Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2597
Går på folkehøyskole og må snart ta pisseprøve. det er to uker siden sist jeg røyka, så alle spor er nok ute av blodet...MEN, skolen har gitt beskjed til legene at vi ikke kan ta blodprøve. jeg blir kanskje sendt ned neste torsdag og lurer på om noen av dere har erfaring i hvordan man slipper unna disse idiotiske prøvene. Skolen har nulltoleranse på alle ulovlige rusmidler så skulle jeg teste positivt blir jeg sendt rett hjem. Vi er under oppsyn mens vi pisser. Kan heller ikke nekte å ta prøve da vi har skrevet under på at skolen kan be om det når som helst. Jeg tenkte på å nekte å ta prøven under observasjon, da det ikke sto noe om dette på dokumentet vi underskrev.... Forslag?
Sist endret av Flying Pee; 18. februar 2006 kl. 05:26.
ettersom hva jeg husker så tar det lengre tid før blodet er reint enn pisset.
Så hvis du tror blodet er reint så er nok pisset det og da.
Men etter bare 2 uker? Røyker ikke ofte du eller?
Du kan nok ikke nekte å ta prøven under observasjon....det vil jo bare øke mistanken da, men det er jo verdt et forsøk da.

Drikk masse appelsinjuice og skaff deg c-vitamin stuff. Det hjelper på da. Søk på nettet etter andre lovlige ting som er med å renser kroppen

btw....
søkfunksjonen funker jo og da

"Pisseprøve" i søk'en

Google is also your friend
Leste på erowid at hved hyppig bruk er det ute av blodet på 1-2 uker og opptil 12 uker i urinet... men hadde jeg sluppet å være under observasjon kinne jeg fått urin fra noen andre her på skolen og bare heldt det oppi koppen...

Edit: Har tatt prøve før... står med rggen til og tenkte å ha urin i en liten pose og stikke hull på den... vil jo se ut som om jeg pisser... Noen som har prøvd?
Sist endret av Flying Pee; 18. februar 2006 kl. 05:47.
det er jo bare å prøve....enten går det galt eller godt.....husk at urinen bør vært varm da...kald urin passer liksom ikke inn når du nettopp har pissa da.....
har hørt at THC er i pisset i ca 4 uker.
drikk mye vann med sitron i og spis masse egg. skal vistnok funke, jeg aner selv ikke. Sjekk nettet
Har hørt at hvis du pisser på handa di så den treffer den før den render oppi skåla/kruset så blir urinet ubrukelig for testing fordi det blir urent.
før man gjør det..kan man smøre inn fingrene,handa med salo..la det tørke,pisse påhanda..eller ta fingrene nedi koppen?..noe sånt!..har hørt det skal funke..testen blir ødelagt..eller drikke masse masse jus og vitaminer så urinen blir suur dagen etter noe sånt
ta ca en kork med zalo i en flaske fanta og drikk hele flasken. det er veldig bra mot spor i urinen
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det er skrevet veldig mye om dette allerede, så søk litt i stedet.

Og NEI! Det funker IKKE å drikke zalo, ha såpe på fingrene eller å putte fingeren i pissprøven for å ødlegge.

STENGT