Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 6072
Noen som skal kjøpe det? ^^
Hva er deres vurdering utifra trailer og gameplay osv?
Skal definitivt ha det !
Synst det såg 100000 ganger bedre ut enn MW2 og det blir ting som gungame i spillet, eneste jeg ikke likte helt var di små racerbilene, såg bare iriterendes ut
skal du ha på pc? :P
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Jeg skal ihverfall ha på pc

Og er minst like stoke som de dere nord koreanerne når sc2 kom.
det som er bra er at det ikke er commando og one man army.. men det som er dårlig er at men må få 11kills uten å dø med våpen for å få gunship -.-
Er det ikke det på mw2 og?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
For det første så er det ikke sikkert at det blir ac-130 eller som du kalte det "gunship"

For det andre så kommer det noe som heter "balistic knife" som fungerer bedre en commando(mye bedre)men i gjengjeld er det andrevåpen.
På mw2 kan man bruke predator og herrier for å få choppergunner, på black ops må man få alle killsene med våpen. men choppergunner er 9 kills og gunship er 11. forskjellen er at på hunship er du piloten..
på black ops er det dessverre maaange minus i mitt syn
maks killstreak er 11,, hvaa faen? ikke noe nuke?
snakk om at det skal være 5 prestige levels og maks level er 50 i hver prestige
igjen: INGEN NUKE
nuke er ikke fun xD etter jeg har fått det over 50 ganger på mw2 xD nuke hadde uansett hvert umulig vist du ikke heter SeaNanners.. Fordi man kan ikke bruke andre killstreaks for å få høyere streak. Det tar sikkert lenger tid og lvl der også + man får ikke items av lvl man må kjøpe det.
Sitat av technoviking Vis innlegg
på black ops er det dessverre maaange minus i mitt syn
maks killstreak er 11,, hvaa faen? ikke noe nuke?
snakk om at det skal være 5 prestige levels og maks level er 50 i hver prestige
igjen: INGEN NUKE
Vis hele sitatet...
Var det opp til meg hadde jeg fjernet ALLE killstreaks i spillet. Det gjør det hele bare urettferdig, og det gir store fordeler til de som bruker cheats/hacks.

Håper iallefall at de fjerner nuke, det var ikke gøy i det hele tatt.
Er ganske sikker på at jeg kommer til og kjøpe det Ps3'en min.. Traileren var jo sykt digg.
Killstreakene må skaffes for hånd.
I MW2 kunne du kalle inn en pavelow og vente til den skaffa deg de 2 killsene du trengte til chopper gunner.
Om du gjør det samme i Black Ops vil killstreaken din fortsatt være på 9 etter pavelowen har gjort sitt.
Den hjelper ikke på å få rewards, slik som på MW2.

Sitat av Bartulf Vis innlegg
Var det opp til meg hadde jeg fjernet ALLE killstreaks i spillet. Det gjør det hele bare urettferdig, og det gir store fordeler til de som bruker cheats/hacks.

Håper iallefall at de fjerner nuke, det var ikke gøy i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
Spill Barebones, da.
Sist endret av Kimer28; 7. september 2010 kl. 18:30.
Det kan være jeg husker feil men var det ikke slik med MW2 at det kom noen killstreaks senere ut enn andre? Med andre ord, er det sikkert at alle killstreaks har blitt gjort offentlig?
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av technoviking Vis innlegg
på black ops er det dessverre maaange minus i mitt syn
maks killstreak er 11,, hvaa faen? ikke noe nuke?
snakk om at det skal være 5 prestige levels og maks level er 50 i hver prestige
igjen: INGEN NUKE
Vis hele sitatet...
Det er jo helt fantastisk at det ikke er nuke ! Slutten på nuke boosters og "han-fyren-som-sitter-i-et-hjørne-en-hel-match-med-shotgunen-sin-og-venter på-at-noen-skal-komme-forbi" Commando synes jeg virker verre en ballistic knife, da commando har en tendens til å ta u-svinger rundt vegger o.s.v! Commando treffer deg jo uansett. Må jo faktisk sikte med ballistic.

