Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1063
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Begynte å tenke på at det hadde vært kult å ha en avansert telefonsvarer for fasttelefon/mobil som de ofte har på kundeservice ol. hvor du blir møtt med en stemme som gir deg flere forskjellige valg... "tast 1 for ditt" "tast 2 for datt" osv.
Det beste ville vært et program for pc'en, men andre muligheter hadde også vært fint!
En bra telefonsvarer (for fasttelefon) til linux er 'vbox'.. den har sykt mange muligheter. Verdt en sjekk iallefall
ikke no på win? (ble litt intressert selv)
[offtopic]
Hmmm... Tenkte på de fake hotmail sidene som tiligere har blitt lagt ut, så kom jeg på noe..
Fake kontofon
Sende brev (som selvsagt må se ekte ut) til folk om at banken deres har fått nytt kontofon nr., og logge kontonr., kode osv.
Bare ikke bli tatt
[/offtopic]
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Trådstarter
genial idè CoDEmASTeR
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Trådstarter
Har allerede søkt etter et program på både download.com og google, har ikke planer om å sette opp linux boks men kunne det hadde vært genialt hvis programmet kunne kjøres i bakgrunnen av OSet (win2k)
Hadde jo vært konge telefonsvarer da

"Jeg er ikke tilgjengelig for øyeblikket, tast 1 for å bli satt over til min mobil telefon, eller tast 2 for å legge igjen en beskjed"

evt. "Tast 3 for å bli satt over til din kontofon"
fin idè da CoDEmASTeR !
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av nalle
En bra telefonsvarer (for fasttelefon) til linux er 'vbox'.. den har sykt mange muligheter. Verdt en sjekk iallefall
Vis hele sitatet...
Noen som har brukt vbox+mobil ?
Isåfall, hva slags utstyr brukte dere?
Ta med meg en telefonsvarer fra skolen
Læreren snakka om en avansert ting i teleteknikk timen.
Vet egentlig ikke hva jeg skal med det da, så det blir nok bare med tanken.
er da mange som har slike...
jobber som telefonselger/telefonterrorist skjønn døkk....
Finnes jo egne kort til pc da, som har isdn inn og som da har avanserte telefonsvar muligheter.