Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 568
Skal ikke ha meg ny mobil enda, men etter dagens utvalg har jeg fått litt sansen for denne. Er denne noe tess eller er det bare noe nytt dritt?
Prisen sier jo egentlig det meste. Du får en telefon med fargedisplay, plyfoniske lyder, og den koster under 2k. Det sier seg selv at det er en ungdomstelefon, og at den ikke har det mest avanserte. Nå har jeg aldri hatt noe god erfaring med motorola, så det er ikke min anbefaling nummer 1.

Simen
Den ser veldig sånn "buisness man" ut. Tror jeg heller ville anbefalt sony ericson t300 i den prisklassen, som har mms (selv om dette ikke akkurat blir brukt så mye nå). Men motorola T720 har jo fått gode kritikker. Amobil.no har testet den og der fikk den anbefalt. http://www.amobil.no/index.php?artic...out=5&visual=1

Prisen er det jo ingenting og si på!
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Trådstarter
Har liksom fått litt sånn dilla på sånn to delte telefoner som T720 og V66. De er stilige.
Hofsoe: da kan du glede deg til G3 telefonen fra SonyEricsson. Den har faktisk 2 kameraer, heh.

Personlig misliker jeg to-delt telefon. Det virker som om den kan knekke hvis jeg presser den for hardt mot øret.

Simen