Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 818
Lurer på hvilken Mp3 spiller som er lurest å kjøpe av disse
to:

1. JazPiper UBit-3 256mb
2. iRiver iFP-380T

Jeg vet at iRiver er veldig bra, men er det mye som skiller de to spillerene ??
Vel, hovedforskjellen er vel at den ene har dobbelt så mye lagringskapasitet som den andre!
Jeg vil si at iRiver-spilleren dessuten er en del penere. Personlig ville jeg gått for en med mer lagringsplass, men det er jo smak og behag! Hvis jeg måtte velge mellom de to ville det blitt den siste.
Dessuten er iRiver koseprodusenten som har ogg-støtte på noen av sine spillere. Vet ikke om denne har det dog.
Jeg har faktisk iRiver'n...
Den funker helt prima, bare litt dårlig batteritid, men det er nok bare problem med batteriet (står at den skal holde oppmot 24 timer, min stopper som regel etter 14-16...)

Savner også litt større plass, men den er absolutt å anbefale...
jeg ville gått for river'n, selv om den har mindre minne så synes jeg at 128 duger stort, jeg har selv en med 128 og det er god plass(jeg vet ikke hvor mye musikk du vil ha på da men..)
og utsendet på river'n er også kulere enn på jazpiper sin.
og det er 24t spilletid på river'n!!
Slenger meg på alle de andre her og stemmer på iRiver'n!