Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2288
Har søkt og lest masse om dette emnet nå, og blir bare mer forvirret..!

Jeg har en iphone 3gs med Ludo abonement. Og når jeg går inn på instillinger på iphonen: generellt - nettverk så kommer ikke internett deling opp som et alternativ.

Lurer derfor på om jeg ikke kan bruke iphonen min som modem for macen når jeg skal reise.. Har lest på nettet at noen men iphone 3gs får det til. Men lurer på om det har noe med hvilet abonement man har. For viss det er tilfellet vil jeg bytte..

Håper noen tekniske sjeler kan gi meg et svar
Har ikke ludo syke priser på datatrafikk?

Har du nyeste iOS, hvis du har dette og du ikke har internettdeling som et valg må du laste ned pdaNet via cydia, dvs at du må jailbreake iPhonen først.
Sitat av Manne85 Vis innlegg
Har søkt og lest masse om dette emnet nå, og blir bare mer forvirret..!

Jeg har en iphone 3gs med Ludo abonement. Og når jeg går inn på instillinger på iphonen: generellt - nettverk så kommer ikke internett deling opp som et alternativ.

Lurer derfor på om jeg ikke kan bruke iphonen min som modem for macen når jeg skal reise.. Har lest på nettet at noen men iphone 3gs får det til. Men lurer på om det har noe med hvilet abonement man har. For viss det er tilfellet vil jeg bytte..

Håper noen tekniske sjeler kan gi meg et svar
Vis hele sitatet...
1. Skru på bluetooth på data og Iphone.
2. Koble dem sammen, slik at Iphone vises i "mine enheter" på dataen.
3. Høyreklikk på bluetooth ikonet på dataen, velg "koble til personlig nettverk".
4. Høyreklikk på enheten, klikk "koble til som moden" (eller hva det står")
5. Følg instruksjonene du da får på din Iphone.

Det fungerer her hos meg.
Har du jailbreaket iPhonen? I såfall kan du kjøpe MyWi via Cydia.
Trådstarter
4 0
Sitat av Hager Vis innlegg
Har ikke ludo syke priser på datatrafikk?

Har du nyeste iOS, hvis du har dette og du ikke har internettdeling som et valg må du laste ned pdaNet via cydia, dvs at du må jailbreake iPhonen først.
Vis hele sitatet...
Har Ludo Rød Medium med 500 mb inkludert i prisen..

Har ikke jailbreaket iphonen, vet ikke hva det betyr en gang..
Sitat av TheHooster Vis innlegg
1. Skru på bluetooth på data og Iphone.
2. Koble dem sammen, slik at Iphone vises i "mine enheter" på dataen.
3. Høyreklikk på bluetooth ikonet på dataen, velg "koble til personlig nettverk".
4. Høyreklikk på enheten, klikk "koble til som moden" (eller hva det står")
5. Følg instruksjonene du da får på din Iphone.

Det fungerer her hos meg.
Vis hele sitatet...
Dette er dog for windows, beklager det.
valget for internettdeling må settes i operatørprofil (som kommer fra din mobilleverandør), dersom du har en generisk profil eller din leverandør av en eller annen fjern grunn velger å ikke aktivere denne har du igrunn bare et valg: google hvordan du jailbreaker en iphone og så finne apps i cydia som gir deg denne type funksjonalitet
Trådstarter
4 0
Det stemmer at ludo ikke tilbyr dette, så nå bytter jeg til djuice.

Prøvde med en iphone 3gs som hadde telenor abonement, og da gikk det..
Sikker på at du har oppdatert telefonen?
Trådstarter
4 0
Sitat av Berre Vis innlegg
Sikker på at du har oppdatert telefonen?
Vis hele sitatet...
Ja, er sikker på dette. Ringte ludomobil i går, de kunne bekrefte at de ikke tilbydde denne tjenesten.