Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1580
Hei folkens!

Jeg har nett kjøpt nytt headsett og lurer på hvilken modus jeg bør ha MixAmp'en på. Jeg spiller for det meste Call of Duty og Battlefield 1. For dere som har greie på akkurat dette så har jeg MixAmp'en på Astro Pro modus (lyset for equalizeren lyser oppe til venstre) og har slått av Dolby Surround funksjonen. Men igjen, jeg har ikke helt greie på dette og har desverre ikke funnet så mye på nett. Vet jeg kan koble MixAmp'en til Macbook Pro og egendefinere min egen modus der. Men kan jeg gjøre dette for å så bruke min egen modus på Ps4? Eller vil modusen kun være tilgjengelig for PC?

Håper det er noen der ute som har greie på dette og tar seg tid til å hjelpe meg
Har best erfaring med Pro modus med Dolby aktivert (du må også inn i audio settings på PS4 og velge Dolby 5.1 som format for at dette skal fungere skikkelig).
Trådstarter
2 0
Har aktivert dolby. Men jeg tenkte på selve MixAmp'en. Der er det en knapp du kan trykke av/på for surround. Slik jeg har testet det virker det som å ha denne knappen på AV så er det mer skarpere lyd?