Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 6049
Noen som har peiling på hvor switchene har stått de tidligere årene på TG, eventuelt hvor mange som står på hver rad? Har prøvd å søkt litt rundt, men finner ingen oppdatert info.

Skal ha med meg hylle, så vil ikke sette meg rett ved en...

Takk på forhånd!
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Er ingen garanti for at det blir likt hvert år. Jeg fant iallefall en tegning noen laget fra 2008, og husker jeg ikke feil, så stemte det.

Ellers finner man endel om man søker på Gathering sine arkiver
Tegningen til Fleff har stemt de to gangene jeg har vært der. Desverre er switchene montert vinkelrett på bordkanten, så du får et problem om hyllen går over en switch. Den tar også opp litt plass, så du vil ikke ha en plass inntil switch heller, om du har hylle. Skal du ha stor hylle hadde jeg dukket opp i god tid, sikkert ikke et problem å vende switchen 90 grader så den er mot baksiden av hyllen deres (som er maksimalt 55cm dyp.

Bildelenke: http://filer.rothaugane.com/bilder/stativflytt.jpg
Sist endret av Fekillix; 1. mars 2018 kl. 19:47.
Vanskelig å vite helt - det kan jo være annerledes fra gang til gang.

Brukte en hel helg på å snekre hylle i 2011, men fikk ikke satt den opp pga plassering. Det sugde.
Limited edition
Moff's Avatar
Så lenge hyllen ikke overskrider de dimensjonene som TG har oppgitt som maksimum, så skal det i teorien gå bra uansett. Om du skal ha med hylle så bør du uansett møte opp tidlig (fordi det er et helvete å kable på baksiden av hylla hvis det sitter masse folk der), og da har du muligheten til å forskyve plassen din et par centimeter slik at du går klar. Den plassen du "stjeler" vil jevne seg ut lengre ut på rekka fordi ikke alle kommer til å ha en full-size hylle. I aller verste fall så kan du kontakte crew og forklare situasjonen. Det er nok slakk i nettverket til at switchen kan flyttes. Ikke at jeg tror dette noen gang har blitt gjort, men det er mulig hvis det er helt krise (og igjen, dette er mye lettere hvis du er der tidlig).

Hvis du derimot har en hylle som strekker seg over flere plasser, så har du i utgangspunktet ikke "krav" på plass til den. Reglene er helt klare på hvor stor plass man har, og hvis du havner i et cluster hvor alle av en eller annen grunn har kjempestore hyller, så vil du antakeligvis få et problem. Men også her så går det an å prate med folk. Kanskje du kan bytte plass med en annen gruppe?

MEN: Om du ønsker å minske sjansen for at du havner oppi switchen, ikke velg seating nær 1/4 fra bunn eller topp på rekka. Det er der switchene vil stå. Layouten har vært den samme i mange år nå, og det er ingen grunn til å tro at dette vil være anderledes i år. Det er to switcher per rekke.