Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 3016
er det bare og glemme og handle bitcoin på lbc nå som identifiseringen regelen er kommet? tenker på opsec og holde seg anonym når man handler på onions
Nei det er ikke ulovlig å kjøpe bitcoins. Og adressen du betaler til er vel anonym om jeg ikke tar feil. Men risikoen er om du kjøper noe ulovlig til din egen adresse som blir stoppet. Det er en risiko du selv må vurdere om du vil ta. Handler du innenlands er det mindre risiko vil jeg tro.
Sitat av Nøkkelost Vis innlegg
Nei det er ikke ulovlig å kjøpe bitcoins. Og adressen du betaler til er vel anonym om jeg ikke tar feil. Men risikoen er om du kjøper noe ulovlig til din egen adresse som blir stoppet. Det er en risiko du selv må vurdere om du vil ta. Handler du innenlands er det mindre risiko vil jeg tro.
Vis hele sitatet...
Han tenker nok på ett scenario hvor transaksjonene kan spores tilbake til selgeren på localbitcoins som sitter på id til kjøperen.
Det har vell alltid vært en risiko med tanke på at man kjøper coins med bankkort på localbitcoin så det er vell ikke noen større fare nå enn tidligere, man kjøper jo bare coins å kjører de gjennom en tumbler eller noe så er man safe.

Fult navn kommer jo opp til selgeren som mottok penger i banken sin.
Selger har alltid hatt id på kjøperen, eller tar jeg feil her nå?
Sist endret av Kjelldriver; 22. oktober 2018 kl. 22:05.
Det er få ting som er så opphauset som faren ved å bruke BTC og tilsvarende. For at politiet skal bruke de ressursene som kreves for i det hele tatt å komme på sporet av en transaksjonslenke skal det være snakk om ganske svære greier. Det er enormt arbeidskrevende. Hvis du kjøper fem gram gress eller 50 smertestillende på nett er det faktisk ingen grunn til å ha noia. Du bruker selvsagt en mixer når du kan, og kjører midlene gjennom anonym BitGo-konto.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Har dere noen forslag til gode tumblers?