Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 6707
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Hei!

Ser lyst ut for et treff så lager en egen tråd for ikke å forvirre eventuelle nye folk som kommer.

///Freak-treff 14. august kl. 1900///
Vi møtes ved St.Olavs-statuen, planen er pilsing. Eller McDonalds, orientering, fugletitting... Hva vi enn bestemmer oss for. Men først og fremst øldrekking.
Legger ut hva jeg har på meg den dagen etter hvert så det er lettere å finne ut hvem som er hvem. Kleint å spørre "Hei, er du en Freak?". Også vil jeg jo selvfølgelig ikke legge ut kontaktinfo på et åpent forum Stemning for øl?
Sist endret av Duckie; 5. august 2015 kl. 19:53.
Øl!

Jeg er med
elevatormusician
sorrY's Avatar
ØL!

Jeg er også med
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Woop woop!

Jeg regner dog med at du mener statuen av Olav Trygvasson, på torget. Eller helst torgkona.

Eller tenkte du vestfronten til Nidarosdomen?
elevatormusician
sorrY's Avatar
Hva om vi sier torgkona 19:00 da?
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
"Go'dagen" sier vi.
Rusmiddel!
Jeg er med.

Sist endret av Rusmisbrukeren; 6. august 2015 kl. 14:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Trådstarter
Oi, mener statuen av Olav Trygvasson, major fuckup, haha. Torgkona eller Olav Trygvasson, da?
elevatormusician
sorrY's Avatar
Torgkona, klokka sju
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Trådstarter
For de som ikke vet hvor torgkona er hen, her er et bilde sett fra Olav Trygvasson-statuen. Se hjørnet på den rosa bygningen.
Sist endret av Duckie; 7. august 2015 kl. 16:20.
elevatormusician
sorrY's Avatar
Er folk klare til fredag nå da?
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Trådstarter
Jæddæ titegn
Hvis jeg ikke skulle i bryllup hadde jeg blitt med. Blir med neste gang, dere som møtes får ha det fint
elevatormusician
sorrY's Avatar
Jeg kom til å tenke på at det er sånn gatefest der på fredagskvelden! Og såvidt jeg veit så er det gjerder rundt torget? Så kanskje vi skulle finne en ny møteplass?
Kan detsverre ikke bli med grunnet jobb, men jeg forslår at dere møtes utenfor Britannia som ikke bare er sentralt, men som også er lett å finne frem til og kjenne igjen. Håper dere får en heidundrande kveld gentlemen, jeg lover å sette av en helg på nyåret!
Noen fra bygdenes by som skal dit?

"Åpen lys og glad"
Såå, Britannia klokken 19:00? Eller Torgkona?
Jeg bare tar ansvar og sier Britannia klokken 19:00.
Første post fra meg men jeg lurker ganske mye
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Den er god. Det er en hel del plass foran der, og rimelig sentralt. Om man kommer fra Torget: Forbi Stiftsgården inn Dronningensgate, kryss Nordre (gågata) og så er det lysfargede hotellet på høyresida.
I'll be there

Kommer til å henge på FIX makerspace/DIGS først
elevatormusician
sorrY's Avatar
Jeg blir kanskje litt sein! Så oppdater tråden med hvor dere går, så kommer jeg når jeg er ferdig jobba
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Amagad! Her har jeg sittet og gledet meg til at hackheim åpner, og så finnes det noe lignende rett rundt hjørnet? Wohoo!
Vi tusler oppover Nordre på jakt etter mat. Fire stk atm, kom kom
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitter i det innerste hjørnet på Tulla Fischer.
Mikrobryggeriet nå
Så ikke tråden før nå :/
Det er ikke for sent, bestill deg noen Sambucca-shots eller brun sprit så blir du all-in
Hørte jeg en utfordring? Gi meg 50 minutter.

Hvor sitter dere?

Edit: Dro hjem igjen, siden jeg ikke fant dere
Sist endret av Bokmerket; 15. august 2015 kl. 00:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
pryoteknikmodretaor
BomberMan's Avatar
Donor
Ayy, vi kom dit i 22-tida, kjente ikke igjen noen, drakk en øl, dro hjem :P
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Vi bevegde oss fortere enn serveren klarte å oppdatere antagelig. Endte kvelden på Ni Muser. Tenkte bare at folk ikke hadde tenkt seg innom etter et visst punkt.

JAJA SÅNN LÆRER MAN OG NOEN AV DERE HAR JO KONTAKTINFOEN VÅR SÅ DERE KUNNE PLINGET PÅ MEN DET VAR VISST IKKE SÅ VIKTIG LIKEVEL.

Har nettopp hørt en podcast om hvordan Monopol er et misforstått spill. Får lyst på brettspillkveld. Men jeg har 0 brettspill. Er det noen som har brettspill? *Ser i retning fjorden*
Yo! Rakk ikke shit i går. Noen som er ute i dag/kveld?
Sitat av Jonta Vis innlegg
Vi bevegde oss fortere enn serveren klarte å oppdatere antagelig. Endte kvelden på Ni Muser. Tenkte bare at folk ikke hadde tenkt seg innom etter et visst punkt.

JAJA SÅNN LÆRER MAN OG NOEN AV DERE HAR JO KONTAKTINFOEN VÅR SÅ DERE KUNNE PLINGET PÅ MEN DET VAR VISST IKKE SÅ VIKTIG LIKEVEL.

Har nettopp hørt en podcast om hvordan Monopol er et misforstått spill. Får lyst på brettspillkveld. Men jeg har 0 brettspill. Er det noen som har brettspill? *Ser i retning fjorden*
Vis hele sitatet...
Har både Bezzerwizzer og Monopol

+ The famous Exploding Kittens

Sitat av Polo1992 Vis innlegg
Yo! Rakk ikke shit i går. Noen som er ute i dag/kveld?
Vis hele sitatet...
Var nettopp innom byen en tur :/ kom hjem nå.
Sist endret av GreenRay; 15. august 2015 kl. 22:14.
Sitat av Jonta Vis innlegg
JAJA SÅNN LÆRER MAN OG NOEN AV DERE HAR JO KONTAKTINFOEN VÅR SÅ DERE KUNNE PLINGET PÅ MEN DET VAR VISST IKKE SÅ VIKTIG LIKEVEL.
Vis hele sitatet...



Sitat av GreenRay Vis innlegg
Har både Bezzerwizzer og Monopol

+ The famous Exploding Kittens



Var nettopp innom byen en tur :/ kom hjem nå.
Vis hele sitatet...

Ingen som har Cards Against Humanity da?
Long time lurker, men er veldig gem på brettspill en dag om det er humør for det
▼ ... noen uker senere ... ▼
Brettspill er kun for helter @Jonta.