Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  0 1331
Hei mine venner.

Jeg skal nå prøve å formidle min rusrapport som skjedde på Bali for noen år siden.
Jeg må på forhånd beklage mine skrivefeil da Norsken min ikke er så god som jeg skulle ønsket .

Vi startet kvelden som en vanlig utekveld med kompiser, alle var der for en lengre periode og vi hadde festet mye sammen tidligere.
Et av de lokale utestedene hadde et litt shabby rykte på seg og serverte billige geleshotter som var basert på lokalt brennevin (vi snakker fullt brett med typ 20 shotter for 40-60 nok).
Vi ble ganske drita her og jentene begynte også å komme i form.
Klubben stengte ganske tidlig til Bali å være så vi snudde nesen mot et av de kjente utestedene på Bali (Sky Garden).

På Sky Garden fortsatte vi å drikke rimelig heftig ettersom jeg hadde bestilt table service. Vi fikk eget bord (full nattklubb, noen måtte bare flytte seg), drikke med gratiss refill, nok av glass og isbiter, shishaen var på plass (fruktobakk) og livet var bare hærlig.
Kompisene mine skulle ned å kjøpe shrooms (Jeg hadde aldri prøvd rusmiddel foruten et trekk av weed før).
Jeg ble brått usikker da han som kom med forslaget er totalt imot alt som har med rusmiddel og gjøre, men han virka ærlig på akkuratt dette (og rimelig drita) så vi stakk ned i gata for å finne han som solgte.

Vi fant en morsom kar som åpenlyst solgte og vi ble dratt inn i en bakgate, vi var 4 gutter som skulle drikke.
To av kara tok en halv sopp hver og vi tøffe gutta skulle absolutt ha en hel hver (why-the-fuck-not).
Skjeggete rastafari mannen begynte og lage smoothies ut av dette (Fanta Exotic?) og noe is. Alle styrta hver sin drikke.

Tilbake på nattklubben fortsatte drikkingen og flørtinga, vi gutta var alle i senter og jente kringa rundt oss. Plutselig begynner det og kicke inn for meg mens jeg sitter der, opplever ikke de andre kompisene mine slik. Etter en stund blir jeg så loka at jeg åpenbart ikke er noe interesse for damene lengre og jeg begynner loke litt rundt på klubben etter drikke/shisha/røyk whatnot.
Finner en dude som er fra Transylvania og begynner praten med han, får en røyk av han og vi bare sitter og chiller.
Etter typ 5 minutter skal jeg vise han mitt ultimate triks hvor jeg snur røyken på tunga og "svelger" den, men han bare rister på hodet og forstår absolutt ingenting av det jeg sier. Jeg går fra bordet å prøver og finne kompisene mine, finner "Edgar" som er min aller beste kompis, han bare står og ler av meg og sier et eller annet til meg, jeg begynner plutselig og spy og han bare står og ler av meg, sier jeg må finne en annen plass og spy, går til rekkverket hvor det er jævlig langt ned og spyr, men så plutselig går det opp for meg at jeg henger over rekkverket og spyr/spytter ned på bakken.

Blir dratt tilbake av en kompis og fortsetter klubbinga.
Under hele oppholdet på taket til SkyGarden så er trippen helt konge utover det nevnte, jeg sitter og prater med forskjellige folk, kommer inn i en samtale med 4-5 kompiser som prater med 2-3 damer om en heftig orgie som vi planlegger og livet er helt konge. Plutselig så sitter jeg en annen plass og har bare forlatt denne gjengen, sitter alene en stund og tripper, plutselig ser jeg vedsiden av meg og der sitter det en vakt (jeg for supernoia om han følger med på meg) og jeg "flykter" stedet, setter meg en annen plass og der er det også en vakt som sitter. Vaktene gjorde ingenting utover og følge med på meg.

