Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2634
Skal til Danmark å vil ha med meg 2g hasj. Har noen tatt ferja nå i det siste? Jeg reiser med ColorLine.

Jeg trenger ingen belæring om at det er lett å få tak på det i DK, det eneste jeg lurer på er hvordan kontrollene er. Er det hunder? Tollere?

Jeg skal ikke kjøre bil, jeg skal gå ombord.

Takk!
Det kan være. Det vet man aldri før man står der, men snutebikkjas nese kilende rundt ballene.
Jeg ville latt være.
Du klarer å ordne i Danmark.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Regner me det er narko hunder med fram og tilbake alltid stått noe snut me bikkjer på tilbaketuren de gangen jeg har reist dit
Det kan være hunder men som regel er de på returen og ikke nedoverturen.

Putt klumpen i munnen når det er avstigning så du kan svelge den om du ser kontroll.
Man kan vel putte det i bokseren nå og de kan ikke ransake deg så grundig pga rikadvokatens bitchslap til politiets metoder. For selv om bikkja markerer på deg så ikke det bevis, det er bare skjellig grunn. Og selv med skjellig grunn kan de ikke strippe deg, bare sjekke lommene dine og sånn. Hvis jeg har forstått riktig da? Skyt meg hvis jeg tar feil
Er det ikke like enkelt å bare spise en grammer eller to rett før du går på båten? Hvis antakelsen min om at du bare vil kose deg på båten stemmer, da. Om ikke, og du bare vil frakte 2g til dit du skal i Danmark så må du bare ta sjangsen, rett og slett. Blir du uheldigvis markert på av hund så må du strippe, så tenk godt igjennom hvor du eventuelt kan hjemme noe som ikke oppdages ved en slik kontroll.. Erfaringsmessig så vet jeg at de går ganske grundig til verks når de sjekker klær og bagasje mens du står der naken, så du skal være kreativ for å unnslippe dersom du blir valgt ut til "tilfeldig" kontroll eller de står i avgangshallen med hund. Husk at tollerne jobber der fulltid og hovedsakelig har fokus på kontroll av innreisende men når båten skal gå er det ikke så fjernt å tenke seg at de ofte har kapasitet til å ta noen "tilfeldige" kontroller.
Legg den som en snus under leppa.. Fungerte bra for meg når det var kontroll sist.
Lag sjokolade
Det er snakk om 2g bare. Ha det i hånda og spis/kast om du ser tollere. Jeg har opplevd bikkje i Oslo på dfds på vei til Danmark. Bikkja fløy rundt på måfå i avgangshallen og markerte på meg. Men jeg hadde sett den og kastet klumpen min diskré bort. Aldri stæsj den på er sted det er vanskelig å få tak i den kjapt. 2g er så lite. Ha det i hånda du
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Herregud for en paranoid gjeng. Det er null problem å ha med seg et par gram i lomma på danskebåten. Det er ingen kontroll inn til Danmark.
Tok Color line i Juli Kiel ferga, hadde med 2G cola og 2G bønne, ble tatt ut i sikkerhetskontroll (For våpen) sjekket alt men åpnet ingen ting og alt kom seg om bord

Legg det gjerne i noe, så er du helt sikker på det går fint.
jeg har reist mye til danmark, ingen kontroller inn til danmark, ihvertfall ikke når du går. Ikke mange som smugler ut av norge akkurat:P
Det er ikke bare smugling de ser etter. Man kan trille om bord med en gigabombe i kofferten.
Og med alle terror aksjonene som har vært siden 60 tallet og frem til nå syns jeg det er rart ingen
har prøvd på det. Full varebil med sprengstoff som senker en ferge med 1000 passasjerer. Da får du spalteplass.

Jeg ble tatt til side i avgangshallen til Kiel ferga fordi de mente jeg hadde oppført meg unaturlig.
Tror det var ett kamera som hadde fanget det opp.
Sist endret av vindaloo; 9. september 2021 kl. 21:04.
Ja men hvis de stopper noen for terror shit så driter de i om du har hasj vel.

Har tatt med hasj på ferga flere ganger aldri blitt stoppa. Har hatt det i hånden på vei inn og ut av båten så hatt det i lomma ombord. Bare ta med så mye du har råd til å måtte spise hvis du ser kontroll. Ikke kast det da kan de finne det
Sist endret av Bluesky_; 9. september 2021 kl. 22:02.
Smuglet med oss noen gram inn da vi skulle på Roskildefestivalen for mange år siden.Tok fergen fra Sverige før denne broen kom.Ingen kontroll,men vi var litt nervøse i bilen.Ble også stoppet av politi ved Hovebanegaarden.De bare tråkket i stykker de klumpene vi hadde i lommene ned i asfalten.En av oss ble tauet,men det var fordi han hadde slåssvåpen.Verre å prøve å ta med noe hjem.
Sist endret av Chip Charley; 9. september 2021 kl. 23:07.
Etter svarene her, så tror jeg det blir å ha klumpen i hånda for å evt svelge den om jeg ser bikkje, eller slippe den diskré om jeg blir tatt ut i tilfeldig kontroll. Jeg tror neppe dette vil skje da, for hvem smugler shit ut av Norge..? Har allerede pakket den ca 70 ganger rundt plastfolie, men har skjønt at hunder lukter det uansett faen hva du gjør, så jeg pakker den opp igjen sånn jeg kan svelge den. Svelger 6 store omega-3 kapsler samtidig hver morgen, så blir neppe noe problem å få den ned.

Takk alle sammen for svar!

Kom akkurat på at det er påbudt med munnbind, så det det blir å ha den i kjeften å svelge om noe skulle skjedd.
Sist endret av Bloodyhand; 10. september 2021 kl. 00:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
stapp den i safen så har du den fint med deg over om du absolutt vil det.