Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 982
Da er det tid for å bytte ut min 7110 To flotte modeller er valgt ut, men jeg kan ikke bestemme hvilken jeg skal gå for. De to telefonene er: T68i og S55. Derfor lurte jeg på om noen hadde noen erfaringer med noen av disse telefonene? Pro's/Con's?
Så langt ligger T68i litt foran i løpet siden den kan styre pc'en via bluetooth(blåtann)Trykk på meg

Kamera eller annet slik utstyr er ikke inne i bildet, så det er ikke kriterier for valg. Kanskje none vet om noen problemer som er litt uvanlig på en av de to(som dekselet på 7110 som spetter ned, det blir ødelagt før noe annet i det hele tatt er i nærheten av å ryke)? Eventuellt noe annet jeg bør vite?
Jeg har Sony Ericsson T68i og MacOS X det funker helt superb med Clicker.app og for eksempel Keynote/PowerPoint, men all programmer er programerbare, mest brukt er nok iSync og iCal, en god telefon!

Ett stort minus, er de jævli pinglete tastene.

Men med Adressbook bruker man ikke lenger telefonen til å sende SMS.

Kult spill: Q ligger også inne.

Jeg oppdaget ikke selv at den hadde fargeskjerm ?!? før en kompis fortalt meg det :-p

Pris NOK 1'492,- inkl MVA.
seeker's Avatar
Trådstarter
1492,- med abb. eller uten? Hvis det er uten, hvor?

Er tastene billige?
Billige mobiler uten abb. får du på www.mpx.no, jeg kjøpte en 7210 der, så den i butikken noen dager senere, kosta mer med abb. enn jeg betalte.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Skal du selge den 7110'n eller? Trenger display og litt diverse til min
seeker's Avatar
Trådstarter
Billige mobiler uten abb. får du på www.mpx.no, jeg kjøpte en 7210 der, så den i butikken noen dager senere, kosta mer med abb. enn jeg betalte.
Vis hele sitatet...
Takk, det var billig der ja. Men jeg skal ha med abb.(er seff en bortskjemt drittunge som får abb.... )

Skal du selge den 7110'n eller? Trenger display og litt diverse til min
Vis hele sitatet...
Hehe, vi får se. Vi kan sikkert fikse det på tg hvis det blir aktuellt(og hvis du skal dit)
Sist endret av seeker; 24. mars 2003 kl. 22:25.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Klart jeg skal på tg, det var jeg som plasserte dere på rekkene. (sammen med ond)
Jeg ville anbefalt deg å vente til Siemens M55 og SL55 kommer

*glede meg* har store forventnigner til de.. foreløpig har jeg en siemens M50 funker fett den..

Både T68i og Siemens S55 har "få" farger
seeker's Avatar
Trådstarter
Stupid me forgot. Men jeg må advare, den er litt ødelagt. Men jeg er i grunn med på et lite salg ja. Foreldra skal ikke ha den, de kjøper ny. Hvor mye føler du den er verdt?

s0uL[x]: De kommer vel til å koste ganske mye vel? Har ikke stort mer enn 1500 å bruke. Dessuten trenger jeg en ny en fort, 7110 syndromene begynner å ta overhånd.
Sist endret av seeker; 24. mars 2003 kl. 22:33.
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
150 hvis displayet funker
seeker's Avatar
Trådstarter
Solgt, forutsatt at det ikke kommer noen radikalt høyere bud
Opprinnelig postet av seeker
Takk, det var billig der ja. Men jeg skal ha med abb.(er seff en bortskjemt drittunge som får abb.... )
Vis hele sitatet...

Altså. Jeg kjøpte uten abb fordi jeg hadde fra før, og ikke ville ha nytt nr.
Jeg har fortsatt det samme nummeret som jeg har hatt i 11-12 år... man trenger ikke tegne nytt abonement, bare binde seg til det man har...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Ikke alle operatørene du kan gjøre det hos, og ikke alltid det gjelder på hvilket som helst abb.
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
fxxdek: hvor fant du den mobil så billig (bryr meg ikke om det er abonnemang med binning eller ikke, da bare bytter jeg abonnemang) Jeg har bestillt ericsson t65, må avbestille...