Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 4853
-Tommy Tee og DJ Herkules står i spissen for Norges første hiphop-festival som arrangeres på Grünerløkka lørdag 14. august.

-Festivalen har fått navnet Interstate.

-Programmet inneholder foreløpig 50 Cent og G-Unit, Ken Ring, Tommy Tee, Equicez, Diaz, Gatas Parlament, Son of Light, Kevin fra Warlocks, DJ Herkules og Noora Noor feat. Tommy Tee.

-Det kommer også en større internasjonal artist til, som de jobber med nå.

-Stedet er Nordregate 2, og Interstate får fri aldersgrense.

-Det legges ut 15 000 billetter for salg.
Fantastisk tiltak. Hadde jeg bare hatt penger og viljestyrke til å dra til oslo.
Ca pris, høres intr. ut..
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Tror ikke de har kommet ut med pris enda, men koste hva det koste vil spørr du meg :P
Det høres fett ut..Tror kansje jeg skal ta meg en tur dit ja...
400 spenn koster billetten. Blir nok bra dette, de skal prøve å booke noen andre store navn, og jeg har hørt rykter om M.O.P. Blir nok artig dette ja.
detta ser ut som noe fett hvis m.o.p. er med også blir det jo bare bedre..dette er definitivt verdt 400 spenn
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Er det plassbilletter? Eller er det bare å hoppe rundt hvor du vil?
DAMN! dette hørtes bra ut, synd at jeg ikke får muligheten til å komme
virker jo flott.
men har ikke akkurat hørt noe spesielt mye om dette.
vanligvis blir det jo lagt ut alt fra flyers, div. reklamer osv om det.
har ikke hørt noenting om det jeg.
Sikkert bullshit. Tror ikke 50 cent kommer ihvertfall...

Uansett, er det nødvendig at alle som ikke skal der lar oss andre vite det? Cuz we dont careee.
▼ ... over en uke senere ... ▼
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Piltus
Høres ganske kult ut da, vær enda kulere visst jeg har fått tilbake ledningene mine! s0lberg-!!
Vis hele sitatet...


Er reklame for det på tv, MED 50 cent, så tror nok han og de andre kommer!
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Jeg kommer ihvertfall M.O.P og 50 har jeg sett live tidligere, og av de to er det vel MOP som er definitivt råest.. Uansett, Lås døra og gjem svigermor, totto kjem
Og det aller mest geniale er at vi slipper morsmålbattles med rødhåra brillenørder, og folk med en arm!
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Ah, endelig er billetten i lomma Detta må bare bli sykt bra... Gleder meg som bare det! C u totto
Hmm,
får jeg spørre hvor man kjøper billettene? :s
konge, der må jeg bare gå. hadde bare økonomien og mine geografiske evner til å komme meg dit å finne fram i oslo så hadde jeg hatt det bra men men.
kunne bli et problem siden jeg bor på vestlandet. hadde flere fra vestlandet på freakforum reist så kunne vi reist sammen så jeg fant fram. en mulig solution?
Dere får det til å virke som om Oslo er så forbanna stort. Klarer dere å komme dere til Oslo S burde det ikke være vanskelig å komme seg videre, bare følg røkla.
/offtopic
jau, kan si meg enig der King Ghidora til og med jeg som kommer rundt lillehammer området klarer å finne fram i Oslo. Det er verre i Paris (Personlige erfaringer)

/ontopic
Men hvor får man kjøpt billetter slike som zwifty også spurte etter?
Sist endret av CorLeX; 1. juli 2004 kl. 16:28.
Opprinnelig postet av s0lberG-
-Tommy Tee og DJ Herkules står i spissen for Norges første hiphop-festival som arrangeres på Grünerløkka lørdag 14. august.
Vis hele sitatet...

Første? 2XH i Trondheim da?
Den har vært 4-5 ganger..
2xH ække det samme gitt. Dessuten er det i Trondheim, og da teller det ikke.
King Ghidora 2xH ække det samme gitt. Dessuten er det i Trondheim, og da teller det ikke.
Vis hele sitatet...

idiot. folka i trondheim har vert ekstremt flinke til og boooke artister som er store og internasjonale. var det ikke der 50cent var sist da? vertfal. måtte jo bare si "ditt utsagn var avlegs".

Høres ut som en festival jeg vil på, håper bare jeg ikke skal jobbe den perioden, jobber heletiden så og si.
Idiot.

