lett å beregne, det er god humor i mine øyne.
Enig med Nitro. Det blir liksom det samme hele tia. Alan driter seg ut med ei dame, Charlie gjør et eller annet "umoralsk" med Jake, mens han har ei berte gående rundt i huset.

Sitat av NitroFis Vis innlegg
Det er lite som slår Seinfeld for min del.
Alle de syke diskusjonene med enda sykere argumenter som faktisk også gir mening, ja, det er min greie.
Vis hele sitatet...
Om du ikke har sett det så anbefaler jeg It's Always Sunny In Philadelphia! Har blitt beskrevet som Seinfeld on crack.
Takk etsi, da skal jeg ta en liten titt på det!
Mannen med mens
duzzyd's Avatar
Sitat av NitroFis Vis innlegg
Two and a half men får meg ikke til å le, ikke en gang når jeg er såkalt drittstein.
Jeg syns situasjonene i denne serien blir så utrolig tørre og overfladiske.
Liker heller ikke karakterene i dette showet.

Det er lite som slår Seinfeld for min del.
Alle de syke diskusjonene med enda sykere argumenter som faktisk også gir mening, ja, det er min greie.
Mer seriøse serier med komiske scener får meg også til å le.
Se på denne scenen fra The Wire feks: http://www.youtube.com/watch?v=KQbsnSVM1zM

Altså humor som ikke er så forbanna tilgjort og lett å beregne, det er god humor i mine øyne.
Vis hele sitatet...
Å sammenligne Seinfeld med Two and a Half men er som å sammenligne Hulken vs Mr.Hikkup i Mr.Olympia!

It's sunny in philadelphia er en genial serie, anbefaler deg også å se Trailer Park Boys også. Noe mer genialt er det vanskelig å finne.

Edit: McNulty is a drunken hero!
Sist endret av duzzyd; 3. februar 2011 kl. 01:38.
nå er ikke jeg av typen som sier nei takk til enkel humor. men må innrømme at jeg ikke synes det Two and A Half Men bedriver kan kalles eller sammenlignes med humor. trasig serie.
Jeg digger den serien til tross for at Charlie ikke er den beste skuespilleren i verden. Serien er enkel, grei og morsom. Enig med Krokodille at "Fish in a Drawer" er kul.

Btw, se på avataren min da!
forstår ikke at folk orker å se på det søppelet der, for å være helt ærlig. :P
Synes det er kjempebra. Godt og avslappende å se på i en stressende hverdag, så kan det være så overflatisk det bare vil for min del.
Det som er så deilig; at det er overfladisk. Er bare å slappe helt av å humre litt inni seg. Seinfield er også klasse! Men ja, jeg syns det er morsomt at Charlie Sheen er lik Charlie Harper, og at Jake fremdeles et ganske morsom selv om han er rimelig ekkel.
Jeg orker ikke den serien, det er det samme episode etter episode; en solariumsbrun ereksjon av en mann, ikke særlig pen engang, puler damer way above his leauge.
Sønnen er enten intetanene eller sarkatstisk, broren gjør alltid dumme ting og er "lite manlig" generellt fordi han ikke har masse one night stands.

Ha...Ha...
Har sett alle sesongene med Two and a half men. Fatter ikke at folk liker Big Bang Theory. Bare ektremt dårlig humor..

Men den beste komiserien jeg har sett EVER er; King of Queens. Rett og slett genial serie.
Sist endret av Posyyy; 3. februar 2011 kl. 09:46.
Liker serien, har sett hver eneste episode. Jeg kan skjønne hvorfor folk ikke liker den, ettersom det er mye "av det samme" gjennom hele serien. Men det er kanskje derfor jeg liker den.
Synd at Sheen er lik Harper real-life egentlig. Han kommer jo snart til å gå bort om han ikke skjerper seg.
Sitat av Posyyy Vis innlegg
Har sett alle sesongene med Two and a half men. Fatter ikke at folk liker Big Bang Theory. Bare ektremt dårlig humor..

Men den beste komiserien jeg har sett EVER er; King of Queens. Rett og slett genial serie.
Vis hele sitatet...
Der er nok mange uenige, personlig har jeg ikke vært borti noe så underholdene som Big Bang Theory på mange, mange år.
Kulden, men finnes bedre som kongen av queens
Sist endret av Geitebolle; 3. februar 2011 kl. 09:52.
Joa, morsom den, men slår aldri Family Guy, mye god latter der.

