Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 9419
Katy Perry <3
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Det var noe jeg så i en dokumentar en gang, How Drugs Work; Cannabis - mener jeg det var. Kan hende det bare var ett utrykk, men saken er att cannabis er en stor påkjenning på hjertet.
Vis hele sitatet...
Jeg vil regne med at det øker antall hjerteslag per minutt med 10.
Sitat av saxoni Vis innlegg
Jeg vil regne med at det øker antall hjerteslag per minutt med 10.
Vis hele sitatet...
ironi eller mener du 10% økning?
Katy Perry <3
Sitat av Spirituell Vis innlegg
ironi eller mener du 10% økning?
Vis hele sitatet...
Mente 10% ja. Vet ikke hvorfor jeg ikke fikk med prosenten

Mulig jeg er helt på bærtur, men det høres i allefall litt mer logisk ut enn x10.
Tror helt ærlig ikke en 76 år gammel eks-alkis med angst og depresjonsproblemer vil få noe positivt ut at cannabis. Weed er ikke noe magisk urte som fikser alt, om du har store problemer fra før kan det like gjerne bare gjøre alt verre. Når det i tillegg ville blitt et jævla hysteri om resten av familien fant ut av dette må du ha røyka bort all form for fornuft når du i det hele tatt vurderer dette
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Hvis du bestemmer deg for å prøve,

OPPDATER OSS!!!
Sitat av Kjøtt Vis innlegg
Hvis du bestemmer deg for å prøve,

OPPDATER OSS!!!
Vis hele sitatet...
les tråden, han skal ikke gjøre det
Litt morsomt dette her fordi det utsetter jo problemet egentlig? Han røyker, er i storform, spiser og har livsglede på f.eks mandag. Hvordan vil tirsdag, onsdag osv bli? Er det ikke sånn folk blir hekta? Så Drugs Inc på Nat Geo om cannabis, og der var det en krigsveteran som sverget til stoffet, og det ødelegger lugene 40% +- tror jeg. Men forskere har ikke penger til å kjøre et stort forskningsprosjekt rundt dette, for hvem vil betale? Hehe, kartellene?
Sitat av random4k Vis innlegg
Litt morsomt dette her fordi det utsetter jo problemet egentlig? Han røyker, er i storform, spiser og har livsglede på f.eks mandag. Hvordan vil tirsdag, onsdag osv bli? Er det ikke sånn folk blir hekta? Så Drugs Inc på Nat Geo om cannabis, og der var det en krigsveteran som sverget til stoffet, og det ødelegger lugene 40% +- tror jeg. Men forskere har ikke penger til å kjøre et stort forskningsprosjekt rundt dette, for hvem vil betale? Hehe, kartellene?
Vis hele sitatet...
Vel hva tror du er verst da? Bli deprimert og avmagret fordi du ikke har matlyst og sakte svinne hen i stolen din mens du stirrer ut vinduet og tenker på alt som var eller å få noe redusert lungekapasitet men ellers livsgnist, god apetitt og en generell boost i psyken som løfter livskvaliteten?

Om bestefar kan tenke seg å prøve så hvorfor ikke?
So what om han blir hekta? Han har sikkert kroner på bok til å makte et så beskjedent utlegg som cannabis daglig den tia han har igjen. Eller så har han stor nok pensjon til å klare utlegget. Evt. kan han jo bare ta seg et lån i banken med pant i huset

Her handler det jo om å ha maks livsglede i den siste tiden fremfor å slite med tungsinn og miste matlyst.
Sitat av MyBallantine Vis innlegg
Vel hva tror du er verst da? Bli deprimert og avmagret fordi du ikke har matlyst og sakte svinne hen i stolen din mens du stirrer ut vinduet og tenker på alt som var eller å få noe redusert lungekapasitet men ellers livsgnist, god apetitt og en generell boost i psyken som løfter livskvaliteten?

Om bestefar kan tenke seg å prøve så hvorfor ikke?
So what om han blir hekta? Han har sikkert kroner på bok til å makte et så beskjedent utlegg som cannabis daglig den tia han har igjen. Eller så har han stor nok pensjon til å klare utlegget. Evt. kan han jo bare ta seg et lån i banken med pant i huset

Her handler det jo om å ha maks livsglede i den siste tiden fremfor å slite med tungsinn og miste matlyst.
Vis hele sitatet...
1. Skal han røyke før hvert måltid? Altså 3 ganger om dagen? Isåfall kommer han til å bli et gigantisk rotehue, om han ikke er det allerede.
2. Hvis du tror effekten av hasj på en eks-alkis med angst er god appetitt, livsgnist og "generell boost i psyken" må du faen meg få hue ut av rævva
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Haha, ser for meg overskriftene "Barnebarn dopet bestefar"
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
1. Skal han røyke før hvert måltid? Altså 3 ganger om dagen? Isåfall kommer han til å bli et gigantisk rotehue, om han ikke er det allerede.
2. Hvis du tror effekten av hasj på en eks-alkis med angst er god appetitt, livsgnist og "generell boost i psyken" må du faen meg få hue ut av rævva
Vis hele sitatet...

1: Trenger ikke røyke seg fjern hele dagen - kanskje en blås om dagen vil være nok.

2: Ja det tror jeg. Vet om flere som har vært storforbrukere av alkohol som har fått et mye bedre liv med cannabis.
Fylla hindret dem å fungere i hverdagen mens litt røk gjør at de takler hverdagen på en ok måte og takler å være rundt andr mennesker. Selvsagt ville det optimale vært ingen rusbruk men for mange er det ikke et alternativ.