Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 5087
Katten min kommer alltid til meg og følger etter meg overalt jeg går.

Den blir også unaturlig kosete.


Dette er etter å ha drukket hasj/spist hasj... men også etter jeg har røyket et godt stykke fra huset.
Sist endret av Pillefreak; 13. august 2019 kl. 20:54.
Dyr pleier å foretrekke rolige folk. Jeg regner med at du blir rolig og avslappet av hasj?
Hehe! Koslig. Men med all respekt å melde kan det være at den oppfører seg helt som den pleier og at du bare innbiller deg at den blir mer kosete. Eventuelt blir du mer oppmerksom på atferden til katten din når du er ruset.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker du i samme rom som katten? Katter elsker hasj
Da jeg var liten så kom alltid katten min opp til ansiktet mitt og ville kose når jeg var lei meg og gråt. Tror katter er veldig var på oppførselen våres og merker når vi ikke er som vi pleier.
Stort sett alle kjæledyr er mer var for kroppspråk og oppførsel enn vi mennesker er, men samtidig er det ikke usannsynlig at katten lukter at du har røykt eller drukket - den vil nok oppfatte disse luktene lenge etter at du føler de er borte.
Anonym bruker
"Identisk Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Katten til dama har aldri brydd seg om meg, men når jeg tar sopp, så hopper den opp i senga min og legger seg ved meg .... Akkurat utenfor rekkevidden over å bli tatt på, men allikevel! den gjør det aldri ellers den vil også leke og prøver og komme under dyna og maler... Men vil fortsatt ikke bli tatt på.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Katten til dama har aldri brydd seg om meg, men når jeg tar sopp, så hopper den opp i senga min og legger seg ved meg .... Akkurat utenfor rekkevidden over å bli tatt på, men allikevel! den gjør det aldri ellers den vil også leke og prøver og komme under dyna og maler... Men vil fortsatt ikke bli tatt på.
Vis hele sitatet...
Sist jeg tok sopp lå katten der og stirret på meg med de mest forundrede øynene jeg har sett.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Katter og dyr generelt kan merke endring i sinnstemning. Har hørt om tilfeller der katter feks angriper eiere når de blir psykotiske.
Min katt liker ikke lukten av hasj/weed, men så reagerer han ikke på catnip heller.
Løper bare å legger seg eller går ett annet sted en der det ikke røykes.
Tror kanskje det er en sammenheng der uten at jeg skal si det for sikkert.
Altså, liker katten catnip så er det stor sjanse for at den også liker hasj/weed.

Dyr generelt forstår mer enn vi tror og vi undervurderer kjæledyrene våre så alt for ofte.
katten min bryr seg heller ikke om catnip, men har jeg hasj må jeg ha det forsegla så han ikke spiser det, noe som har skjedd hvertfall 2 ganger ved uhell.

vet d ikke r farlig for han, men de gangene han har finni og spist har han ikke sett så bra ut.. lukka indre øyelokk så han ser helt retard ut, og i tillegg måtte jeg f eks bære han til vannskåla og holde han oppreist for å drikke..
siden da har jeg vært streng på at all cannabis som kommer i hus skal holdes styr på og forsegla.

tror katter r som mennesker der, noen avstår, noen prøver 1 gang, og noen må holdes unna xD
Opplever noe av det samme, den oppsøker meg når jeg står i hagen på natta. Vil helst så høyt opp som mulig, nærmest ansiktet mitt. En gang så blåste jeg på den og da begynte den å rulle rundt på bakken.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Hunden min vil alltid leke med meg rett etter jeg har røyket weed. Den blir også mer tøysete og merkelig, sikkert påvirket av energien min. Pleier også som regel å tigge mer etter snacks, kos eller lek når jeg og dama er steine. Drit lættis
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av norcogamer Vis innlegg
Da jeg var liten så kom alltid katten min opp til ansiktet mitt og ville kose når jeg var lei meg og gråt. Tror katter er veldig var på oppførselen våres og merker når vi ikke er som vi pleier.
Vis hele sitatet...
Der sier du noe! Ikke at jeg gråter ofte, kanskje 1-2 ganger hvert 2-3 år.

Men hver engang så kommer pusen straks og legger seg på meg for å kose/trøste. Det er bare oss 2, og vi har et ganske spesielt forhold med hverandre der vi kommuniserer via kroppsspråk og unike lyder.

