Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  150 11990
Ken0rr's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kanoner
Dette bare på grunn av Guns N' Roses sin sang Breakdown.
Vis hele sitatet...
Til helvette med Guns N' Roses!:C 16 Horsepower og Woven Hand er tingen
http://www.youtube.com/watch?v=HO9My5_H6dg
Sist endret av Ken0rr; 22. mars 2008 kl. 23:53.
jeg spiller sånn 17 mai flyte/bråke sak^^
Eeey! Spiller sax jeg og! ^^,
Spiller Bass, spilt i 3 år. Gitar, kan en del, men spiller ikke så mye. Mandolin, spilt i 1 år. Euphonium, spilt i 1 år, kornett i 5 år. så kan jeg litt på piano og trommer.
Gitar og synging (gitaren går det greit med, men syngingen er like tonedøv som en halvdød kråke med en baban i halsen, haha!)... O.K som dere ser i parantesen så er ikke synging min sterkeste side Men gitaren er grei!!

Jo, også spiller jeg dum inniblandt, haha!!
Spiller Gitar...
Spiller trommer, eller Percussion blir det vel.. Skarptromme, trommesett, Xylofon, Marimba og annet melodisk i slagverk.
Maedtrhaek'her, et klingonsk blåseinstrument.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Gitar lærer meg selv
Piano lærer lærere megxD
Gitar og bass, lyst å lære piano
jeg spiller ingen rolle.
Gitar, piano, og trommemaskinen i Reason.
Mest for gøy, husker jeg og noen kompiser forsøkte å lage et band i ungdommsskolen.
Desværre ble det 5 gitarister, og én hobby-trommis, og vi la idéen på hylla.
Jeg spiller hovedsaklig gitar (akustisk, men også en del elektrisk). Vokal følger for min del naturlig med gitar. Spiller også litt mandolin, bass og munnspill (svært lite).
Alkoholisert gamer
Blir ikke dette ca det som kalles listetråd egentlig?...

Anyways Munnharpe
▼ ... over en uke senere ... ▼
spiller Torader... (minitrekkspill) samt piano/keyboard
gitar og trommer ftw
▼ ... mange måneder senere ... ▼
El gitar, Epiphone SG 400. Bra gitar det
Spiller <3gitar<3 (gjort i 5 år), bass, trommer, piano/keys, vokal, steelguitar, fiolin, sax^^ og chapmanstick
Spilt gitar siden jeg var en ølkasse stor, og så ble det endel bass i tenårene. Spilte gitar i et garasjeband som het xxxx (kallenavn på vokalist) og testiklene. Gikk mye i raga, metallica, Jokke ( R.I.P ) og deilig norsk hjemmelaget kjellerpunk Bass ble det mest av i storband, det var faktisk kos. Mange ok jenter i blåserekkene, og de hadde trent pusteteknikk i åresvis
gitar, bass, growl, synth/piano
Synth, trommer, keys, custom percussion, samples, sequensers, fløyter.
Spiller tromme som hovedinstrument, har spilt i 4-5 år og spiller en del gitar
Jeg spiller norsk munnharpe (nei, ikke sånn drit til 50kr, ordentlig shit som man kan spille melodier på).
Jeg lager musikk i Reason og FL Studio.
Jeg spiller også litt piano, diverse fløyter, litt fele, litt langeleik og mye anna rart.
Jeg spiller gitar, ukulele, og litt banjo
Nå går det mest i FL Studio, men driver og lærer meg. Har spilt piano, men ble ikke tid og kan litt gitar og bass.

Ellers spiller jeg mest på sjarmen
jeg speller trommer, bassgitar og elektrisk gitar. ikke akustisk.
jeg kan også rope veldig høyt hvis takten er kjapp.
Speller som hovedinstrument bass, men kan også: gitar, Ukulele, Banjo, Tuba, piano, trommer, vokal, Munnspill, prøvde meg på halling fele, golf og kostbar^^
Noen som speller fender p-Bass her eller?
Gitar! nermere spesifisert elgitar (ibanez rg 321mh)
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Har spilt elbass.
Nå spiller jeg bare på plastposer og spesielt på godteripapir (fungerer dritbra!)
Eller så knitrer jeg på tastene.
Jeg spiller orgel
skikkelig piano
softsynther
Gitar og litt ukulele
Jeg spiller på slurva, kam, sag, munnharpe, klassisk gitar, blokkfløyte og guitar hero (trommer, bass og gitar :-p)
Sist endret av Imgonnadoit; 22. desember 2008 kl. 12:58.
Sitat av Mrfreakman Vis innlegg
prøvde meg på halling fele
Vis hele sitatet...
Det heter hardingfele :P

Edit:
Til alle som sier de "spiller" munnharpe: http://www.youtube.com/watch?v=D6-kylaf5vI
Jeg håper dere prøver dere på melodier også, og ikke bare teite effekter
Sist endret av AleXzorZ; 22. desember 2008 kl. 13:00.
Munnspill og bordkant
Ken0rr's Avatar
Trådstarter
Munnharpe er veldig mye mer enn noe man kan ta med seg for å være "dritartig" på fest. Håper folk annerkjenner det. Ellers er det kjempflott at folk har interessen for instrumentet på et litt annet plan enn at det bare er "morsomt". Halling fele? Hardingfele! Et helt annet sted og uten ordelingsfeil. Er det noen her som spiller eller har spilt Hardingfele? Jeg begynte med det i år. Ingenting er som klangen av ei hardingfele. Veldig ekstatisk!
Jeg tok pianotimer hver uke i nesten 6år ... men så i fjord høst ble jeg lei av å spille de ,
men nå har jeg begynt litt i de småe igjend ,skal se om jeg kan lære meg noen fancy sanger
Mac gyver , jamesbond og mangen andre
Gitar (Elsker min Les Paul <3) og Guitar Hero på hard :P
Også kan jeg spille på andres nerver
Elektrisk Gitar, en Morgan, jeg hater den -_- Skal kansje kjøpe meg ny etter jul
spiller el-gitar, en gibson firebird =) ellers er det litt trommer, som jeg suger på ^^
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg driver og lærer meg gitar igjen, men spiller hovedsakelig djembe og andre rytmeinstrumenter/slagverk.
Spiller hovedsaklig el-gitar, Kan også litt på bassgitaren. Og slår gjerne til med en ballade på aukistisken.
Jeg kan spille en god del, fordeom jeg ikke er så sykt god i alt :P

- Gitar.
- Piano.
- Trommer.
- Keyboard.
- Bassgitar.
- PC (Lager elektronisk musikk :P)
Musikk har alltid värt en stor del av livet mitt, men skal bare ramse opp det jeg spiller mest;

-Trommer
-Piano
-Gitar

Gidd å ramse opp alt som man bare kan en brökdel av da.. *Rytmepinner, triangel...osv osv * :P
Ken0rr's Avatar
Trådstarter
Fikk nettopp lånt meg et trekkspill! Og innkjøpt en Seljefløyte på husfliden til halvgod kvalitet. Skal bli gøy å lære begge deler.
spiller akustisk/el-gitar, trommer, piano, ukulele, djembe. synger i dusjen :--D
Spiller elektrisk bass og gitar. Har spilt i seks år nå.

Har lånt en gammel 80'talls Ibanez bass og har en Ibanez RG350DX elektrisk gitar. Drømmen er en Fender Yngwie Malmsteen signatur modell.
Elektrisk gitar og bass. Og litt akustisk gitar.
Spilt Bass i 5 år