Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 804
Katy Perry <3
Hei. Låst telefonen min i går da PIN-koder kan være litt vanskelige å huske i fylla. Jeg har funnet PUK-koden, men vet ikke hvor jeg skal skrive den inn. Når jeg starter telefonen står det at SIM-kortet er låst og at kun nødanrop er tilgjengelig.

Noen som vet hvor jeg skal skrive inn PUK-koden? Som tittelen sier har jeg en LG Optimus 2X.

Takk.
Hey Saxoni,

Jeg tror at det skal komme opp når du restarter telefonen, alle andre mobiler jeg har gjort dette på får i allefall valget å skrive inn PUK koden når du slår den på for første gang etter du har låst den. Om ikke dette fungerer, så er det mulig du trenger å gå inn i instillingene å deretter prøve å connecte til et netverk, da kan det være at den spør om PUK koden for å kunne låse den opp.
Katy Perry <3
Trådstarter
Takk for svar.

Problemet er at jeg ikke får gjort noe som helst med telefonen, bortsett fra å ringe et nødnummer. I følge denne siden skal det være veldig enkelt, men min mobil ser ikke ut som det gjør på bildene. Jeg får nesten bare fortsette å lete litt rundt på internett!

Fant ut av det!

Tråden kan slettes/låses.