Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Med eller uten i?
3510i, funker minst like fint 4 26,67%
3510i, men tåler litt mindre - 0%
3510, fargeskjerm er elendig! 2 13,33%
Kjøp ein anna mobil, 3510 suger.. 9 60,00%
Stemmegivere: 15. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  14 1084
Skal kjøpe 3510'en og lurer litt på å kjøpe den med fargeskjerm (3510i), men har hørt at dei tåler mindre og varer ikkje like lenge som den vanlige (og gørre) skjermene.

Er dette riktig? Burde eg heller satse på 3510, eller skal eg ta den med i'n som har fargeskjerm ++?

Vil og gjerne ha synspunkt/meiningar om Nokia 3510(i)
Har ikke hørt at 3510i tåler mindre enn 3510, ville vel satset på en 3510i selv jeg.
Hadde jeg vært deg ville jeg kjøpt 3510i. Har heller ikke hørt om at den tåler mindre enn 3510. Fargeskjerm er jo ganske kult da, har lyst på det selv. Men fargeskjerm er jo ganske nytt på mobiler, og kvaliteten er jo ikke så utrolig bra på enkelte telefoner.
jeg har sånn vanlig 3510 og er kanon uhappy med den.
polyfonisk ringelyd? ja ok. kall det det dere nokia-lagere, det høres elendig ut!
og når jeg har mange meldinger i minnet og skal skrive nye så hender det hele mobilen "rebooter". Og det er ikke noe gøy det skal jeg si dere :-/
60% av alle nokia må inn til reperasjon etter det første året. nokia suger..
Min nokia var inn til rep. etter noen dager
Jeg tror ikke jeg ville anbeflat deg å kjøpe nokia. som sagt tidligere så må de fleste inn på reprasjon flere ganger. selv har jeg vært heldig å har aldri hatt noen av mine nokia'er på rep (har hatt lit mer enn et par...)

Sony Ericsson p900 er ganske fet da!
Vil heller ikke anbefale Nokia...utenom 3510i...
Jeg er veldig fornøyd med den.
Jeg har bare en liten negativ bemerkning, og det er at nivået på backgammon-spillet som følger med er alt for lavt.
Har hatt telefonen i en måned, og jeg har ennå ikke tapt (med instillingene på "vanskelig")
Ellers så ble jeg overasket over hvor bra telefonen var.
Har før hatt 8310, og den vil jeg ikke anbefale i det hele tatt!

En annen kul ting er at 3510i støtter java-spill. Dvs. at du kan laste ned en kopi av det gamle, geniale spillet Boulder Dash.
Opprinnelig postet av Scha
*vente på palm tungsten-w*
http://www.palm.com/products/handhelds/tungsten-w/
Vis hele sitatet...
Helt enig! Den skulle visst komme 28. februar. Bare dager til det nå!

In-topic:
Hvis du har valget mellom 3510 og 3510i tar du selvsagt i. Den koster ca 300 kr mer (ca 1700-1800 u/abb), og virker som en meget bra telefon. Hadde det ikke vært for at jeg venter på Palmen, hadde jeg kjøpt den på flekken.
Sist endret av GeeZuZz; 26. februar 2003 kl. 19:05.
hmm... i'en står vel for internet?
Jeg har selv en Ericsson T68 med T68i programvare, og er knallfornøyd med den. Har nesten bare hatt ericsson telefoner, og kommer nok til å holde meg til det. Har ALDRI levert inn en ericsson til service, men alle mine venner har en eller annen gang måttet levere inn sin Nokia.

Gå for (Sony)Ericsson.

Simen
Tviler på at i står for internett. Jeg mener, eneste forskjellen er at den ene har fargedisplay, og den andre har ikke, ikke sant??
Forskjellen er at det er annet programvare, og fargedisplay.
Trådstarter
86 0
Jepp, mobilen eg skal kjøpe

Skal kjøpe den etter skulen i dag.

Når den kosta like masse som den uten fargeskjerm, så kjøper eg seff den med fargeskjerm!