Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2679
Har over de siste ukene slitt veldig med å få en god natt søvn, våkner ca hver time. Jeg får ikke effekt av hverken seroquel, circadin, vallergan, stilnoct eller imovane. Sistnevnte kan vel ha noe med den korte halveringstiden.

Skal til legen på fredag for å se hva jeg kan få, han er temmelig fair med resepter siden jeg ikke misbruker benzo.

Spørsmålet er som følgende; Har det sterkere effekt enn eksempelvis stilnoct?
Ser at halveringstiden er ganske lang, vil dette henge godt igjen dagen derpå? Det har litt med jobb å gjøre. Vil ikke være sløv på jobb. Valium har jo enda lenger halveringstid, men føler meg aldri ruset dagen derpå.

Siste spørsmålet er vel det jeg lurer mest på da dette er noe legen min sjeldent har helt oversikt over.
Individuelt, selv kjente jeg lite til 20 mg. Ble kanskje en smule slapp men lå våken nesten like lenge som vanlig, kanskje en 10-20min kortere. For min del slår 7,5mg imovane 20mg mogadon/apodorm.

De første gangene henger de kanskje litt igjen dagen etter, men ikke like ille som c-prepsa, som sagt så gjelder dette bare de første 3-4 gangene du tar preparatet.

Så etter å ha tatt en 20-25 av mogadonene ga jeg resten til en venn, og hos han hadde det veldig god effekt, han sovna fort og sov godt på 5mg, så du får bare prøve deg frem.

Minstepakning på apodorm er 20stk, på mogadon er det 50 så om du gjerne vil at de skal vare litt, gå for mogadon
Takk for svar! Da har jeg noe å gå ut i fra.

Får vi satse på at fungerer
▼ ... over en uke senere ... ▼
Jovisst finnes Apod. i 50pakning.
Sitat av x-ce-me Vis innlegg
Jovisst finnes Apod. i 50pakning.
Vis hele sitatet...
Hvor står det noe annet?
Remeron har en sterk sedativ effekt, men hangoveren dagen etter er et helvete. Selv får jeg sterke bivirkninger av stilnoct og tildels noe av det samme av immovane. Derfor bruker jeg apodorm, selv om jeg opplever disse som minst potent. Stilnoct roter til hodet mitt skikkelig.