Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 3283
Har laget en ny beat, tenkte og prøve meg på noe annerledes denne gangen, hadde sittet pris på en tilbake melding, selv om det er negativt så jeg vet hva jeg kan fikse på for og få det bedre, vet den er litt repetativ =)!

https://soundcloud.com/2lugga/western
Sist endret av Slugga; 9. juni 2016 kl. 06:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Heeyy! Kule drums, men syntes basslinen din var litt off. Ellers kul beat, digger munnspillet.
Trådstarter
8 2
Sitat av spatterdass Vis innlegg
Heeyy! Kule drums, men syntes basslinen din var litt off. Ellers kul beat, digger munnspillet.
Vis hele sitatet...
Takk Takk=)
Også bra beat, men føler at det ikke passa helt når trommene plutselig trappa opp takta, ødela litt den chille feelen', det kunne også kanskje blitt bedre hvis du bare lot beaten rulle ut på slutten noe lignende sånn den starter.
Trådstarter
8 2
Sitat av Ekvivokk Vis innlegg
Også bra beat, men føler at det ikke passa helt når trommene plutselig trappa opp takta, ødela litt den chille feelen', det kunne også kanskje blitt bedre hvis du bare lot beaten rulle ut på slutten noe lignende sånn den starter.
Vis hele sitatet...


hmm ja faktisk er enig med deg der, skal ta det til tanken og se om jeg får fiksa litt på den når jeg har tid !
Også enig med hva Ekvivokk sa om trommetempoet. Ellers var det jævlig bra, munnspillet var top notch!
Trådstarter
8 2
Sitat av Morty Mali Vis innlegg
Også enig med hva Ekvivokk sa om trommetempoet. Ellers var det jævlig bra, munnspillet var top notch!
Vis hele sitatet...
Takk takk sitter pris på tilbakemeldingen =)!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er litt på etterkant ser jeg, men vil skrive her uansett =)
Skal shekke ut beaten din/studere alle =)
Så får du tilbakemelding og veiledning hvis ønskelig =)