Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 862
Hei jeg har lenge grublet med nettop dette med å kunne kontrollere en pc uten akseptering.

Så hvidt jeg har skjønt det så går ikke dette!
Jeg lurer på om det er noen måte å gjøre dette på eller om det finnes programmer som lar deg koble deg mot en annen uten at ¨DEN¨ personen får vite det.

Jeg har prøvd Radmin, men det har en ikon i systemstatus feltet , og dette kan lett avsløre en , teamviewer er også et annen alternativ med nogen lunde samme problem.

Dersom dere har lyst til å prøve ut dette for å sjekke hvordan det fungerer, kan dere laste ned disse her !

[COLOR="Red"]Teamviewer[/COLOR]

[COLOR="Red"]Radmin[/COLOR]
:

Så sleng på noen programmer, guider etc. som kan være til nytte, både for meg og resten av forumet.
Sitat av fr334k Vis innlegg
Jeg har prøvd Radmin, men det har en ikon i systemstatus feltet , og dette kan lett avsløre en , teamviewer er også et annen alternativ med nogen lunde samme problem.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan det ikonet være mere avslørende enn at musa fyker rundt helt motsatt av det eieren vil?
Sist endret av Atec; 8. oktober 2009 kl. 16:29. Grunn: skriveleif
Ikonet i Radmin kan fjernes, er en eller annen registry-option som gjør det.
Sitat av Atec Vis innlegg
Hvordan kan det ikonet være mere avslørende enn at musa fyker rundt helt motsatt av det eieren vil?
Vis hele sitatet...
Jupp du har et poeng, men jeg tenkte også på normal visnig altså KUN visning slik at du kan se hva som foregår!

Sitat av ymgve Vis innlegg
Ikonet i Radmin kan fjernes, er en eller annen registry-option som gjør det.
Vis hele sitatet...
Hmm

har du noe peiling på hva det er , eller kunne du henvise meg til en guide ?
Sist endret av fr334k; 8. oktober 2009 kl. 16:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av fr334k Vis innlegg

har du noe peiling på hva det er , eller kunne du henvise meg til en guide ?
Vis hele sitatet...
Er det mulig dette kan hjelpe? http://www.radmin.com/support/kb/index.php?ID=2836
Sist endret av Erikj; 8. oktober 2009 kl. 16:36.
Google hjelper sikkert.
Sitat av Tagliano Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Thanks a Lot

Dette burde gjøre susen
Var det ikke noe som het ProRat for en stund tilbake? Installer en backdoor på maskinen, og så sitter du å koser deg 'hjemmefra' med programmet. Kan forøvrig gjøre hva du vil, men du får ikke se skjermbildet hos vedkommende. Du har kun mulighet til å ta snapshots.
Nå er jo proRAT ganske utdatert når deg gjelder antivirus programmer, så den vil nok ikke gå nå. Vet ikke hvordan det er med den versjonen som koster penger tho.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jo, det er fullt og helt mulig. Jeg har faktisk laget et eget RAT-aktig program (mulighet for skjermvisning, mus- og tastaturkontroll, filsystemvisning, opp- og nedlasting og behandling av filer, etc.) som jeg selvfølgelig ikke kommer til å distribuere til en kjeft.

Jeg bare sier, det er mulig, men da må du også belage deg på litt jobb, evt. å betale for denne jobben.
NX server / FreeNx ftw.