Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  765 65497
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Som hva da? At folk har byttet avatarer til denne freakduden? Ellers har jeg ikke opplevd noe nytt angående forumet....kjedelig!
Vis hele sitatet...
tja.. Crewet oppfører seg ikke akkurat som vanlig.. Logen har skifta opptil flere ganger, og vi har jo sett hvilke artige følger det har fått. Ellers er det mange som spekulerer i at det kommer til å skje større endringer, uten at vi har sett noe av dette enda. Foreløpelig er det vell ikke annet enn litt ekstra humor i hverdagen, men det er da noe

Jeg for min del tror nok at noe er på ferde.. Enten har NSO begynnt å eksperimentere med ett nytt og ukjent substans, eller så har crewet nye planer for forumet..
-Uansett, det ugler i mosen!


Freak: "I was blind and disorientated, but then I took an arrow to the knee."
Sist endret av Znerk; 18. januar 2012 kl. 18:42.
Freak.no took an arrow to the knee, digger det!

http://bildr.no/thumb/1082110.jpeg
Artige.no er nede pga SOPA, yessssssssssssssss!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
were going to accept SOPA, but then i tok an arrow to the knee.
Sitat av sam500 Vis innlegg
were going to accept SOPA, but then i tok an arrow to the knee.
Vis hele sitatet...
tipper lynchemobben kommer til å sette mer enn en pil i kneet på noen om SOPA/PIPA går gjennom.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Logoen er forandret igjen. Eller, egentlig ikke.
Sist endret av Daybreak; 2. februar 2012 kl. 22:36.
Sitat av Skateward Vis innlegg
Logoen er forandret igjen. Eller, egentlig ikke.
Vis hele sitatet...
nei, du kan trykke der for å melde deg på starcraft-turneringa
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nå er den lilla, hva skjer?
Kvinnenes dag elns?
Sitat av SjokoMelk Vis innlegg
Nå er den lilla, hva skjer?
Vis hele sitatet...
Rosa med kjole vil jeg si.. Sjefen her er kanskje litt usikker på seg selv for tida?
Takker nFF for søt "gratulasjon" på kvinnedagen!
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Rosa med kjole vil jeg si.. Sjefen her er kanskje litt usikker på seg selv for tida?
Vis hele sitatet...
enten så er jeg fargeblind eller så må kontrasten på skjermen min være feil. men jeg ser den lilla
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Rosa freak, lilla skjørt.
lilla freak, mørke lilla skjørt. svarte øyne og svart munn med hvit bakgrunn med skrift under

eller skal jeg gi meg og si meg enig i at den er rosa tru? kansje jeg ser den rosa etter noen timer med søvn
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Freaken tar ferie, ser det ut som...? Er dette en skjult melding, eller bare freaken i sommermodus?
Sitat av Bl4derunner Vis innlegg
Freaken tar ferie, ser det ut som...? Er dette en skjult melding, eller bare freaken i sommermodus?
Vis hele sitatet...
Er nok en skjult melding, eller en rebus av et slag. Finn den hemmelige tråden for å avlevere svaret ditt, så kan det hende du vinner et års gratis medlemskap her på nFF!