Edit: 1.666 ^^
Sist endret av Dr.Feelgood; 3. februar 2011 kl. 09:52.
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Liker serien, har sett hver eneste episode. Jeg kan skjønne hvorfor folk ikke liker den, ettersom det er mye "av det samme" gjennom hele serien. Men det er kanskje derfor jeg liker den.
Synd at Sheen er lik Harper real-life egentlig. Han kommer jo snart til å gå bort om han ikke skjerper seg.
Vis hele sitatet...
Da satser vi på at Charlie går bort i serien også, de har sikkert en ferdigspilt episode med hans død! Verdig avslutning på serien det. Kanskje Jake arver huset? Chelsea? Hadde vært spennende.
Sist endret av Krokodille; 3. februar 2011 kl. 11:27.
Sitat av duzzyd Vis innlegg
Å sammenligne Seinfeld med Two and a Half men er som å sammenligne Hulken vs Mr.Hikkup i Mr.Olympia!
Vis hele sitatet...
Å trekke en slik påstand ut av det jeg skrev er like dumt som å kverne opp tånegler, skjeggstubber og vemmelige ting man finner i dusjsluket for så å plassere det i en tom krydderboks mens man satser på å ikke smake forskjell når man skal krydre maten sin.

Jeg sammenlignet nemlig ingenting.
Sitat av Posyyy Vis innlegg
Har sett alle sesongene med Two and a half men. Fatter ikke at folk liker Big Bang Theory. Bare ektremt dårlig humor..

Men den beste komiserien jeg har sett EVER er; King of Queens. Rett og slett genial serie.
Vis hele sitatet...
jeg gjetter på vi har så og si samme smak i komiserier. jeg fant "the big bang theory" veldig irriterende før og dårlig humor..

men etter å ha faktisk sett ett par episoder, syntes jeg dette var en hysterisk serie, når du først blir kjent med karakterene

har du sett mye?
Digga de første to sesongene. Lettfordøyelig humor, passer yppelig å ha gående i bakgrunden mens man gjør noe annet.
Jeg veit ikke om det var sånn i starten, og at jeg bare ikke merka det, men nå syntes jeg at jeg kan se vitsen forme seg lenge før punchlinen kommer. Veeeldig forutsigbart.
Ganske idiotisk at en av de største vraka i tv-verden får mest penger av alle for å spille inn rølpehumor og blondinevitser, men det er vel det vi vil ha . Hvis han i en episode hadde presentert seg selv som Sheen istedet for Harper hadde ingen merka det.
Han er blitt real-life Charlie Harper, som igjen er en parodi av Charlie Sheen, så jeg skjønner godt at han drikker.
Sist endret av Bothrops; 3. februar 2011 kl. 13:03.
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Digga de første to sesongene. Lettfordøyelig humor, passer yppelig å ha gående i bakgrunden mens man gjør noe annet.
Jeg veit ikke om det var sånn i starten, og at jeg bare ikke merka det, men nå syntes jeg at jeg kan se vitsen forme seg lenge før punchlinen kommer. Veeeldig forutsigbart.
Ganske idiotisk at en av de største vraka i tv-verden får mest penger av alle for å spille inn rølpehumor og blondinevitser, men det er vel det vi vil ha . Hvis han i en episode hadde presentert seg selv som Sheen istedet for Harper hadde ingen merka det.
Han er blitt real-life Charlie Harper, som igjen er en parodi av Charlie Sheen, så jeg skjønner godt at han drikker.
Vis hele sitatet...
Haha, som om jeg skulle sagt det selv. Det er nesten blitt en erstatter for bakgrunnsmusikk på bussen, mens jeg gamer osv!
Sitat av olaPola Vis innlegg
Der er nok mange uenige, personlig har jeg ikke vært borti noe så underholdene som Big Bang Theory på mange, mange år.
Vis hele sitatet...
Er ikke noe fan av TBBT. Konstant latter fra publikum når ting ikke er morsomt en gang begynner å gå meg fort på nervene.

Two and a Half men er en av de morsomste seriene jeg har sett hvertfall, ler meg ihjel av den, men hadde Charlie Harper blitt spilt av en annen skuespiller ville den ikke vært i nærheten en gang. Sheen er showet i den serien, og yngre Jake.
Sitat av Sargath Vis innlegg
Er ikke noe fan av TBBT. Konstant latter fra publikum når ting ikke er morsomt en gang begynner å gå meg fort på nervene.

Two and a Half men er en av de morsomste seriene jeg har sett hvertfall, ler meg ihjel av den, men hadde Charlie Harper blitt spilt av en annen skuespiller ville den ikke vært i nærheten en gang. Sheen er showet i den serien, og yngre Jake.
Vis hele sitatet...
Du klager på irriterende latter fra publikum i samme inlegg som du forsvarer en serie som har Nøyaktig samme effekten? Touché..

"Når ting ikke er morsomt"var et ganske bredt utsagn..
Jeg har alltid følt meg utenfor siden jeg aldri har ledd av denne serien,nå får jeg ihvertfall bekreftet at det er flere av oss,lol :P

Får en mot i brøstet følelse over det hele
Sist endret av Enesheen; 4. februar 2011 kl. 22:47.
Sitat av Enesheen Vis innlegg
Jeg har alltid følt meg utenfor siden jeg aldri har ledd av denne serien,nå får jeg ihvertfall bekreftet at det er flere av oss,lol :P

Får en mot i brøstet følelse over det hele
Vis hele sitatet...
Ey! Mobber du mot i brøstet??

