Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1058
Har sett at det er en økendes interesse for gaming her på forumet derfor har jeg (dvs) satt opp en UnrealTournament 2004 og en CS:source server. Begge er på 100mbit.

UnrealTournament 2004:
80.239.85.117:2337 | Gameserver.no - UT2004

CS:source:
80.239.85.119:27015 | Gameserver.no - CS:Source

CS:Source kan være litt ustabil.

-DeeZire
superserver.no har satt opp en source server. Vet ikke adressen pga jeg spille det ikke, men en cs kompis av meg sa det. superserver.no skal vistnokk være bra saker..
Sett opp en Enemy Territory server også? Helt gratis tilogmed
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Skal høre meg litt rund om det.
Hm, får at du har en anner versjon enn meg (du har "3" jeg har "2") av CS: Source. Hvor finner jeg oppdatering?

Eller funker bare serveren for folk som ikke bruker no-steam versjonen?
Sist endret av Kinseek; 20. august 2004 kl. 20:54.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Dette er en "ekte" CS:Source server.
Når vi først snakker om spillservere: Er det noen her som henger på en skikkelig bra Battlefield Vietnam-Server?
Sett opp en cracked UT 2k4 server da.. om den ikke allerede er det
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Jeg har ikke lov å sette opp cracka server på denne linjen. Så nei, den er "ekte".
Opprinnelig postet av ztaale
Sett opp en cracked UT 2k4 server da.. om den ikke allerede er det
Vis hele sitatet...
Det finnes jo et program som gjør til at du slipper å eie originalspillet, jeg har/hadde det. Veit ikke om det funker enda¨,er ei stund sia jeg spilte det.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Altså en nocdkey crack på en "cracka" server.
En Wolfenstein: Enemy Territory-server hadde gjort seg.
CS:S ute allerede? HL2 har jo ikke kommet, så?
det er beta'en som eiere av CZ og atihl2 bundle har tilgang til
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Eneste forskjellen med cs:scource er litt bedre grafikk og voldsomm lagg(hvertfall på min maskin, men hey. Min maskin lagger på yetisport(nedlastede versjoner) så har jeg noe å si?)
i tilleg til bedre grafikk å voldsom lagg er også Hitboxes av og till HELT ute å kjører.
Tastaturkriger
Deezire's Avatar
Trådstarter
Det kommer ann på hvor høy tickrate serveren kjører. På de to serverne skrevet ovenfor så skal tickrate være på 35, noe som er voldsomt nøyaktig.
Opprinnelig postet av Gilgamesj
Når vi først snakker om spillservere: Er det noen her som henger på en skikkelig bra Battlefield Vietnam-Server?
Vis hele sitatet...

Driver og setter opp en - skal si ifra når den er ferdig..

BFV - 2.2 Ghz 1024 ram etc på 100mbitlinje
cs.superserver.no:27017 er CS:S serveren til Superserver.no. Med 40 stk på.