Fakta er at folk kommer til å whine. Alt er bare fryd de første 2 ukene, før noen finner noe å whine på. f.eks: "ZoMg You fucKIng flaMThrowEr NABB, That shitZ so OP!" Eller noe i den duren...

Anyways, jeg gleder meg XD Rekker to uker reach før det kommer også
Sitat av FSS Vis innlegg
Det kan være jeg husker feil men var det ikke slik med MW2 at det kom noen killstreaks senere ut enn andre? Med andre ord, er det sikkert at alle killstreaks har blitt gjort offentlig?
Vis hele sitatet...
Ja, er VELDIG sikker. Men nuke på black ops hadde blitt ''nuke without killstreaks''
Sitat av Kimer28 Vis innlegg
Spill Barebones, da.
Vis hele sitatet...
Ja, det er det jeg gjør, bare synd det tok et helt år for IW å skjønne at det faktisk var folk som ikke likte killstreaks.

Og ja, jeg skal skaffe meg Black Ops, rett og slett fordi det er dedicated servers på spillet, og at det er fra Treyarch.
Sitat av Bartulf Vis innlegg
Ja, det er det jeg gjør, bare synd det tok et helt år for IW å skjønne at det faktisk var folk som ikke likte killstreaks.

Og ja, jeg skal skaffe meg Black Ops, rett og slett fordi det er dedicated servers på spillet, og at det er fra Treyarch.
Vis hele sitatet...
Tror barebones var uten perks også :O
Jeg skal ha det til xbox. Kjøper Hardened Edition så jeg får med Zombie-mapsa fra WaW.
Det ser sinsykt fett ut!

Men er det bare meg, eller ser våpnene litt BF-aktig ut? Litt klumpete, altså.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Det er jo helt fantastisk at det ikke er nuke ! Slutten på nuke boosters og "han-fyren-som-sitter-i-et-hjørne-en-hel-match-med-shotgunen-sin-og-venter på-at-noen-skal-komme-forbi" Commando synes jeg virker verre en ballistic knife, da commando har en tendens til å ta u-svinger rundt vegger o.s.v! Commando treffer deg jo uansett. Må jo faktisk sikte med ballistic.

Fakta er at folk kommer til å whine. Alt er bare fryd de første 2 ukene, før noen finner noe å whine på. f.eks: "ZoMg You fucKIng flaMThrowEr NABB, That shitZ so OP!" Eller noe i den duren...

Anyways, jeg gleder meg XD Rekker to uker reach før det kommer også
Vis hele sitatet...
Mente selvfølgelig 2mnd.
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Det er jo helt fantastisk at det ikke er nuke ! Slutten på nuke boosters og "han-fyren-som-sitter-i-et-hjørne-en-hel-match-med-shotgunen-sin-og-venter på-at-noen-skal-komme-forbi"
Vis hele sitatet...
viss vi ikke skal ha killstreak, nuke eller noe kan vi ikke bare lage CS med bedre kvalitet da? LOL!
viss du har fått nuke før, veit du like godt som meg at når du har rundt 23 kills å nesten har nuke, så er det MYYYE mer spennende!! etter man har fått 11 kills på black ops kan man jo liksågodt gi faen å drepe seg selv.. ikke alle har fått nuke, men ALLE har fått chopper viss de har MW2,, burde være noe som skiller de gode fra de "vanlige"

å det med "nuke-boosters".. når chopper er maks, tror du ikke folk kommer til p buste seg til det isteden da? eller bare slutter ALLE fordi det ikke er nuke lenger?

Sitat av Bartulf Vis innlegg
Var det opp til meg hadde jeg fjernet ALLE killstreaks i spillet. Det gjør det hele bare urettferdig, og det gir store fordeler til de som bruker cheats/hacks.