Digget mot i brøstet

Er jo samme sjanger, men synes ikke det ligner så altfor mye. I two and a half men får man se litt mer enn stuen og kjøkkenet
Sitat av Waffaz Vis innlegg
Ey! Mobber du mot i brøstet??

Digget mot i brøstet

Er jo samme sjanger, men synes ikke det ligner så altfor mye. I two and a half men får man se litt mer enn stuen og kjøkkenet
Vis hele sitatet...
Mot i Brøstet er konge ! men det er enkelt : ) Two and a half men er enkelt og dårlig :P
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
For tiden ser jeg på Two and a half, av den grunn av jeg har sett på det meste andre serier; Kings of queens, south park, simpsons, Alle elsker Raymond, Scrubs, Thats 70's show, how i met your mother etc.

Jeg ser ikke akkurat på serien for å le mye, men som tidsfordriv når jeg ikke har noe spesielt annet å finne på.

Det jeg hater med karakteren Alan, er at hver gang han åpner kjæften sin, blir jeg mer og mer sikker på at han må være homo.
Sitat av olaPola Vis innlegg
Du klager på irriterende latter fra publikum i samme inlegg som du forsvarer en serie som har Nøyaktig samme effekten? Touché..

"Når ting ikke er morsomt"var et ganske bredt utsagn..
Vis hele sitatet...
Ok, glemte også å nevne at latteren er ekstremt høy, men smaksak. Jeg liker ikke den serien noe særlig.

End of diskøsjen.
Likte Two and a Half Men i begynnelsen, men ble veldig lei!
Nå for tiden ser jeg most på How I Met Your Mother, It's Always Sunny in Philadelphia og 30 rock!

Er det forresten flere som synes at Everybody Hates Chris er hysterisk morsomt?!
Sist endret av happy violence; 5. februar 2011 kl. 12:25.
Jeg finner 227 hystetisk når jeg har hatt meg et trekk.Ler meg fordervet :P
http://www.youtube.com/watch?v=T_MthevJ_VI Theme låta er så dårlig at jeg får seriøse problemer med å puste
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Likte Two and a Half Men i begynnelsen, men ble veldig lei!
Nå for tiden ser jeg most på How I Met Your Mother, It's Always Sunny in Philadelphia og 30 rock!

Er det forresten flere som synes at Everybody Hates Chris er hysterisk morsomt?!
Vis hele sitatet...
Nei. Jeg forstår ikke at noen klarer å se på den serien. I hver eneste episode ca så ender det med at alt går til helvete med Chris på slutten. Det er ikke noe morsomt, det er bare Chris Rock som sutrer over barndommen sin i alle episodene.

Jeg er enig med deg angående Two and a Half Men, det var greit i starten så ble det fort dårlig.

Ser bare på Californication for tiden, er morsomt til tider. Avslappende serie hvor hovedpersonen går rundt å puler alt og alle
Jeg er enig med de som sier at Two and a half men er OK tidsfordriv, og at Big Bang theory er en drittserie. Big Bang har endimensjonale karakterer som bare har blitt mer og mer flate utover i serien og dritkjedelig handling.

Jeg liker 30 rock utrolig godt, og er også veldig fan av Community. Synes dog Community var morsommere i første sesongen, tror det har mye å gjøre med at en av de aller morsomste karakterene har fått en mindre rolle nå. Er fortsatt en av de seriene jeg følger fast.
Sitat av Enesheen Vis innlegg
Jeg finner 227 hystetisk når jeg har hatt meg et trekk.Ler meg fordervet :P
http://www.youtube.com/watch?v=T_MthevJ_VI Theme låta er så dårlig at jeg får seriøse problemer med å puste
Vis hele sitatet...
tusen takk så nettopp sidewalk sale hehehe
Magnetisk hamster
Ffojt's Avatar
Sitat av Krokodille Vis innlegg
Min favorittepisode er forøvrig "Fish in a Drawer", der de parodierer CSI!


(
Vis hele sitatet...
Jeg har lett og lett men aldri funnet. Tusen takk! Deler forsåvidt ditt syn på serien. Jeg har sett så mange episoder her og der at jeg ikke orker å se alle episodene i rekkefølge, så der jeg streamer dem pleier jeg bare å klikke random. Blir aldri skuffet
Sitat av Dani87 Vis innlegg
tusen takk så nettopp sidewalk sale hehehe
Vis hele sitatet...
haha,yess.fantastisk serie. er på mary nightingale episoden for ente gang nå :P
Hun gamle dama med punchlinerne er steingal
Sist endret av Enesheen; 5. februar 2011 kl. 15:00.