Han elsker hasjrøykingen! Ligger alltid i fotenden når jeg ligger på sofan og røyker, eller mellom bena, ved siden av meg osv.

En annen katt jeg engang hadde var en innekatt, som bare gikk ut i hagen når jeg gikk ut for å røyke. Han kom alltid inn sammen med meg.

Nå er ikke jeg en som driver å blåser på katta, eller prøver å få den stein. Men en kompis blåste engang thc damp i ansiktet til pusen. Pusen satt og spiste fra matskålen resten av kvelden. Måtte gi han påfyll
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Der sier du noe! Ikke at jeg gråter ofte, kanskje 1-2 ganger hvert 2-3 år.

Men hver engang så kommer pusen straks og legger seg på meg for å kose/trøste. Det er bare oss 2, og vi har et ganske spesielt forhold med hverandre der vi kommuniserer via kroppsspråk og unike lyder.

Han elsker hasjrøykingen! Ligger alltid i fotenden når jeg ligger på sofan og røyker, eller mellom bena, ved siden av meg osv.

En annen katt jeg engang hadde var en innekatt, som bare gikk ut i hagen når jeg gikk ut for å røyke. Han kom alltid inn sammen med meg.

Nå er ikke jeg en som driver å blåser på katta, eller prøver å få den stein. Men en kompis blåste engang thc damp i ansiktet til pusen. Pusen satt og spiste fra matskålen resten av kvelden. Måtte gi han påfyll
Vis hele sitatet...

Hahahha kan se for meg katten sitte der med smale øyne bare vente på neste skål
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Katten til dama har aldri brydd seg om meg, men når jeg tar sopp, så hopper den opp i senga min og legger seg ved meg .... Akkurat utenfor rekkevidden over å bli tatt på, men allikevel! den gjør det aldri ellers den vil også leke og prøver og komme under dyna og maler... Men vil fortsatt ikke bli tatt på.
Vis hele sitatet...
Sopp og dyr er fantastisk, husker katten min slappe av på magen min mens jeg lå på ryggen og trippet, aldri før har jeg vært så fasinert over ett dyr. Majestetisk å se på.
Kamerat av meg kom hjem til sin Rottweiler/Boerboel blanding etter en sopptrip. Den oppførte seg helt annerledes enn vanlig. Mer vet jeg ikke.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har katte og katten min reagerer forskjellig på meg på alle mulig droger jeg tar. Den liker ikke at jeg tar pepper eller psykedelica da holder den seg unna meg. Men elsker meg når jeg tar opiater og røyker hasj. Når jeg har spist extasy liker den ikke og bli tatt på men liker og sitte og passe på meg. Dette fungerer akkuratt som at en katt reagerer på om man er stressa. Opprørt. Rolig. Sint etc. Helt logisk siden katter er velsig følsomme.
Sitat av Munted Artist Vis innlegg
katten min bryr seg heller ikke om catnip, men har jeg hasj må jeg ha det forsegla så han ikke spiser det, noe som har skjedd hvertfall 2 ganger ved uhell.

vet d ikke r farlig for han, men de gangene han har finni og spist har han ikke sett så bra ut.. lukka indre øyelokk så han ser helt retard ut, og i tillegg måtte jeg f eks bære han til vannskåla og holde han oppreist for å drikke..
siden da har jeg vært streng på at all cannabis som kommer i hus skal holdes styr på og forsegla.

tror katter r som mennesker der, noen avstår, noen prøver 1 gang, og noen må holdes unna xD
Vis hele sitatet...
Lurer på hva han hadde skrevet om oss. :P
Er ikke så rart det, du endrer kroppsspråket med en gang du tar noe. Dyr er veldig følsomme for slikt
Anonym bruker
"Vettskremt Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med mine 4 så er det kun en som tolererer lukten og vil gjerne være i nærheten når jeg fyrer. De blir ikke nervøse eller lignende.
Husker når jeg tok emma og ingen av kattene ville kose med meg. Skjønte raskt at det var fordi jeg var helt sort i øya(Noe som katter ser på angrep/frykt) så tok bare på meg et par med solbriller.

Når det gjelder catnip så anbefaler jeg å kjøpe spray. Den heter Kong Naturals og funker veldig bra. Ikke kjøp Trixie sin, fordi den funker ikke.