Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2107
Har 15 pakker tobakk jeg skulle bli kvitt når jeg driver å slutter.
Noen som aner hvor jeg kan få solgt dette?
Holder til på hedmark.
Lokale facebookgrupper, tenker jeg
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Du må selge det direkte til folk, noe som egentlig er på kanten med loven da alle som selger tobakk skal være registrert m.m. så all reklamering for salget vil evt stride med lovgivning.

https://helsedirektoratet.no/folkehe...eringspliktige
Sist endret av Dodecha; 25. oktober 2018 kl. 13:54.
Vanlig kjøp å salg? Trur det ville bli slettet temmelig fort + det er jo ikke lovlig.

Dere vet ikke om en privat side hvor man kan selge diverse varer av denne sorten da?
Sist endret av Cocajumba; 25. oktober 2018 kl. 13:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er som regel noen lokale grupper for kjøp/salg av alkohol og tobakk. Er et par i Oslo og har vært i media en del.

Du har ikke hørt med venner som har kjøpt alkohol på nattestid eller lignende? Kan være de er med i en skjult gruppe
Veit dessverre ikke om noe nei, kjenner egentlig heller ingen som røyker rulletobakk lengre.
Sitat av Cocajumba Vis innlegg
Veit dessverre ikke om noe nei, kjenner egentlig heller ingen som røyker rulletobakk lengre.
Vis hele sitatet...
Oppsøk stonere.
Stikk på en lokal kafé evt pub særlig hvor det er utendørs-servering. Der sitter det alltid noen karer som røyker rullings. Si du har slutta og har masse tobbak du selger billig. Funker bedre om du også tar deg en halvliter. Ta med en kompis å sitte sammen med om det er det det står på.
Okei. Da satser jeg på det. Finnes det virkelig ikke noen sånne kjøp&salg sider? Hadde jo vært veldig beleilig
Eller så kan du trå inn i internetts mørkeste avkrok der ingen søkemotorer får adgang og selge tobakken din der. Det er undergrunnsmarkedsplasser der, og du kan helt sikkert også selge rullingsen der. Sikkert noen som bor et stykke unna EU som benytter sjansen til å kjøpe seg litt billig tobakk.
Var medlem i flere grupper da jeg hadde facebook hvor det solgtes diverse alkohol og tobakksvarer, alltid noen som er interessert i billig tobakk