Folka i Trondheim har vært ræva til å booke artister. De gikk ut og sa at Cypress Hill, KRS One, og Rakim skulle komme, men etter et par uker fant de ut at de ikke skulle det allikevel. Helt greit at det ikke var deres feil, men de burde ha lært av Uka (som forøvrig var de som fikk 50 til Trondheim) og ikke gått ut med navn før de var bombesikre på at artistene kom. (Som mange sikkert husker skulle Snoop komme til Trondheim, men isteden fikk de taper'n 50.) Resten kunne hvem som helst booka.

Måtte bare "drite ut hele utsagnet ditt".

(2xH skal ha for at de dro inn Little Brother, en konsert jeg er lei meg for å ha misset, men still..)
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av zwifty
Hmm,
får jeg spørre hvor man kjøper billettene? :s
Vis hele sitatet...
Kjøpte min på www.billettservice.no , sikkert flere steder man kan kjøpe fra.
jeg liker ikke 50cent, men er fullt klar over at han ikke er taper i forhold til snoop.. Snoop driver jo fortiden eget label men artistene hans gir jo bare ut drit.. Snoop selv er jo ekstremt chill og høre rappe men han er ikke like famous som han en gang var i "still dre" tiden... er ikke han som får pris på pris som årets artist... det var nok 50
Å ja, jeg glemte at awards har alt å si. Sorry.
Opprinnelig postet av King Ghidora
Og det aller mest geniale er at vi slipper morsmålbattles med rødhåra brillenørder, og folk med en arm!
Vis hele sitatet...
Ikke vær så jævlig frekk da di fitte.

Jeg kommer.
Sist endret av rdxz; 2. juli 2004 kl. 15:33.
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av EagleNest
jeg liker ikke 50cent, men er fullt klar over at han ikke er taper i forhold til snoop..
Vis hele sitatet...
Aner du hvor stor snoop er i forhold til 50 eller? Snoop "eier" rap-verden, han er nåtidens konge når det gjelder rap!

Edit: men alikavel, 50 er dritbra!
Opprinnelig postet av s0lberG-
Aner du hvor stor snoop er i forhold til 50 eller? Snoop "eier" rap-verden, han er nåtidens konge når det gjelder rap![/i]
Vis hele sitatet...
Hahahah, er du gal? Greit, jeg vet det er noe som heter subjektive meninger men det der er FEIL, og det er en objektiv sannhet.
Opprinnelig postet av rdxz
Ikke vær så jævlig frekk da di fitte.
Vis hele sitatet...
Jo.
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
rdxz: mener du at 50 er større enn snoop? (hahahaha) Ja, jeg ler!
vel nå er jo verken snoop eller 50 kongen av rap på noen som helst måte. Snoop er på ingen måte nåtidas rap konge. Følger du ikke med mann, mannen gjorde mye bra på nitti tallet. Nå er det mye rart, men vil si at hans storhets tid er over. Noen konge har han nok aldri vært heller.

Tror kanskje du burde utvide horisonten litt!
Opprinnelig postet av s0lberG-
rdxz: mener du at 50 er større enn snoop? (hahahaha) Ja, jeg ler!
Vis hele sitatet...
Jeg mener at det er så dumt at det blir morsomt at du sier Snoop er "kongen av rap", du ser jo ikke akkurat ut til å vite noe som helst.
Snoop var stor når han jobbet for death row med erke gangsteren suge night som boss. Snoop har da revet seg vekk fra dette, og etter dette har han blitt en sellout artist som puff daddy med eget mtv program og svake prosjekter på sitt eget merke dogg records eller hva det het. Han er jo en gammel trasker og de fleste kjenner snoop fra både nye og gamle opptredner. Men han er som 50cent, en artist i toppshiktet (litt mindre artist nå enn det han var tidligere). Så vidt jeg vet har snoop brukt mer tid på gjesteroller i filmer og programmer enn musikk produksjon til eget bruk (ikke i som feat på andre)

50cent er jo 2004 salgs konge vertfal, når det gjelder solgte album og ditten og datten. Med eminem og dre i ryggen er han en stor og annerkjent artist. Du kan si hva du vil om du liker han eller ikke eller om han er sellout eller bare en idiot som bare blir skutt (merk: snoop ble skutt på og skamklipt etter han forlot death row), men han er langt fra en ukjent artist og en av de store akkurat nå og booke pga: Årets artist osv osv. Fjortissene digger han jo <- derrav Han er pop

Rappinteresserte blir jo ALDRI enig om hvem som er tøffest og mest ghetto, men ingen kan si seg imot på hvem som selger mest, det ser dere jo på tallene ikke på meningene.