På et tidspunkt finner jeg ikke vennene mine lengre og jeg vil komme meg ned fra taket, jeg aner ikke hvor lenge jeg prøvde og komme meg ned (tipper en time). Jeg var livredd vaktene og ville ikke be om hjelp til og komme meg ned. Etter en stund kommer jeg meg til bakkenivå, plutselig står jeg vedsiden av en politimann og finner det naturlig å rekke tunge og oppføre meg helt idiot, han gjør heldigvis ingenting og jeg er usikker på om han i det hele fikk det med seg.

Jeg setter meg inn i en taxi, vi avtaler pris og sted og taxien starter og kjøre. Når taxien setter i gir er det akkuratt som om den bare går frem og tilbake som hakk i en CD-plate, taxi sjåføren ber om mer på en hyggelig måte, jeg nekter og han blir mer og mer agitert. Jeg krever at han slipper meg ut av den låste taxien uten at han innfrir dette ønsket, jeg klikker i vinkel og begynner og rive og slite i ting (garantert ødelagt noe) han får panikk og åpner døra.

Jeg går mot hotellet som føles som en evighet, føler jeg bare går og går og går. I den ene gata begynner jeg og prate med en hund, katt og kan høre tankene til de som står nede i gata. De i gata viser seg og være Svensker som jeg bare hilser på og går videre, på vei nedover gata "hører" jeg dem prate om hvor jævlig loka jeg var og hvor dumme nordmenn er etc. etc. Forteller de at jeg tripper som faen og må komme til hotellet.

Kommer meg etterhvert til hotellet og er overlykkelig, i resepsjonen er det heldigvis ingen, men jeg hører masse stemmer. Sniker meg opp på rommet og skal legge meg, men i det jeg treffer sengen føles det som om jeg ligger i sjøen og får ikke puste, kaver meg til sengekanten og brekker meg, men ingenting kommer opp. Setter meg i fosterstilling og spyr som faen, selvfølgelig er det rødt det som kommer opp (Fanta Exotic), jeg spyr og spyr, får noia som all prater om at jeg ikke kommer til og bli normal etc. etc. får ikke sove på grunn av at jeg ikke vet hvilken retning jeg ligger i og er redd jeg kommer til å spy og aspirere oppkastet mitt, ser masse farger og alt snurrer.

Er livredd for at jeg skal ringe hjem i panikk, demonterer telefonen og gjemmer den (var et helvete og finne igjen).

Når jeg våkner dagen etterpå skal jeg fly hjem (perfekt og trippe dagen før hjemreise), senga er utspydd, jeg føler meg jævlig, ingenting er pakket og flyet mitt går om 14 timer. Først og fremst må jeg sjekke ut, bestiller en natt til, får vaskehjelpen til og finne en ny dyne (hun ville egentlig bare skifte trekket til hun så galskapen) og ga henne 100.000 IDR (60 nok) i tips.

Tar en taxi for å finne vennen mine som sitter og spiser forokst på en lokal spot, vi prater om trippinga og folk er jævlig slitne. Kompisene mine hadde også plutselig fått noia, dratt fra stedet og i en taxi hjem. De hadde ikke gjort noe mer utover og knulla noe jævlig med noen damer og de sa det var den beste sexen ever. "Edgar" fikk noen jævlig smerter i hele kroppen, men som ga seg relativt fort.

Utrolig nok mista jeg ingen lemmer, verdighet, penger, kompiser eller andre ting den kvelden (og ikke sitter jeg i Balinesisk fengsel). Jeg fikk en utrolig åpenbaring, ble mer kreativ, alt falt på plass, fikk draget på damene etter denne turen, hadde en ekstremt positiv opptur i etterkant av denne trippen til tross for den enorme badtrippen på slutten.
Jeg har ingen behov for en ny tripp (selv om jeg til tider leker med tanken), fikk en enorm respekt for psykedelika.

Jeg anbefaler alle mentalt sterke personer og innta psykedelika i mer modererte mengder enn det jeg inntok og uten innblanding av alkohol.
Tror du vil kunne få en enormt deilig tripp av det.

Beklager hvis historien er litt rusete, har bare i mange år hatt lyst og formulere den ned på arket og jeg husker ikke alt 100% rett, hvis dere lurer på noe så gjerne spør