Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1143
Jeg skal kjøpe meg en ny mobiltelefon, men jeg lurer på hvilken jeg skal velge for det er jo så mange alternativer.

Jeg har sett en del på Motorola 720i men er veldig usikker enda.
Mobilen jeg skal kjøpe må ha fargeskjerm og alt det stasjet som følger med det (kamera, spill osv)

Burde jeg vente til SonyEricsson T610?
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Hadde mobilen min blitt ødelagt i disse tider hadde jeg nok kjøpt meg en Motorola T720i ja som du sier ovenfor.

Den er litt snaxen.
chaOs's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Hofsoe
Hadde mobilen min blitt ødelagt i disse tider hadde jeg nok kjøpt meg en Motorola T720i ja som du sier ovenfor.

Den er litt snaxen.
Vis hele sitatet...
Fornøyd med den? Utseende er jo ganske nice, men jeg tenker på softwaren osv. Treg i menyene? Hvordan er den å skrive sms på?
Hvorfor ikke kjøpe en Orange SPV? Fet med noe som ikke alle har. Sinnsykt bra telefon også.

Eller hvorfor ikke Sony Ericsson P800. En av toppmodellene på markedet for tiden også.
[i]
Eller hvorfor ikke Sony Ericsson P800. En av toppmodellene på markedet for tiden også. [/b]
Vis hele sitatet...
Jeg har den. Absolutt å anbefale. Koster litt, men hey..hva gjør det?
Ja, det koster å være kar :>
chaOs's Avatar
Trådstarter
P800 er stor, dyr og tåler heller lite.
VIl liksom ha en mobil jeg kan ha i lomma
P800 er for den moderene firma mann. Den er jo egentlig bare en pda med mobil muligheter..
samsung T100
Jeg har den er veldig fornøyd. Den tåler over gjennomsnittet av hva sånne telefoner skal tåle! (jeg lover deg at den er like solid som en elefant hvis du setter den på prøve mot en Nokia)
Opprinnelig postet av chaOs
P800 er stor, dyr og tåler heller lite.
VIl liksom ha en mobil jeg kan ha i lomma
Vis hele sitatet...
Men da har du kamera, mp3 spiller og stort sett alt som finnes på mobilfronten. Litt stor er den, men jeg har ikke hatt noen problemer med det. Den har en fin veske, og hånleddstropp som følger med, som er veldig praktisk. Det samme er dockinstasjonen og datakabelen som følger med.

har heller ikke har problemer med at den tåler lite...
har mista den i bakken endel ganger uten at det har gjort noe...

Ellers så har vel de færreste bruk for en mobil du kan kjøre over uten at det gjør noe. Eller?
Tungsten-W.. 'nuff said

Scha
Pri på Tungsten-W og P800
Tungsten-W: 6188 inkl. mva.

Scha
chaOs's Avatar
Trådstarter
En kompis av meg har P800 og han sier skjermen tåler ganske lite, han har måtte bytte den ut allerede en gang. Men nå er jeg ikke helt sikker på hvordan han behandler mobilen sin da
Du kan kjøpe min Motorola 5200 International for 50.000.- grunnet høy affeksjonsverdi...

Den kan forresten ta i mot SMS, sende er det dog værre med.
Har allerede begynt å spare til den nye neonode N1. Har egentlig ingen aning om hvordan mobilen er i forskjellige situasjoner, men den dekker en del av de gode behova nå til dags. Mp3 spiller, fargeskjerm, + masse dilldall. I tillegg så er det jo ikke knapper på den, bare en skjerm man trykker på. Det er jo stilig =)
www.neonode.com
chaOs's Avatar
Trådstarter
alcy: Tror jeg har funnet mobilen min
Personligen skulle jag köpt en Siemens ME45. Haft en sådan nu i ca 6 månader, och bara positiva erfarenheter.. Lätt att "flash:a", finns mycket modifikationer man kan göra, och den tål väldigt mycket stryk och vannsprut. Samt att den har alla "organizer"-funktioner iaf jag behöver.

På minussidan så saknar den ju tex MP3-spelare, det har icke färgskärm(vad man nu ska med det till?), och säkert något mer.. Går dock att köpa till en liten ting man sätter i bottenpluggen med MMC i, som spelar MP3..

// exilsvensk i Oslo
chaOs's Avatar
Trådstarter
Valget falt på Siemens S55 og jeg er kjempe fornøyd. Skjermen har bare 256 farger men det er ikke så farlig. Har bestillt bluetooth til hovedkortet så nå skal jeg se om det er noe tess
Nokia 2100 eller Siemens ME45 om du trenger litt mer buisness telefon.