Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3513
Hei.
Tenkte jeg egentlig skulle teste ut lyrica for første gang idag. Men personen jeg skulle kjøpe av var tom nå og hadde kun nurontin.
Har søkt litt rundt, men finner ikke direkte svar på det jeg lurer på.
Hvor mange mg bør jeg ta for å få en fin rus?
Leste at noen brukte å blande zolpidem med lyrica og at det funket bra. Gjelder det samme for nurontin? Vil rusen bli bedre med zolpidem? Isåfall, hvor mange mg bør jeg legge til av dem?

Tillegg: Er helt uerfaren med benzo, kun vært borti det en gang før, men husker lite av den kvelden.

Takker for svar!
Lyrica: fungerer utmerket dersom en skal forsterke/forlenge annen rus (benzo/opiater/opioder). Min erfaring var at Lyrica ikke gav noe rus i seg selv, og i større doser ble jeg bare svimmel og uvel.

Neurontin: Merket ikke noe til om den forsterket andre rusmidler, men gav en litt artig rus på relativt lave doser. Følte meg i godt humør og litt brisen.
Trådstarter
4 4
Fikk tak i noe oxy som jeg tenker å blande med neurontin. Fikk det anbefalt siden jeg ikke fant zolpidem. Hva kan jeg forvente av 3 300mg neurotin blandet med 1 oxy?
Anonym bruker
"Sjokkert Ørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
en 0xy kommer i alt fra 5 eller 10mg og opp til 120mg depot tabletter.så de kan være greit å presisere. Neurontin er antiepileptica som ikke kan sammenligne med lyrica mtp rus.