Håper iallefall at de fjerner nuke, det var ikke gøy i det hele tatt.
Vis hele sitatet...
viss man først bruker cheats/hacks tror jeg ikke man trenger killstreaks for å vinne ass x)
Sist endret av technoviking; 7. september 2010 kl. 18:59.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av technoviking Vis innlegg
viss vi ikke skal ha killstreak, nuke eller noe kan vi ikke bare lage CS med bedre kvalitet da? LOL!
viss du har fått nuke før, veit du like godt som meg at når du har rundt 23 kills å nesten har nuke, så er det MYYYE mer spennende!! etter man har fått 11 kills på black ops kan man jo liksågodt gi faen å drepe seg selv.. ikke alle har fått nuke, men ALLE har fått chopper viss de har MW2,, burde være noe som skiller de gode fra de "vanlige")
Vis hele sitatet...
Har fått en del nukes ja, og det er ikke så veldig spennende etter den 10. gangen. Mne jeg husker godt min første nuke, trodde jeg skulle få hjerteattack eller noe CS med bedre kvalitet hadde ikke gjort noe, ettersom at CS:S har blitt totalt voldtatt nå Jeg vil ikke at de skal fjerne killstreaks, men cod og cs ville fortsatt vært to helt forskjellige spill hvis de hadde gjort det.
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Jeg skal ha det til xbox. Kjøper Hardened Edition så jeg får med Zombie-mapsa fra WaW.
Det ser sinsykt fett ut!

Men er det bare meg, eller ser våpnene litt BF-aktig ut? Litt klumpete, altså.
Vis hele sitatet...
Du har rett, de ser litt klompete ut, men recoilen er ikke den samme tror jeg xD
Jeg er ganske sikker på at jeg skal ha det enten til PS3 eller Xbox 360.
Eneste virkelige minuset med spillet blir "The Grim Reaper" som tydeligvis er en 3 skudds automatrakettkaster. Mange kommer til å hore med den.

Personlig kommer jeg til å gjøre slik som jeg gjør i MW2:
Primary: Lett våpen (MP5K (<3) eller AK-74u)
Secondary: SPAS-12
Equipment: Tomahawk (Kasteøks, MACHO! )
Special Grenade: Stun
Perk 1: Scavenger
Perk 2: Sleight of Hand
Perk 3: Ninja

Det skal visstnok være bekreftet at alt jeg nevnte er i BlOps.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på at jeg skal ha det enten til PS3 eller Xbox 360.
Eneste virkelige minuset med spillet blir "The Grim Reaper" som tydeligvis er en 3 skudds automatrakettkaster. Mange kommer til å hore med den.

Personlig kommer jeg til å gjøre slik som jeg gjør i MW2:
Primary: Lett våpen (MP5K (<3) eller AK-74u)
Secondary: SPAS-12
Equipment: Tomahawk (Kasteøks, MACHO! )
Special Grenade: Stun
Perk 1: Scavenger
Perk 2: Sleight of Hand
Perk 3: Ninja

Det skal visstnok være bekreftet at alt jeg nevnte er i BlOps.
Vis hele sitatet...
Tror ikke shotguns er secondary lenger? Kan ta feil though.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på at jeg skal ha det enten til PS3 eller Xbox 360.
Eneste virkelige minuset med spillet blir "The Grim Reaper" som tydeligvis er en 3 skudds automatrakettkaster. Mange kommer til å hore med den.

Personlig kommer jeg til å gjøre slik som jeg gjør i MW2:
Primary: Lett våpen (MP5K (<3) eller AK-74u)
Secondary: SPAS-12
Equipment: Tomahawk (Kasteøks, MACHO! )
Special Grenade: Stun
Perk 1: Scavenger
Perk 2: Sleight of Hand
Perk 3: Ninja

Det skal visstnok være bekreftet at alt jeg nevnte er i BlOps.
Vis hele sitatet...
Sleight of hand som perk 2 ?
har bestillt

