Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1985
Hei

Vurderer å teste greengo irtemiks istedet for tobakk til hasjen.


Noen erfaring med greengo? Skal visst smake mint eller noe.

Er det lettere å gni inn haajen enn vanlig sigg tobakk?
Og smaker den greit?

Og glemte å spørre om det lukter at noen røyker noe mystisk av greengo?
Sist endret av Pillefreak; 8. juni 2018 kl. 08:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Personlig synes jeg Greengo smaker rart og svir enda mer i halsen enn tobakk. Jeg vil (mye) heller anbefale Real Leaf! Det er også en urteblanding uten nikotin og mye mindre tjære enn tobakk. Den smaker lite til ingenting og brenner veldig godt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Personlig synes jeg Greengo smaker rart og svir enda mer i halsen enn tobakk. Jeg vil (mye) heller anbefale Real Leaf! Det er også en urteblanding uten nikotin og mye mindre tjære enn tobakk. Den smaker lite til ingenting og brenner veldig godt.
Vis hele sitatet...
Støtter denne.
Røykte selv kun Greengo, men etter en anonym poster på forumet(deg?) anbefalte det så jeg på videoer og leste om det. Bestilte meg en pakke og har ikke brukt den halvtomme greengo'en siden.

Har også fått kompiser til å bytte over til Real Leaf fra sigg. Grunnen til at de har fortsatt med sigg er fordi de synes ikke greengo var bra nok. Men dette er mye bedre.

Er som å rulle med rein weed, så mye enklere enn de stråa man får i greengoen. Smaker også mindre, og bedre.

Man lukter fremdeles helt klart at man røyker noe mystisk.
Sist endret av KjemikalieX; 8. juni 2018 kl. 10:19.
Små dere annbefaler tobakk over greengo i bong/pipe?
Sitat av Pillefreak Vis innlegg
Små dere annbefaler tobakk over greengo i bong/pipe?
Vis hele sitatet...
For min del er Greengo fremdeles langt over tobakk i smak, og mildere for halsen. Men er noen som er uenige med motsatt inntrykk.

Røyket selv kun med Greengo i 6mnd, frem til jeg ble tipset.
Sååå det er ikke verdt 250kr for en pakke med urterøyk som mesteparten sier smaker dritt.

Føles bare så nasty med tobakk i shabongen
Enig i at GreenGo ikke er noe særlig. Har vært greit å røyke første gang man åpner pakka, men føles alltid tørt og irriterende for halsen de neste gangene du røyker.
Får kjøpt sånn egen fuktighetsstein for å legge i GreenGo-pakka, men liksom, hvis den er så shitty at du må ha egen fuktighetsstein for at den skal være røykbar, så er det jo noe feil i utgangspunktet

Alternativet som er linket over her virker mer interessant.
Anonym bruker
"Harm Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GreenGo har en gang i løpet av de siste 3-4 årene byttet oppskrift tror jeg. Prøvde det en gang for noen år siden og da syntes jeg det hadde en alt for kraftig myntesmak i tillegg til at det lukta brennende papir av røyken, men de gangene jeg har prøvd det i det siste har det vært en helt annen opplevelse. Blanda med weed setter den nesten ingen egen smak på røyken. Så for de som har hatt dårlige erfaringer for lenge siden kan det kanskje være verdt å prøve en gang til nå.
Synes også greengo funker greit og mye bedre enn tobakk, men må fuktes for å ikke få en diger glo.
250 kr for en pakke er galskap. Jeg betaler 80 i utlandet.