Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvor gammel er DU?
Under 18 år. 98 20,99%
Snart 18 år. (17,x år) 68 14,56%
18 - 19 år. 115 24,63%
20 - 22 år. 110 23,55%
23 - 25 år. 41 8,78%
26 - 30 år. 20 4,28%
31 - 40 år. 8 1,71%
Over 40 år. 7 1,50%
Stemmegivere: 467. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  53 5112
Er i det 20. året og er innom rusmiddelforumet stort sett hver gang jeg er innom nFF. (no rundt 3 - 4 ganger i uka)
Leser veldig mye der, men poster veldig lite fordi jeg stiller meg meget kritisk til omtrent alt som kommer dit med tanke på at dette er et forum hvor hvem som helst kan registrere seg og poste sin subjektive informasjon om akkurat det som måtte passe. Tar veldig få på ordet om at ting er slik og slik, og tror sjeldent på det før jeg får det bevist
Jeg ble 21 for ikke så lenge sia, har vært borti litt av hvert når det gjelder rusmidler.
Hovedsaklig så har det gått på ræv røyking, noe som jeg har holdt på med siden jeg var 18 og kommer
sikkert til å holde på med til jeg dør :P weed <3

Leser på forumet her fordi jeg finner mye nyttig informasjon om ting jeg lurer på. Har ikke testa noe annet forum som diskuterer rusmidler, siden jeg ble fornøyd med det her med en gang
er snart 20. kom inn her på rein slump tror jeg, husker ikke så altfor godt. dere vet hvordan det er. har vært borti littavvært, men tar mine forhåndsregler før jeg prøver noe.
har nå hengt rundt her i 1-2 år, ikke helt sikker. Har ikke giddet/hatt behov for å melde meg inn før nå. leser her fordi jeg har endel kontakt med rus, da SPESIELT rev. synes det er både artig og lærerikt å lese om andres synspunkter og opplevelser når det gjelder diverse rusmidler

kan selvfølgeøig også nevne at jeg er 19 år hvis noen kunne finne på å mene at denne opplysningen er interresant...
Sist endret av no control; 10. mai 2007 kl. 03:25.