Sitat av LesPaul Vis innlegg
Tror ikke shotguns er secondary lenger? Kan ta feil though.
Vis hele sitatet...
shotguns er primary
Selv hadde jeg håpet de ville fokusere litt på å gjøre Black Ops mindre camping-vennlig enn MW2. Det nåværende killstreak-systemet gjør jo ikke annet enn å oppmuntre folk til å campe. Jeg vil ikke at de skal fjerne killstreak-belønninger, for all del - jeg synes det er kjempegøy å være chopper-gunner eller skyte fra en AC-130. Jeg skulle bare likt å se et system som belønner folk for å ha en litt mer offensiv spillestil, og belønnet folk som går ut ifra hjørnene sine og gjør noe for laget.

Hvis de bare fikser spawn-systemet ville jeg vært ganske glad. Jeg liker virkelig ikke å skyte folk rett etter de spawner, men når noen plutselig er ved siden av meg, så har jeg liksom ikke mange valg.

Men yay for dedikerte servere! \o/

Sitat av Bartulf Vis innlegg
Var det opp til meg hadde jeg fjernet ALLE killstreaks i spillet. Det gjør det hele bare urettferdig, og det gir store fordeler til de som bruker cheats/hacks.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det killstreaks som gjør noe urettferdig? Det faktum at de bruker wallhacks eller aimbots gjør spillet urettferdig, ikke killstreakene i seg selv så lenge de er såpass enkle å tilegne seg for alle.
Jeg er forøvrig enig i at det å gjerne tactical nuke er en god ting.
Sist endret av sqrt; 7. september 2010 kl. 20:46.
Så på trailern at flammekasteren må relodes... Så den blir ikke "overpowerd"
Vist du satt på samme plassen over en bestemt tid burde du automatiskt startet og miste health sånn som det er på enkelte cs/cs:s serverer.
Har ikke lest igjennom tråden eller noe, så sorry om dette er sakt før:
jeg har snakka med en som har jobba med å lage spillet osv, også er han spilltester osv.
Og det skal funke å kjøpe en "kontroll" som du kobler til ps3'en, og der er det en liten LCD skjerm på den kontrollen, og der kan du se det akkurat som du kjører også tror jeg du kan se banen der osv.
Ganske sykt!
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Sitat av JibbeSander Vis innlegg
Har ikke lest igjennom tråden eller noe, så sorry om dette er sakt før:
jeg har snakka med en som har jobba med å lage spillet osv, også er han spilltester osv.
Og det skal funke å kjøpe en "kontroll" som du kobler til ps3'en, og der er det en liten LCD skjerm på den kontrollen, og der kan du se det akkurat som du kjører også tror jeg du kan se banen der osv.
Ganske sykt!
Vis hele sitatet...
Du tenker ikke på en plugin til G19 tastaturet til Logitech da? Er hvertfall til mw2 og cod 4 så kommer nok til black ops også. Synes det er merkelig hvis det kommer slike kontroller og det ikke har vært noe snakk om det. Virker også ganske upraktisk, tastaturet har du jo rett foran deg hele tiden, mens kontrollen ofte ligger i fanget.
Sitat av Whoop Whoop Vis innlegg
Sleight of hand som perk 2 ?
Vis hele sitatet...
Jepp, er confimed at det blir i Perk kategori 2.

Sitat av LesPaul Vis innlegg
Tror ikke shotguns er secondary lenger? Kan ta feil though.
Vis hele sitatet...
Da blir jeg lei meg, selv om det kanskje er til spillets beste xD
Hvis det er noen som lurer, så finner dere all info om Black Ops -->

HER: http://www.pra7.no/nyheter/gaming/51...s-perks-og-mer

Jeg personlig gleder meg sinnssykt til å få med meg en gjeng glupske hunder som spiser opp alle som kommer i veien for meg
Sitat av technoviking Vis innlegg
viss vi ikke skal ha killstreak, nuke eller noe kan vi ikke bare lage CS med bedre kvalitet da? LOL!
viss du har fått nuke før, veit du like godt som meg at når du har rundt 23 kills å nesten har nuke, så er det MYYYE mer spennende!! etter man har fått 11 kills på black ops kan man jo liksågodt gi faen å drepe seg selv.. ikke alle har fått nuke, men ALLE har fått chopper viss de har MW2,, burde være noe som skiller de gode fra de "vanlige"

