Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1118
gentleman #1
ViceR's Avatar
Bare noe jeg lurer på.

Hva er deres planer for framtiden? Hvor vil dere studere, hva vil dere studere, og hva vil dere ende opp som?

Drømmen for meg er å studere medisin ved Johns Hopkins i USA, men forblir vel en drøm. Blir vel medisin et sted i Europa, og det er kanskje ikke noen overaskelse at jeg bil bli lege.
Blitt 24 år og har endelig skjønt at utdanning er noe som trengs. Tok sin tid, men nå skal jeg endelig få tatt studiekompetanse som privatist fra høsten av og høgskole på NITH deretter. 3d design eller spilldesign.

Store drømmen da er jo å jobbe med å lage store spill så klart.

Drømmen var egentlig brannmann, men kan ikke det pga skade i beinet.
Sist endret av Source; 30. mai 2010 kl. 21:21.
Har jobbet som vekter de siste 4 årene og skal fra høsten starte på HiO (om jeg kommer inn da). Skal studere revisjon og blir da revisor. Yrket jeg er i nå er farlig da det ikke er så dårlig betalt at man flyr rett videre, men ikke godt nok til at man kan leve godt nok på det. Veldig lett å gro seg fast. Vekterjobb er veldig ok å ha ved siden av studier.
Er 18 og er snart ferdig med VG2. Skole er faenmeg hardt og kjedelig, men har innsett at det er veldig digg å kjøre løpet helt ut å få studiekompetanse for så kanskje jobbe litt og ta mer eventuell utdannelse ettersom jeg føler for senere. Har lyst til å bli psykiater eller lege, med kontor og Whisky i skapet!
Jeg er 14 år, og det er jo lenge til jeg skal ut i arbeid og sånt, men jeg har veldig lyst å gå på en linje med 3D design.
Det er noe jeg alltid har likt
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jeg er 14 år, og det er jo lenge til jeg skal ut i arbeid og sånt, men jeg har veldig lyst å gå på en linje med 3D design.
Det er noe jeg alltid har likt
Vis hele sitatet...
Da bør du velge media, kjør løpet ut med media i 3 år (ikke påbygg) så lærer du mest. I prosjekt til fordypning/tilvalgsfag så velger du grafisk/animasjon og sånn så får du innsikt
Er snart ferdig med påbygning til generel studiekompetanse.
Videre skal eg i forsvaret i sommer, og så sansynligvis videre til befalsutdanning etter førstegangstjenesten. (Viss eg liker meg)
Bli ferdig med generell studiekompetanse - Befalskolen - Afghanistan? - Krigsskolen
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Har lyst til å bli psykiater eller lege, med kontor og Whisky i skapet!
Vis hele sitatet...
Ja, du er bare født 40 år for sent
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Er 18 og er snart ferdig med VG2. Skole er faenmeg hardt og kjedelig, men har innsett at det er veldig digg å kjøre løpet helt ut å få studiekompetanse for så kanskje jobbe litt og ta mer eventuell utdannelse ettersom jeg føler for senere. Har lyst til å bli psykiater eller lege, med kontor og Whisky i skapet!
Vis hele sitatet...
Psykiater er lege med flere års videreutdanning..

Har lyst å bli kommersiell flyger!
skal ta matte R1 kurs i gjøvik 5ukers sak, så håper jeg på at jeg kommer inn på drift av nettverk og datasystemer, eventuelt informasjonsikkerhet :P
Sitat av Sluzzz Vis innlegg
Ja, du er bare født 40 år for sent
Vis hele sitatet...
Ja vet, men det er fett å si det sånn
Planer for fremtiden?

Skal først går ferdigt Elektro VG1 (typ 10 dager med skule igjen), Etter det skal eg håpe på at eg kommer inn på Automasjon Vg2 og forsetter med Vg3.. Etter eg har fullført dei 3 åra med elektro, hiver meg meg på 1,5 år i lære, og tar Fagbrevet i Automasjon..

Da skal eg tjene meg rondt 200.000 kr, flytte til Trondheim, søke på Inter Aktivt Design på NITH, gå 3 år på det og få ein Bachelor i Det, så 2 år på Master og få Master Grad i Enterprise Systems Architecture (ESA)..

Så kommer vell familie for tur antar eg!
Er snart ferdig med Vg3. Skal på folkehøgskole i Oslo til høsten. Etter fhs, blir det muligens PHS i Oslo eller Bodø, sosionom-utdanning, barnevernspedagogikk, eller noe i den dur.
BAD MOTHERFUCKER
Tomacco's Avatar
Gå almenn og få Generell studiekompetanse,-> militæret-> Afghanistan?-> Politihøyskolen-> Buste sånne punks som alle dere her inne!

Planen var klar da jeg var ferdig med ungdomskolen: gå 2 år videre på skole, og søke meg som lærling og ut i arbeidslivet fortest mulig. Hater skole.
Har jobbet som telemontør de siste 6 åra, og har planer om å fortsett med det. Skal ta førerbevis på gravemaskin og lastebil-lappen, og muligens etter-utdannelse som energimontør, om noen trenger meg til det. Skal IKKE utdanne meg til noe kontorjobb!
Nå: Ferdig å ta generell studiekompetanse (gjort på 1 år, phuu..)
Neste år: Realfag + forbedre noen karakterer jeg fikk i år
Deretter: Biologi