Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 7423
Hallo !
Jeg lurer på om det er noen ski/skate selskap som fortsatt sender ut gratis stickers hvis du sender en mail ? I tilfelle hvilke ?
hva skal du med stickers når du har gaffateip?
Boardshop kaster stickers rundtom. Men vet ikke om det gir det ut gratis om du ikke kjøper noe, koster jo penger det og.
Mener at skullcandy sender ut gratis stickers hvis du sender dem en konvolutt med retur frimerke på Husker ikke helt hvilken side det var
www.gjerrigknark.com burde det vel finnes noe til tider...
har arrangert 2 skate events hvor jeg trengte sponsorer og da ville laundry at jeg skulle poste 500 klistremerker over hele skatebanen, beholdt en del selv da :P( litt offtiopic:P)

Du kan sende mail til 50-50.no , boardshop og si du skal piffe opp skatebanen litt + at det er god reklame for dere siden " det er rundt 50 folk her hver dag " og spørre pent om dem vil sponse med stickers og si at da gjør jeg en god reklame for dere tilbake

Men så døtter du alt i lomma
Sist endret av dekait; 19. mai 2011 kl. 23:26.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kan bekrefte at boardshop sender ut stickers om du sender de en konvolutt med frimerke
Send som oftest hvilket som helst skate/snowboard-selskap en konvolutt med 10 kroner i og de sender deg en bunke med stickers!

Eller så kan du prøve bare med et retur frimerke eller noe, pleier å funke det og!
jeg har en del stickers fra min bror som kommer til å gå i bosset om ingen vil ha de
Hvilken stickers?
sjekk ut her https://www.facebook.com/theEVERYDAY

Spør de så sender de sikkert ut noe stickers.
Leovince sendte meg sikkert 250 klistremerker engang, fine folk.
Castrol og valvoline sender også gratis klistremerker, men bare 6 stk om gangen.
allt i fra sesion til globe osv, det er så mye at jeg ikke gidder å nevne det
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sendte nettopp en mail til (de som eier Everyday Fashion) med min adresse + navn, og fikk til til svar at de skulle sende stickers idag. Sente den i går kveld, så everyday fashion leverer ut klistremerker, trenger ikke betale porto engang, 100% gratis!!
Sist endret av toffer125; 27. september 2011 kl. 22:20.
Tenkt på hvorfor de så mer enn gjerne gir deg klistremerker? Du betaler for å få lov til å reklamere for dem. For en fantastisk markedsføringsmodell!
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Sitat av MannY Vis innlegg
Tenkt på hvorfor de så mer enn gjerne gir deg klistremerker? Du betaler for å få lov til å reklamere for dem. For en fantastisk markedsføringsmodell!
Vis hele sitatet...
Vi betaler vel ingenting hvis det er helt gratis?
Er jo kult å piffe opp den private skateparken sin litt da ;-)

Eller hvis du ikke har park, så kan du feste de på pc'en osv..
Sitat av MannY Vis innlegg
Tenkt på hvorfor de så mer enn gjerne gir deg klistremerker? Du betaler for å få lov til å reklamere for dem. For en fantastisk markedsføringsmodell!
Vis hele sitatet...
Det er noe av det jeg liker minst med skatemiljøet, og grunnen til at jeg ikke har kjøpt et klesplagg med et gjenkjennelig merkenavn på flere år.

Gremmes ved tanken på hvor oppgitt min mor må ha vært da jeg var en liten drittunge som nektet å gå i klærne hun kjøpte til meg, om det ikke var påtrykt enorme logoer.
Aller helst Cliché sin, da jeg innbilte meg at det av en eller annen grunn var det beste merket, og at jeg ville skate bedre om min mor brukte fuckings 600(!) kroner på en av deres gensere.

Verden vil bedras.