PS: jeg kommer ikke må jobbe helvettes urettferdig

Hahahah, er du gal? Greit, jeg vet det er noe som heter subjektive meninger men det der er FEIL, og det er en objektiv sannhet.
Vis hele sitatet...
haha - bra svar
Sist endret av EagleNest; 3. juli 2004 kl. 15:23.
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Signaturen din passer perfekt til deg ser det ut til.

Edit: Men uansett, jeg gleder meg
Sist endret av s0lberG-; 6. juli 2004 kl. 10:37.
Master debater
Dekilaz's Avatar
Opprinnelig postet av King Ghidora
Og det aller mest geniale er at vi slipper morsmålbattles med rødhåra brillenørder, og folk med en arm!
Vis hele sitatet...
Enig. Norsk hiphop i det hele tatt er wack (med visse hederlige unntak), og når wacke folk uten skills skal freestyle er resultatet som regel opplagt. Hvorvidt folk har én eller to armer har imidlertid ingenting med skills å gjøre, og utsagnet ditt virker således lite gjennomtenkt.

Og til dere som lurer på hvem som er best av Snoop og 50: Sjekk ut Snoops "Doggystyle" og prøv å sammenlikne dette med hva som helst 50 har laget.

edit: Hadde visst skrevet "Snopp".
Sist endret av Dekilaz; 8. juli 2004 kl. 23:33.
Det var vel mer et hint til at vi slipper å se "Nils med skills" og "DVD", m.fl., drite seg ut.
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av Dekilaz
Og til dere som lurer på hvem som er best av Snopp og 50: Sjekk ut Snoops "Doggystyle" og prøv å sammenlikne dette med hva som helst 50 har laget.
Vis hele sitatet...
Takk! JEG mener snoop rocker, samme hva rdxz..
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det alkoholfritt? Kan man være beruset der?
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Servering på området
Da må jeg innover en tur ja..

Hvor lenge holder det på? Har vel ikke en siden med litt mere detaljer..?
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Var en hel side i dagbladet her om dagen. Starter 16:00 tror jeg, men vet ikke hvor lenge det holder på.
Google it!
en hver person som faktisk har litt interesse av rap bør jo vite at Snoop er større enn 50 Cent. Tenk bare på Wu-Tang Clan, de er jo enorme og har levert mye fett igjennom tida og er enda større enn 50 cent (i mine øyne) selv om de ikke lager musikk nå (lager vel hver for seg).
Dere er teite. Slutt med å diskutere hvem som er størst. Det er meningsløst. 50 Cent selger mer enn Snoop akkurat nå, Snoop har holdt på lengre. EOD!
Å stakkars østlendinger.... hip-hoppere er for min del en gjeng tullinger som går i altfor store klær og liker å "pynte" byen i freshe farger.
Hei tore, din veslevoksne tulling. At du ikke liker musikken eller kulturen er en ting. Å rake ned på folk som liker å gjøre noe positivt, spre glede og ha det gøy er noe helt annet. De fordommene du har imot hip hopere er så jævlig gammeldagse.
Sist endret av King Ghidora; 17. juli 2004 kl. 17:23.
Tore: Å si at alle hip-hoppere går i store klær og liker å bombe blir helt på trynet. Selv bruker jeg utrolig mye tid på hip-hop (da mest musikken), men veldig store klær og tagging er ikke helt min greie... Har kanskje et litt annet syn på grafitti enn deg tore, men å feie alle over en kam på den måten blir for lettvinnt. Du burde nok komme deg litt ut i verden og treffe folk som er litt annerledes enn deg...
Opprinnelig postet av madbertha
en hver person som faktisk har litt interesse av rap bør jo vite at Snoop er større enn 50 Cent. Tenk bare på Wu-Tang Clan, de er jo enorme og har levert mye fett igjennom tida og er enda større enn 50 cent (i mine øyne) selv om de ikke lager musikk nå (lager vel hver for seg).
Vis hele sitatet...
Hva har snoop dog med Wu-Tang Clan å gjøre?
s0lberG-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av tore-
Å stakkars østlendinger.... hip-hoppere er for min
Vis hele sitatet...
For hans del...

Men jeg gleder meg iallefall...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Virker ikke som noen her har peiling på hip hop..det er verken snoop dog eller fifty som er størst..synes det er jævla rart at ingen never 2pac,verdens best selgende hiphop artist,og han selger mere en snoop gjør enda,selv om han er død...thug life hærjer verden enda