å det med "nuke-boosters".. når chopper er maks, tror du ikke folk kommer til p buste seg til det isteden da? eller bare slutter ALLE fordi det ikke er nuke lenger?



viss man først bruker cheats/hacks tror jeg ikke man trenger killstreaks for å vinne ass x)
Vis hele sitatet...
På black Ops er choppergunner 9 kills og gunship 11
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Sitat av Eplekjekk Vis innlegg
Jeg skal ha det til xbox. Kjøper Hardened Edition så jeg får med Zombie-mapsa fra WaW.
Det ser sinsykt fett ut!

Men er det bare meg, eller ser våpnene litt BF-aktig ut? Litt klumpete, altså.
Vis hele sitatet...
Helt enig med at det ligner veldig på BF2, tenkte på det med en gang når jeg så multiplayer-traileren med m16en, klumpete og litt svak liksom
Sitat av LesPaul Vis innlegg
Du tenker ikke på en plugin til G19 tastaturet til Logitech da? Er hvertfall til mw2 og cod 4 så kommer nok til black ops også. Synes det er merkelig hvis det kommer slike kontroller og det ikke har vært noe snakk om det. Virker også ganske upraktisk, tastaturet har du jo rett foran deg hele tiden, mens kontrollen ofte ligger i fanget.
Vis hele sitatet...
bombesikker!
Fyren er eks naboen til en god venn av meg, så så jeg på tskjorta hans, der stod det black ops så begynte han å fortelle.
Sitat av alicante55 Vis innlegg
På black Ops er choppergunner 9 kills og gunship 11
Vis hele sitatet...
you get my point, don't you?
Kjipt at det ikke blir "skikkelige" dedikerte servere.
Sitat av Herremann Vis innlegg
Kjipt at det ikke blir "skikkelige" dedikerte servere.
Vis hele sitatet...
Hva er "skikkelige" dedikerte servere?
Har ikke Treyarch bekreftet at det blir dedikerte servere?
Me have! Sikkel på cover!
Sitat av s1gh Vis innlegg
Hva er "skikkelige" dedikerte servere?
Har ikke Treyarch bekreftet at det blir dedikerte servere?
Vis hele sitatet...
Som i at det ikke blir åpne dedikerte servere, de må leies hos gameservers.com.

Kilde: http://www.battlefield.no/forum/?showtopic=109263

Men kjøper nok spillet uansett.
Sist endret av Herremann; 10. september 2010 kl. 19:46.
Sitat av Herremann Vis innlegg
Som i at det ikke blir åpne dedikerte servere, de må leies hos gameservers.com.

Kilde: http://www.battlefield.no/forum/?showtopic=109263

Men kjøper nok spillet uansett.
Vis hele sitatet...
Ahh, I see.
DET var skuffende.
* Tatt fra tråden lenket til over *

http://folk.ntnu.no/fuglseth/picard_riker_facepalm.jpg
FIFA 11 blir mye bedre enn Black Ops!
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Stikk av fanz!

VI vil ikke ha fifa fans i tråden vår!
Sist endret av sam500; 10. september 2010 kl. 22:21.
mååååå haaa!
Sto at det kom ut 11.09.10, så.. Stikker på gamestop om en time.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Sto at det kom ut 11.09.10, så.. Stikker på gamestop om en time.
Vis hele sitatet...
Vits? Det er amerikansk datoformat, norsk tid 09.11.2010

Kilde
Gleder meg SYKT til å teste gungame, håper det er ganske likt som på CS! tenk gungame i sjuk grafikk! blir jo DRITBRA! killstreaks kan gå og legge seg, unfair gameplay spør du meg!