Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2154
Keen på og installere Spotify, Itunes, og warcraft 3. Dell pc windows 10 education

Kan ikke komme inn på bios heller
Sist endret av MjBreh; 23. august 2017 kl. 19:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Nei, Win 10 satt opp korrekt kan du stortsett drite i å gjere noko med. Secureboot, bitlocker og applocker gjer at det er rimelig nedlåst.
Om du kan boote til usb kan du åpne ledetekst å fjerne passord om det kun er lokalbrukar. Om ikkje er det lite å gjøre.
Spotify og Warcraft trenger da vel ikke så mye spesielt - vil det ikke bare fungere å hente filene fra en annen PC og legge de inn direkte via usb?

Slik jeg gjorde det med Starcraft for mange år siden i alle fall...
Sist endret av lroedal; 24. august 2017 kl. 10:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det kan nesten se ut som at sticky keys metoden fungerer i Win 10 og, det hadde jo vært helt fantastisk av Microsoft å enda ikke fikse dette problemet.

Gjorde dette da jeg gikk på skolen, men da riktignok med Win 7.

Lenke

Opprettet en egen bruker med administratorprivilegier og installerte det jeg hadde lyst til
Sist endret av brvkernavn; 24. august 2017 kl. 10:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Et annet tips kan være å finne portable versjoner av programmene du ønsker. Skriv Portable bak når du søker ettet installasjon på Google. Om det da finnes vil du finne det raskt. Men vær kritisk til hva og hvor du laster ned.