Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 624
Har prøvd tidligere uten å få svar så jeg prøver igjen.

hei har et problem med iphonen min og windows. når du kobler inn iphonen og går inn på min datamaskin så ser du enheten og navnet på den.

en fredag for noen uker siden så lånte en venn av meg en usb port til å lade iphonen sin, og etter dette så har min datamaskin sagt at det har vært vennen min sin iphone.

er det noe jeg kan gjøre for at den skal vise riktig navn på telefonen.

BTW. jeg kan synce den helt fint i itunes, og jeg kan se bildene på telefonen fint i windows explorer.
Does not forgive
Buddapower's Avatar
Her finner du en fin artikkel om "Bumping". Gjør heller dette istedenfor å lage en ny tråd.

Jeg fant forresten en løsning på problemet ditt mye raskere enn du lagde en ny tråd.

1. Start -> Kjør -> Regedit
2. Søk etter "navnet på venns iPhone"
3. Oppføringen skal ligge under "Autoplay" -> Slett denne oppføringen

Forhåpentligvis skal dette løse problemet.

https://discussions.apple.com/thread...art=0&tstart=0

(Hvis du hadde lagt tråd nummer 2 i "Windows"-forumet, så kanskje du hadde fått svar fortere?)
IT freak
øyvind95's Avatar
Trådstarter
Takk for svar, og jeg skal prøve det når jeg har pc'en tilgjengelig.
Sitat av Buddapower Vis innlegg
Her finner du en fin artikkel om "Bumping". Gjør heller dette istedenfor å lage en ny tråd.
hadde fått svar fortere?)
Vis hele sitatet...
Det går vel ikke å "bumpe" på freak,
hvis du poster en gang til uten å ha fått svar i tråden så blir det bare lagt til i den første posten og tråden dukker ikke opp på forsiden.
(Skyt meg hvis dette er helt feil)